Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Hielke

Het speelt wel mee dat ik al eens op Villa Park geweest ben en nog niet op Old Trafford. Je bent toch altijd erg nieuwsgierig naar een 'nieuw' stadion.

Lek11

Is er hier toevallig iemand met een (S)CC van Sparta?

King Nothing

Ik ga van 9 t/m 11 april een weekeinde groundhoppen met vrienden. We gaan sowieso naar Kaiserslautern (tenzij die wedstrijd naar maandag verzet wordt), alleen de 2e wedstrijd is nog open. We zijn nu tot 5 keuzes gekomen (in willekeurige volgorde):

Karlsruhe SC - Hansa Rostock
Al. Aachen - TuS Koblenz (Neu Tivoli nog niet gezien, Alemannia wel)
AS Nancy - AJ Auxerre (eigenlijk te ver)
Bochum - HSV (re-visit, vorig seizoen met dezelfde vrienden al Bochum - Stuttgart gezien).)
Of Standard Luik, mits ze thuis spelen. Van wat we weten beginnen de play-offs ergens rond die tijd?

Mijn (onze) vragen zijn dus:
Iemand ervaring bij Nancy qua sfeer en kaartverkoop?
Iemand ervaring bij Standard qua kaartverkoop?
Staan de wedstrijden in Ligue 1 al vast voor dat weekeinde?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Peenvogel

Citaat van: King Nothing op mrt 21, 2010, 03:08:58

Iemand ervaring bij Nancy qua sfeer en kaartverkoop?


Ik zwijg in alle toonaarden.....

voetbalfan

Citaat van: King Nothing op mrt 21, 2010, 03:08:58
Iemand ervaring bij Standard qua kaartverkoop?

Ik denk als je op voorhand reserveert voor Standard dat dit geen problemen moet opleveren. Als ze play-off 2 spelen zal het makkelijker voor aan kaarten te raken zijn dan als ze play-off 1 spelen. Voor jouw zou play-off 1 leuker zijn voor Standard te zien maar play-off 2 makkelijker om aan kaarten te raken.

spons

Citaat van: King Nothing op mrt 21, 2010, 03:08:58
Iemand ervaring bij Nancy qua sfeer en kaartverkoop?

kaartverkoop geen probleem, sfeer geen een soort rkc clubje zonder fanatieke aanhang, stadion niet de moeite waard ik zou voor een andere wedstrijd kiezen als ik jou was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: King Nothing op mrt 21, 2010, 03:08:58
Ik ga van 9 t/m 11 april een weekeinde groundhoppen met vrienden. We gaan sowieso naar Kaiserslautern (tenzij die wedstrijd naar maandag verzet wordt), alleen de 2e wedstrijd is nog open. We zijn nu tot 5 keuzes gekomen (in willekeurige volgorde):

Karlsruhe SC - Hansa Rostock
Al. Aachen - TuS Koblenz (Neu Tivoli nog niet gezien, Alemannia wel)
AS Nancy - AJ Auxerre (eigenlijk te ver)
Bochum - HSV (re-visit, vorig seizoen met dezelfde vrienden al Bochum - Stuttgart gezien).)
Of Standard Luik, mits ze thuis spelen. Van wat we weten beginnen de play-offs ergens rond die tijd?

Mijn (onze) vragen zijn dus:
Iemand ervaring bij Nancy qua sfeer en kaartverkoop?
Iemand ervaring bij Standard qua kaartverkoop?
Staan de wedstrijden in Ligue 1 al vast voor dat weekeinde?

Ik zou sowieso voor Standard kiezen als je daar nog nooit bent geweest, al weet ik niet of het publiek daar warm loopt voor de Playoffs 2...
Daarna zou ik voor Karlsruhe kiezen, Alemannia kan je nog wel eens zien tegen een leukere tegenstander maar naar Karlsruhe rijdt je niet zo ff op en neer...

De wedstrijden in de Ligue 1 dat weekend staan nog niet vast, kan je evt hier in de gaten houden --> http://www.fff.fr/competitions/php/championnat/championnat_calendrier.php?sa_no=2009&cp_no=206168&ph_no=1&gp_no=

wekke

Standard speelt op zondag 11april om 18u tegen Germinal Beerschot.

King Nothing

Dank voor de hulp.

Programma voor de 2. Bundesliga is vandaag vastgesteld en het is echt geweldig voor ons:

Zaterdag 10 april, 13.00 uur: Kaiserslautern - Union Berlin
Zondag 11 april, 13.30 uur: Karlsruher SC - Hansa Rostock

Voor beide alreeds kaarten besteld.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Ici c est Paris

Weetniet of Standard nu wel zo boeiend is. Ik voorspel lege tribunes.

King Nothing

Iemand wel eens bij Bayer Leverkusen geweest? Ik kan op hun site niets vinden over kaartverkoop voor de komende wedstrijden.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

wekke

Citaat van: King Nothing op apr 07, 2010, 21:59:36
Iemand wel eens bij Bayer Leverkusen geweest? Ik kan op hun site niets vinden over kaartverkoop voor de komende wedstrijden.

Enkele weken geleden wilde ik tickets bestellen voor Leverkusen-Hamburg en ook toen was er geen online ticket verkoop. Ik heb hen toen een mailtje gestuurd en enkele dagen later belden ze me op om te zeggen dat er nog tickets waren en dat ik ze kon reserveren.

King Nothing

Danke.

Zal eens kijken en overleggen met m'n mede-passagier, ik zag dat er voor het uitvak iig nog kaarten te koop zijn. Dat boeit me verder weinig, als ik maar in het stadion ben.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Joost

Komt er iemand binnenkort in de buurt van het Jan Breydel Stadion?

Ik wil graag naar de bekerfinale maar er is alleen verkoop aan het eigen stadion, niet per e-mail of telefonisch.

King Nothing

Oh ja, Leverkusen.

Gemaild, stadion is restloss ausverkauft dus helaas, maar de club kan echt niets voor me doen.
. Bij Hertha BSC gekeken via Eventimsports.de en zowaar nog iets van 200 kaarten te koop. 2 Staanplaatsen besteld en 2 dagen later lagen ze in mijn brievenbus.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad