Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

de-robin

Citaat van: wekke op feb 21, 2010, 22:46:37
Toen ik er dit seizoen was tegen Bordeaux, kon je nog gewoon kaartjes aan de kassa kopen. Een kaartje achter doel kostte ons 15euro. Je kan beter een paar eurotjes meer betalen voor een zitje aan de zijkant van het veld, want het zicht achter doel is zeer slecht.
Oké bedankt ;)

de-robin

Ik zal Zondag dus naar Lille gaan, is hier iemand die weet of er een bus (of metro) rijdt van het station naar het stadion?

AthleticHolanda

Citaat van: de-robin op feb 24, 2010, 19:05:21
Ik zal Zondag dus naar Lille gaan, is hier iemand die weet of er een bus (of metro) rijdt van het station naar het stadion?

Ik ben vanaf Lille Flanders met de metro naar Villeneuve d'Ascq gegaan en heb vanaf daar gelopen, dat is goed te doen. Vanuit het centrum kan je ook de metro nemen (Rihour of Beaux-Arts).

de-robin

Citaat van: AthleticHolanda op feb 24, 2010, 19:07:18
Ik ben vanaf Lille Flanders met de metro naar Villeneuve d'Ascq gegaan en heb vanaf daar gelopen, dat is goed te doen. Vanuit het centrum kan je ook de metro nemen (Rihour of Beaux-Arts).
Oke dank je ;)

Voetbalhopper

Heeft iemand hier een contact persoon bij Fulham ? ik zie dat je met SCC van Fulham 6 kaarten mag kopen voor de wedstrijd tegen Juve....

Peenvogel

Iemand 'toevallig' drie membership-cards van Reading te leen? Ik wil aanstaande zondag naar de FA Cup ontmoeting. Nu kan je wel inschrijven op de website als buitenlander maar kan je geen membership kopen als buitenlander. Die twee pond extra wil ik best extra betalen voor het kaartje maar er bestaat geen mogelijkheid er een te kopen.

Smekzooi.....

Hugo

Citaat van: Peenvogel op mrt 02, 2010, 11:41:33
Iemand 'toevallig' drie membership-cards van Reading te leen? Ik wil aanstaande zondag naar de FA Cup ontmoeting. Nu kan je wel inschrijven op de website als buitenlander maar kan je geen membership kopen als buitenlander. Die twee pond extra wil ik best extra betalen voor het kaartje maar er bestaat geen mogelijkheid er een te kopen.

Smekzooi.....

Joost en ik zijn vorig jaar bij Reading geweest en toen heeft Joost iets geregeld met membership-cards. Stuur mij even een PM.

Hielke

In het weekend van de bekerfinale, 23/24 april, ga ik naar Engeland. Op zaterdag zijn er wedstrijden in alle Leagues, dus keuze genoeg. Om het weekend te completeren moet er uiteraard ook een wedstrijd op zondag worden ingepland. Dat valt nog niet mee. Volgens de BBC-site zijn er in alle Leagues exact drie wedstrijden op die dag. En niet drie wedstrijden waar je aan de kassa nog een kaart koopt:

Aston Villa v Birmingham
Chelsea v Stoke
Man Utd v Tottenham

Die eerste wedstrijd heeft de grote voorkeur, maar wordt ondanks mijn AVFC booking history van 1 wedstrijd 'a hell of a job', vrees ik. Man Utd zou ook prachtig zijn, maar ook dat is denk ik lastig.

Is er iemand met de gouden tip? (Over de beloning wordt nog nagedacht...)

wekke

Misschien kan je eens contact op nemen met de Belgische supportersclub van Manchester United via INFO@FLANDERSMANCUNIANS.BE.

