Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Houseman

De eerste 3 ronden na de winterstop zijn bekend, maar ik ben vooral geinteresseerd in speelronde 22. En die is helaas nog niet definitief vastgesteld.

wekke

Ik weet niet of deze vraag hier op zijn plaats staat, maar heeft er iemand een alternatief om aan tickets (liefst niet tegen woekerprijzen) voor Schalke 04 (en dan nog liefst tegen Dortmund) te geraken?
Heb me al meerdere malen geregistreerd voor de online ticketservice, maar ontvang nooit een login terug.
Ook e-mails worden niet beantwoord.

Joost

Citaat van: Houseman op jan 05, 2009, 13:18:02
De eerste 3 ronden na de winterstop zijn bekend, maar ik ben vooral geinteresseerd in speelronde 22. En die is helaas nog niet definitief vastgesteld.
Die speelronde is ook Nurnburg v Mainz. Ik zou bijzonder gek opkijken wanneer Aachen v Duisburg wordt verkozen voor de maandagavond ten gunste van grootheid Nurnburg tegen koploper Mainz. Zeker gezien de manier waarop Nurnberg zich aan het herstellen is.

Je kunt er dus eenvoudig vanuit gaan dat deze wedstrijd op vrijdagavond 18:00 of zondag 14:00 is (en daarom prima te combineren valt met PSV v Heerenveen)

Houseman

Dat is inderdaad het plan, echter: PSV - Heerenveen is naar de vrijdag gegaan! Dus ik hoop van ganser harte dat Aachen op zondag blijft staan.

spons

Citaat van: wekke op jan 05, 2009, 15:23:42
Ik weet niet of deze vraag hier op zijn plaats staat, maar heeft er iemand een alternatief om aan tickets (liefst niet tegen woekerprijzen) voor Schalke 04 (en dan nog liefst tegen Dortmund) te geraken?
Heb me al meerdere malen geregistreerd voor de online ticketservice, maar ontvang nooit een login terug.
Ook e-mails worden niet beantwoord.

Vooral NIET via eBay, daar worden de prijzen onnodig opgedreven.

Beste is gewoon bij het stadion op de wedstrijddag, prijzen vallen over het algemeen best mee
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op jan 05, 2009, 16:15:57
Vooral NIET via eBay, daar worden de prijzen onnodig opgedreven.

Beste is gewoon bij het stadion op de wedstrijddag, prijzen vallen over het algemeen best mee

Heb zelf geen slechte ervaringen met ebay. Veel duurder hoeft het niet te zijn. Normaalgesproken kun je voor het stadion makkelijk aan een kaartje komen op de zwarte markt in Duitsland, veel duurder ben je niet uit. Al heb ik het 1x bij Schalke meegemaakt dat er helemaal niets aan zwarte markt was, moet wel erbij zeggen dat dit vrij in het begin was van de Arena auf Schalke.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

Ik ben 1x op de bonnefooi naar Schalke gegaan en ook toen was er vrijwel geen zwarte markt. Heb fors moeten dokken toen.

Houseman

Citaat van: Joost op jan 05, 2009, 15:33:00
Die speelronde is ook Nurnburg v Mainz. Ik zou bijzonder gek opkijken wanneer Aachen v Duisburg wordt verkozen voor de maandagavond ten gunste van grootheid Nurnburg tegen koploper Mainz. Zeker gezien de manier waarop Nurnberg zich aan het herstellen is.

Je kunt er dus eenvoudig vanuit gaan dat deze wedstrijd op vrijdagavond 18:00 of zondag 14:00 is (en daarom prima te combineren valt met PSV v Heerenveen)

Nou, je mag gek opkijken, Aachen is wel degelijk naar de maandagavond gegaan, aldus hun eigen site, kicker.de en bundesliga.de. Ik zie het nu erg somber in om ooit nog op Tivoli te komen.

Nu hebben we voor de zondag als realistische optie nog over: Osnabruck en Oberhausen.

