Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Is het via de officiële weg ook lastig om aan kaarten te komen voor Schalke - Bayern München? Lijkt me fantastisch, maar zou er niet van opkijken als dat al ver voor de vrije verkoop uitverkocht is.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Ici c est Paris op jul 26, 2012, 02:51:49
Is het via de officiële weg ook lastig om aan kaarten te komen voor Schalke - Bayern München? Lijkt me fantastisch, maar zou er niet van opkijken als dat al ver voor de vrije verkoop uitverkocht is.

Das een moeilijke wedstrijd inderdaad. Gewoon zeer snel reageren als de kaartverkoop begint. Alvast een inlogcode aanmaken is wel handig.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Anders kan ik eventueel wel wat regelen. Maar dat kost wel een paar cent extra. (en die zijn dan uiteraard niet voor mij)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Ben van plan het Jules Otten stadion te bezoeken nu het nog kan. Wil graag naar Gent - Lokeren. Kan ik daar voor de wedstrijd aan het loket nog kaarten kopen? De ticket office van Gent reageert niet op mijn aanvraag en de onlineshop van de Pro league is nog niet beschikbaar. Of heeft iemand andere tips?
Volgende wedstrijd: ?

Verwijderd lid

Citaat van: Freekos79 op jul 29, 2012, 10:18:52
Ben van plan het Jules Otten stadion te bezoeken nu het nog kan. Wil graag naar Gent - Lokeren. Kan ik daar voor de wedstrijd aan het loket nog kaarten kopen? De ticket office van Gent reageert niet op mijn aanvraag en de onlineshop van de Pro league is nog niet beschikbaar. Of heeft iemand andere tips?

Heb je al telefonisch contact gezocht ?

Freekos79

Citaat van: Meester op jul 29, 2012, 11:44:54
Heb je al telefonisch contact gezocht ?

Nee, eigenlijk niet. Had ik in dit moderne tijdperk niet eens meer aan gedacht! Haha, ik zal morgen eens bellen!
Volgende wedstrijd: ?

HRM1880

Toen ik naar Gent-Standard ging werden er nog gewoon tickets verkocht op de dag van de wedstrijd. Dus voor een wedstrijd tegen Lokeren verwacht ik zeker dat het zo gaat zijn.
Met dat secretariaat van Gent moet je wel inderdaad een beetje geduld hebben.

voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op jul 29, 2012, 13:25:08
Toen ik naar Gent-Standard ging werden er nog gewoon tickets verkocht op de dag van de wedstrijd. Dus voor een wedstrijd tegen Lokeren verwacht ik zeker dat het zo gaat zijn.
Met dat secretariaat van Gent moet je wel inderdaad een beetje geduld hebben.

Anderzijds is Lokeren wel een iets grotere risicomatch voor Gent. Maar normaal zou dit geen probleem mogen opleveren.

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op jul 30, 2012, 00:29:03
Anderzijds is Lokeren wel een iets grotere risicomatch voor Gent. Maar normaal zou dit geen probleem mogen opleveren.
Leeft dat echt zo hard tussen Gent en Lokeren? Ik weet wel Gent-Club en Lokeren-voormalige Beveren. Maar tussen die twee had ik echt geen weet van.

Sander11

Iemand enige ervaring met de wedstrijd Genoa - Sampdoria, is een Derby die ik altijd al heel graag heb willen bezoeken! Is het makkelijk vanuti Nederland kaarten te kopen?
HEYA DEN BOSCH!

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op jul 30, 2012, 11:21:41
Iemand enige ervaring met de wedstrijd Genoa - Sampdoria, is een Derby die ik altijd al heel graag heb willen bezoeken! Is het makkelijk vanuti Nederland kaarten te kopen?

Dit zal een heel moeilijk verhaal worden via de normale weg. Bij risico wedstrijden wordt de verkoop vaak alleen gehouden in de plaats waar de club vandaan komt. Als je daar dus bent moet het lukken, anders zwartemarkt denk ik

voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op jul 30, 2012, 09:51:53
Leeft dat echt zo hard tussen Gent en Lokeren? Ik weet wel Gent-Club en Lokeren-voormalige Beveren. Maar tussen die twee had ik echt geen weet van.

Was jaren de nummer 1 wedstrijd voor Lokeren supporters en ook Gent supporters zagen meestal wel uit naar die wedstrijd, hoewel de meeste natuurlijk zeiden van niet. Nu kijken ze in Lokeren eerder uit naar Beveren, maar toch zal de wedstrijd zeer druk bezocht worden.

Freekos79

Citaat van: Meester op jul 29, 2012, 11:44:54
Heb je al telefonisch contact gezocht ?

heb ze vanmorgen gebeld en er werd gezegd dat ik alleen online kaarten kon kopen. Dat wordt dan even afwachten tot de kaarten online gaan. Hopelijk snel.
Volgende wedstrijd: ?

cafebac

Ik was een paar jaar geleden aanwezig bij 2 many DJ's op de Lokerse Feesten, toen die opeens de Gantoise in hun DJ-set gemixt bleken te hebben en Buffalo groot op de schermen verschijn zette dat toch kwaad bloed bij een hoop locals haha.

Freekos79

Citaat van: Freekos79 op jul 30, 2012, 17:16:46
heb ze vanmorgen gebeld en er werd gezegd dat ik alleen online kaarten kon kopen. Dat wordt dan even afwachten tot de kaarten online gaan. Hopelijk snel.

Heeft iemand enig idee, wanneer Gent de tickets voor haar thuiswedstrijden vrijgeeft online? Er staat alleen maar "weldra in de verkoop"
Volgende wedstrijd: ?