Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Kijk, dat wist ik dan niet (meer).
Heren, dank voor de info / update !!

Joost

#766
Er wordt wel eens wat gezegd over Hoffenheim maar de toeschouwersontwikkeling in Dusseldorf is toch ook wel opmerkelijk.
Er werd in Aken altijd gezongen; Ihr Eltern gehen zum FC Koln. Dat is niet geheel onwaar.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op sep 04, 2012, 15:42:47
Er wordt wel eens wat gezegd over Hoffenheim maar de toeschouwersontwikkeling in Dusseldorf is toch ook wel opmerkelijk.
Er werd altijd gezongen; Ihr Eltern gehen zum FC Koln. Dat is niet geheel onwaar.

Het kwartje valt niet helemaal ...

Koning Kriel

Overigens mogen er bij de tweede thuiswedstrijd nog steeds maar 25.000 thuissupporters aanwezig zijn en is er dus nog geen losse verkoop. Voor de wedstrijd tegen schalke 04 zal voor het eerst losse verkoop zijn maar dat zal lastig worden gok ik.

Vaig

Is er iemand die mitglieder is bij Gladbach, of kent iemand, iemand die mitglieder is bij Gladbach? Wil graag naar Gladbach-Marseille, maar momenteel is er alleen internetverkoop voor mitglieders. Aanstaande zaterdag is er alleen kassaverkoop voor overige gasten.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

headout

Ik heb wel een Borussia-Karte, maar vrees dat je hier niets aan hebt.... Is denk ik een soort van "klanten-kaart".
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Vaig

Citaat van: headout op sep 06, 2012, 11:14:34
Ik heb wel een Borussia-Karte, maar vrees dat je hier niets aan hebt.... Is denk ik een soort van "klanten-kaart".
Toevallig vernam ik gisteren dat er vandaag een extra verkoopmoment is voor mensen met een Borussia-Karte. Die heb ik ook in mijn bezit, dus het is gelukt 2 kaarten te bestellen!
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Koning Kriel

Dank voor de tip, heb ook nog even snel 4 kaarten op de kop getikt.

Verwijderd lid

Citaat van: Koning Kriel op sep 06, 2012, 14:35:03
Dank voor de tip, heb ook nog even snel 4 kaarten op de kop getikt.

Inmiddels uitverkocht. Laatste kaarten werden enkele minuten geleden verkocht.
In de vrije verkoop komen alleen nog kaarten voor het duel tegen Limassol.

Freekos79

Citaat van: Meester op sep 06, 2012, 18:13:17
Inmiddels uitverkocht. Laatste kaarten werden enkele minuten geleden verkocht.
In de vrije verkoop komen alleen nog kaarten voor het duel tegen Limassol.

Voor Gladbach - Fenerbahce zijn de bovenste twee vakken van het uitgedeelte, ook in de verkoop gegaan. Dit zou best ook voor Marseille nog wel eens kunnen gebeuren.
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

Je zou toch verwachten dat Fenerbahce het uitvak wel vol zou moeten kunnen krijgen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Citaat van: hgrm op sep 06, 2012, 20:51:00
Je zou toch verwachten dat Fenerbahce het uitvak wel vol zou moeten kunnen krijgen.

Valt me eigenlijk ook wel tegen. Zeker met zoveel Duitse Turken in de regio.
Volgende wedstrijd: ?

Koning Kriel

Ik lees hier altijd dat rondom wedstrijden van Schalke 04 genoeg handel rond het stadion is, hoe is dat bij de wedstrijd tegen Bayern op 22 september.

Die avond is NEC - Willem II en we zoeken nog een mooie opwarmer. Andere tips voor mooie potjes in de buurt zijn ook welkom.

Joost

Citaat van: Koning Kriel op sep 07, 2012, 08:45:22
Ik lees hier altijd dat rondom wedstrijden van Schalke 04 genoeg handel rond het stadion is, hoe is dat bij de wedstrijd tegen Bayern op 22 september.

Die avond is NEC - Willem II en we zoeken nog een mooie opwarmer. Andere tips voor mooie potjes in de buurt zijn ook welkom.
Preussen Munster v Arminia Bielefeld.

Verwijderd lid

Citaat van: Koning Kriel op sep 07, 2012, 08:45:22
Ik lees hier altijd dat rondom wedstrijden van Schalke 04 genoeg handel rond het stadion is, hoe is dat bij de wedstrijd tegen Bayern op 22 september.

Die avond is NEC - Willem II en we zoeken nog een mooie opwarmer. Andere tips voor mooie potjes in de buurt zijn ook welkom.

Ook daar zal ongetwijfeld genoeg zwarte handel rond het stadion zijn, maar zal de prijs wat hoger liggen dan normaal.
Een mazzeltje wat yesyes en ik vorig jaar bij Schalke - Stuttgart hadden (kaart van 40 euro voor 25 euro meenemen) zal er wel niet in zitten.