Joost

Citaat van: Houseman op jan 19, 2009, 14:01:44
Nou, je mag gek opkijken, Aachen is wel degelijk naar de maandagavond gegaan, aldus hun eigen site, kicker.de en bundesliga.de. Ik zie het nu erg somber in om ooit nog op Tivoli te komen.

Nu hebben we voor de zondag als realistische optie nog over: Osnabruck en Oberhausen.

Wat een idiote beslissing!

Stadionhopper

Is juist geen idiote beslissing. Aachen en Duisburg liggen redelijk dicht bij elkaar. De Duisburgfans hebben betere gelegenheden om naar Aachen te rijden dan de fans van Mainz naar Nürnberg. Aangezien het 2 grote clubs zijn de 2. Bundesliga is er wel wat voor te zeggen dat deze wedstrijd naar de maandagavond is gegaan.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Joost op jan 19, 2009, 14:10:53
Wat een idiote beslissing!

Ben er wel blij mee.

Ik ga op zaterdag naar Eintracht Frankfurt - Schalke en vlieg op die zondag vanaf Frankfurt naar Valencia voor Valencia - Real Vallodolid.

Maandagochtend vroeg vlieg ik terug naar Frankfurt dus kan ik mooi op de terugweg Aachen nog even meepakken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Citaat van: spons op jan 19, 2009, 20:09:02
Ben er wel blij mee.

Ik ga op zaterdag naar Eintracht Frankfurt - Schalke en vlieg op die zondag vanaf Frankfurt naar Valencia voor Valencia - Real Vallodolid.

Maandagochtend vroeg vlieg ik terug naar Frankfurt dus kan ik mooi op de terugweg Aachen nog even meepakken

Spons, waar vlieg jij mee vanaf Frankfurt naar Valencia? Ik wil zelf namelijk als het even kan ook naar Valencia nog dit seizoen.

Remco

Citaat van: Ici c est Paris op jan 20, 2009, 05:19:12
Spons, waar vlieg jij mee vanaf Frankfurt naar Valencia? Ik wil zelf namelijk als het even kan ook naar Valencia nog dit seizoen.
Vanaf 31 maart vliegt Ryanair op dinsdag, donderdag en zaterdag naar Valencia vanaf Weeze. Denk dat dit toch wel de goedkoopste mogelijkheid is om naar Valencia te gaan.

Zelf heb ik vorige week van Valencia naar Frankfurt(Hahn) gevlogen met Ryanair.

spons

Citaat van: Ici c est Paris op jan 20, 2009, 05:19:12
Spons, waar vlieg jij mee vanaf Frankfurt naar Valencia? Ik wil zelf namelijk als het even kan ook naar Valencia nog dit seizoen.

ik vlieg ook met Ryanair vanaf Frankfurt Hahn, ik betaal 80 euro voor een retour inclusief alle toeslagen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Dennis1981 op jan 19, 2009, 17:19:07
Is juist geen idiote beslissing. Aachen en Duisburg liggen redelijk dicht bij elkaar. De Duisburgfans hebben betere gelegenheden om naar Aachen te rijden dan de fans van Mainz naar Nürnberg. Aangezien het 2 grote clubs zijn de 2. Bundesliga is er wel wat voor te zeggen dat deze wedstrijd naar de maandagavond is gegaan.
Aachen en Duisburg liggen redelijk dicht bij elkaar, dat is gelijk de enige reden lijkt me. Van een derby is totaal geen sprake. Daarnaast liggen Nurnberg en Mainz ook niet direct gigantisch ver van elkaar af.
Het grote club gehalte van Mainz en Nurnberg is groter dan dat van Alemannia en Duisburg. Blijft over het sportieve belang. Mainz gaat als Herbstmeister de winter in, Nurnberg lijkt eindelijk de weg naar boven gevonden te hebben en had in de laatste tien duels maar 1 nederlaag. Duisburg draait een mager seizoen in de middenmoot terwijl nog maar moet blijken of Alemannia echt kan doorzetten om mee te doen om promotie.