Welke Londense club(s) zeker bezoeken?

Gestart door belgian_fan, aug 28, 2014, 19:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: 3434 op jun 28, 2015, 01:14:10
Ik wou net zeggen, ben 4x in West Ham geweest en 4x was er geen sfeer (behalve het clublied bij opkomst dat wel genieten was). De 4 bezoeken waren zowel in goede als slechte tijden, blijft me een raadsel. In de Boleyn zat de sfeer er wel dik in! Maar die mensen kunnen (financieel) of mogen (stadionverbod) niet het stadion in denk ik.

Bij mijn eerste keer West Ham stond de boel wel helemaal op zijn kop. West Ham - Bolton voorlaatste match van het seizoen 2006-2007 en de Hammers die haast een mirakel nodig hadden om zich te handhaven in de PL. In een zinderend stadion en onder leiding van een geniale Tevez won het met 3-1. Een week later wonnen ze met 0-1 op Old Trafford en waren ze alsnog gered.

Later nog eens teruggeweest tegen Arsenal en toen was het een saaie boel.

FCT1980

Met Villa bij de Hammers geweest en alleen het uitvak liet van zoch horen.
Saaie bende inderdaad. Vind Upton Park wel een mooie ground.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

Iemand die weet of dit effectief het laatste seizoen in Griffin Park wordt voor Brentford, of is het nog niet zeker?

Bier und Bratwurst

Ik heb me rotgelachen om de persoon naast me bij West Ham. Die kerel heeft het record verbroken met het aantal keren Fuck. Soms waren het regels met wel 50 keer Fuck achter elkaar als het spannend werd.
Het ene stadion is het andere niet!

Jeje

Nog mensen echt aanraders voor als ik in Londen ben?

Boleyn Ground en White Hart Lane ga ik sowieso bezoeken, de rest staat nog open.

smitswessel

Citaat van: Jeje op sep 19, 2015, 19:49:59
Nog mensen echt aanraders voor als ik in Londen ben?

Boleyn Ground en White Hart Lane ga ik sowieso bezoeken, de rest staat nog open.

Craven Cottage is gewoon echt een top-3 stadion, samen met Griffin. De derde uit de top-3 is denk ik naar ieders eigen mening in te vullen, maar ik denk dat CC en GP onbetwist in de top-3 thuis horen.

Meningen van anderen... best interessante onderwerp eigenlijk.

Jouw vraag Jeje, Craven Cottage en Griffin Park zijn dikke toppers als je het mij vraagt.


Langemannetje

Ik ben er nog niet geweest maar op foto's en documentatie van anderen vind ik the Valley een erg indrukwekkend stadion. Mijn volgende trip naar Londen wordt op zeker gevuld met een wedstrijd van Charlton.
73 grounds in 14 verschillende landen

Jeje

Bedankt iedereen, maar gaat nog lastig worden.

Zal tijd hebben voor 3/4 stadions en kan er dus nog 2 kiezen naast Boleyn Ground en White Hart Lane.


FC_Emmen

Citaat van: Jeje op sep 19, 2015, 19:49:59
Nog mensen echt aanraders voor als ik in Londen ben?

Boleyn Ground en White Hart Lane ga ik sowieso bezoeken, de rest staat nog open.
Ga je wedstrijden bezoeken of alleen het stadion?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jeje

Citaat van: FC_Emmen op sep 21, 2015, 11:34:45
Ga je wedstrijden bezoeken of alleen het stadion?

Ik ga 10 dagen na de finale van het EK 2016 naar Londen, zullen misschien al wat oefenwedstrijden zijn maar denk dat het dus vooral stadions zullen zijn.

HRM1880

Citaat van: Hugo op sep 20, 2015, 11:56:34
Bromley
Die wou ik ook aanhalen. Wat een heerlijk stadion. Voor mij veel beter dan een hoop namen die ik hier al zag passeren en daar heb je de grootste kans om binnen te geraken zonder stadiontour.

Jeje

Weet niet of ik mijn vader zover kan krijgen om naar Bromley te gaan haha, moet ook eerlijk zeggen dat als ik de foto's zo bekijk ik ook niet echt heel enthousiast wordt, hou wel van klein hoor maar dit dan net te voor mij.

Bedankt voor de tips in ieder geval!

FCT1980

Snap niet waarom Selhust Park niet wordt genoemd. Als je er dan toch vier moet bezoeken zou ik voor Graven Cottage, Upton Park, Griffin Park en Selhurst Park gaan. En eigenlijk moet je The Valley ook wel zien. WHL wil je zelf perse zien? Denk dat je daar lastig binnen komt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nik

West Ham kom je alleen binnen als je een Stadium Tour boekt. Als je zomaar aan komt waaien is er niets mogelijk, althans, bij ons niet afgelopen seizoen.