Joost

Citaat van: Hielke op mrt 03, 2010, 21:27:34
In het weekend van de bekerfinale, 23/24 april, ga ik naar Engeland. Op zaterdag zijn er wedstrijden in alle Leagues, dus keuze genoeg. Om het weekend te completeren moet er uiteraard ook een wedstrijd op zondag worden ingepland. Dat valt nog niet mee. Volgens de BBC-site zijn er in alle Leagues exact drie wedstrijden op die dag. En niet drie wedstrijden waar je aan de kassa nog een kaart koopt:

Aston Villa v Birmingham
Chelsea v Stoke
Man Utd v Tottenham

Die eerste wedstrijd heeft de grote voorkeur, maar wordt ondanks mijn AVFC booking history van 1 wedstrijd 'a hell of a job', vrees ik. Man Utd zou ook prachtig zijn, maar ook dat is denk ik lastig.

Is er iemand met de gouden tip? (Over de beloning wordt nog nagedacht...)

Heb je RobAVFC al eens gevraagd?

Han

Citaat van: Hielke op mrt 03, 2010, 21:27:34
Aston Villa v Birmingham
Chelsea v Stoke
Man Utd v Tottenham

Die eerste wedstrijd heeft de grote voorkeur, maar wordt ondanks mijn AVFC booking history van 1 wedstrijd 'a hell of a job', vrees ik. Man Utd zou ook prachtig zijn, maar ook dat is denk ik lastig.

Is er iemand met de gouden tip? (Over de beloning wordt nog nagedacht...)

Wat betreft de eerste twee potten zou ik mij zonder pardon geheel toeverlaten op uitzwermende 'ticket touts' rond de betrokken grounds. Jouw lichaamstaal en onzeker gedrentel zal verraden dat je geen kaartjes hebt. Je slaat met de nodige égards ogenschijnlijk nonchalant de eerste aanzoeken af en slaat op het juiste moment toe.

Wat Old Trafford betreft sluit ik niet uit een geestverwant aan te gaan spreken; slechts in het geval 'that you have made up your mind'. Teezee en Hgrm gingen jou recentelijk voor.En met succes.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hielke

Citaat van: Han op mrt 04, 2010, 00:14:35
Wat betreft de eerste twee potten zou ik mij zonder pardon geheel toeverlaten op uitzwermende 'ticket touts' rond de betrokken grounds. Jouw lichaamstaal en onzeker gedrentel zal verraden dat je geen kaartjes hebt. Je slaat met de nodige égards ogenschijnlijk nonchalant de eerste aanzoeken af en slaat op het juiste moment toe.

Daar ben ik niet echt een geschikt persoon voor. Ben geen control freak, maar wat voetbalkaarten betreft zou ik behoorlijk nerveus worden om die ter plekke te moeten gaan zoeken.

Citaat van: Han op mrt 04, 2010, 00:14:35Wat Old Trafford betreft sluit ik niet uit een geestverwant aan te gaan spreken; slechts in het geval 'that you have made up your mind'. Teezee en Hgrm gingen jou recentelijk voor.En met succes.

Dat zou erg mooi zijn. Old Trafford lijkt me een mooie ervaring en goed te combineren met bijv. Everton op zaterdag. Mocht je een poging wagen voor me, alvast dank!

Han

Citaat van: Hielke op mrt 04, 2010, 09:07:43Dat zou erg mooi zijn. Old Trafford lijkt me een mooie ervaring en goed te combineren met bijv. Everton op zaterdag. Mocht je een poging wagen voor me, alvast dank!

Het spel is inmiddels op de wagen. Succes.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hielke

Citaat van: Han op mrt 04, 2010, 16:50:58
Het spel is inmiddels op de wagen. Succes.

Sterker nog, het is al geregeld. Waar een forum al niet goed voor is!

spons

Citaat van: Hielke op mrt 04, 2010, 17:26:03
Sterker nog, het is al geregeld. Waar een forum al niet goed voor is!

toch snap ik je keuze niet helemaal Hielke, als ik moest kiezen tussen Villa - Birmingham en Manchester - Spurs dan wist ik het wel
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen