Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sander11

Citaat van: yesyes op jul 13, 2012, 12:36:52
Bellen naar Standard is een RAMP. Ze spreken geen Engels/Nederlands probeer je het in de beste Frans, wordt je wel 3x door verboden.

Ik heb mijn kaart voor Standard-Anderlecht toen via de mail besteld,geld overgemaakt. Toen heeeeeel lang niks gehoord en ineens was mijn kaartje er

Ik heb zojuist wederom maar een mail gestuurd ik ben erg benieuwd! Vorige keer kreeg ik alleen een mail terug met We kunnen je geen kaarten bieden verder helemaal niets..wellicht Kan Ron Jans iets hollands bij brengen!
HEYA DEN BOSCH!

Dieter

Citaat van: Sander11 op jul 13, 2012, 16:11:50
Ik heb zojuist wederom maar een mail gestuurd ik ben erg benieuwd! Vorige keer kreeg ik alleen een mail terug met We kunnen je geen kaarten bieden verder helemaal niets..wellicht Kan Ron Jans iets hollands bij brengen!

Als het voor gewone wedstrijden is kan je volgens mij zonder problemen voor de match aan de loketten een kaart kopen. Standard heeft 2 gouden jaren gehad waarin het stadion steeds afgeladen vol zat, maar van dat enthousiasme blijft ondertussen maar bitter weinig meer over. Voor de laatste wedstrijd in de play-offs vorig seizoen was het stadion zelfs maar halfgevuld.

wekke

Citaat van: Dieter op jul 13, 2012, 17:52:42
Als het voor gewone wedstrijden is kan je volgens mij zonder problemen voor de match aan de loketten een kaart kopen. Standard heeft 2 gouden jaren gehad waarin het stadion steeds afgeladen vol zat, maar van dat enthousiasme blijft ondertussen maar bitter weinig meer over. Voor de laatste wedstrijd in de play-offs vorig seizoen was het stadion zelfs maar halfgevuld.

In de reguliere competitie is het wel meestal uitverkocht hoor. Play Off wedstrijden is iets anders, die kunnen bij nagenoeg elke club op bitter weinig belangstelling rekenen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: wekke op jul 13, 2012, 20:08:45
In de reguliere competitie is het wel meestal uitverkocht hoor. Play Off wedstrijden is iets anders, die kunnen bij nagenoeg elke club op bitter weinig belangstelling rekenen.

Wij willen ook et z'n drieen naar standard - Waregem . Anders gaan we wel in het uitvak. Ik las dat dat ook geen probleem is.Dat maakt ons niks uit,we zijn toch neutraal.
Het ene stadion is het andere niet!

cafebac

#664
Vraag reeds beantwoord in belgie topic.

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 13, 2012, 22:59:05
Wij willen ook et z'n drieen naar standard - Waregem . Anders gaan we wel in het uitvak. Ik las dat dat ook geen probleem is.Dat maakt ons niks uit,we zijn toch neutraal.

En anders wacht je tot Twente ooit een keer tegen Standard loot in de UEFA cup. Ik heb veel stadions die ik graag wilde zien inmiddels met mijn eigen club gezien. Dat is voor mij ook de beste manier om een nieuw stadion te zien. Over 2 weken speelt Twente in Duisburg. Weer een uitgelezen kans om een nieuw stadion te zien. Heerlijk vind ik dat.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op jul 15, 2012, 09:29:41
En anders wacht je tot Twente ooit een keer tegen Standard loot in de UEFA cup. Ik heb veel stadions die ik graag wilde zien inmiddels met mijn eigen club gezien. Dat is voor mij ook de beste manier om een nieuw stadion te zien. Over 2 weken speelt Twente in Duisburg. Weer een uitgelezen kans om een nieuw stadion te zien. Heerlijk vind ik dat.

Inderdaad, heb bijvoorbeeld in Nederland alle stadions van betaalde clubs wel eens bezocht maar er zijn er toch nog een paar waar ik Feyenoord niet heb zien spelen en dat zou ik toch graag nog eens compleet maken.

Wat dat betreft weer een teleurstellende bekerloting met NEC uit
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Iemand ervaring met West Bromwich Albion? Ik wil op maandag 5 november naar hun thuiswedstrijd tegen Southampton. Is het makkelijk/moeilijk om aan een kaart te komen?

spons

Citaat van: ALenstra op jul 15, 2012, 10:46:07
Iemand ervaring met West Bromwich Albion? Ik wil op maandag 5 november naar hun thuiswedstrijd tegen Southampton. Is het makkelijk/moeilijk om aan een kaart te komen?

Lijkt me geen enkel probleem om via de club zelf kaarten te bestellen, minder aantrekkelijke tegenstander, maandagavond dus ga eens naar hun website
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Citaat van: ALenstra op jul 15, 2012, 10:46:07
Iemand ervaring met West Bromwich Albion? Ik wil op maandag 5 november naar hun thuiswedstrijd tegen Southampton. Is het makkelijk/moeilijk om aan een kaart te komen?
Waarschijnlijk geen enkel probleem. Ik heb vorig seizoen de derby tegen Wolves bezocht en zelfs dat lukte, ondanks dat het behoorlijk vol zat.

Bier und Bratwurst

#670
Citaat van: FCT1980 op jul 15, 2012, 09:29:41
En anders wacht je tot Twente ooit een keer tegen Standard loot in de UEFA cup. Ik heb veel stadions die ik graag wilde zien inmiddels met mijn eigen club gezien. Dat is voor mij ook de beste manier om een nieuw stadion te zien. Over 2 weken speelt Twente in Duisburg. Weer een uitgelezen kans om een nieuw stadion te zien. Heerlijk vind ik dat.

MSV Duisburg ben ik al geweest! Na alle oefenwedstrijden van Twente tot nu toe te hebben bezocht ben ik blij dat elders weer de competitie begint. Vandaar dat ik de laatste laat schieten en eindelijk weer een paar wedstrijden wil kijken die ergens om gaan. Vandaar het weekendje naar Lens,Bergen en Luik.Mocht Luik niet lukken dan zien we wel verder.Dit weekendje is ook eigenlijk in de plaats gekomen van Turku.
Het ene stadion is het andere niet!

jona93

is er iemand al eens naar schalke gaan kijken zou graag volgend seizoen eens gaan maar kweet niet of er gemakkelijk tickets te verkrijgen zijn aan het stadion?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

#672
Citaat van: jona93 op jul 16, 2012, 11:01:25
is er iemand al eens naar schalke gaan kijken zou graag volgend seizoen eens gaan maar kweet niet of er gemakkelijk tickets te verkrijgen zijn aan het stadion?

Aan de stadionkassa niet, wedstrijden zijn altijd uitverkocht. Wel staan er altijd mensen voor een redelijke prijs buiten kaarten te verkopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ralf

Via de officiele site gaat het wel heel gemakkelijk bij Schalke.
Vorig jaar voor het eerst gedaan, gewoon account aanmaken en kaartjes bestellen.

2 dagen later liggen ze op de deurmat

Voetbalhopper

Citaat van: spons op jul 16, 2012, 11:08:41
Aan de stadionkassa niet, wedstrijden zijn altijd uitverkocht. Wel staan er altijd mensen voor een redelijke prijs kaarten buiten kaarten te verkopen

Klopt, zelfs voor minder dan de prijs die op het kaartje staat