Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Alemannia heeft per wedstrijd 29.000 vrije plaatsen. Wil je dan ook van te voren een ticket kopen?

voetbalfan

Citaat van: Ici c est Paris op nov 07, 2013, 17:36:53
Bij de Duitse clubs kan je prima gewoon via de officiele clubsite aan kaarten komen. Bij Genk kan je moeiteloos aan kaarten komen, maar mocht je ze liever in de voorverkoop halen, www.ticketingonline.be.

Genk is zelden uitverkocht en al helemaal niet in de reguliere competitie. Zelfs voor wedstrijden tegen Club Brugge (in de play-offs in hun kampioenenjaar), Standard en Anderlecht heb ik mijn ticket gewoon voor de aftrap gekocht.

Verwijderd lid

Citaat van: voetbalfan op nov 08, 2013, 00:07:30
Genk is zelden uitverkocht en al helemaal niet in de reguliere competitie. Zelfs voor wedstrijden tegen Club Brugge (in de play-offs in hun kampioenenjaar), Standard en Anderlecht heb ik mijn ticket gewoon voor de aftrap gekocht.

De laatste tijd zijn er aan de kassa op de wedstrijddag geen zitplaatsen meer te koop, advies is, als je een zitplaats wilt, toch vooraf een kaart te kopen via de website die hier boven is genoemd.

spons

Citaat van: Meester op nov 08, 2013, 08:13:30
De laatste tijd zijn er aan de kassa op de wedstrijddag geen zitplaatsen meer te koop, advies is, als je een zitplaats wilt, toch vooraf een kaart te kopen via de website die hier boven is genoemd.


Als je de keuze hebt wordt het natuurlijk heerlijk ouderwets staan, ik heb voor Japan - Nederland volgende week in Genk ook een staanplaats gekocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Weet iemand hoe het zit met de ticket verkoop in Frankrijk?
Stel ik wil naar RC Lens, kan ik daar op de bonnefooi naartoe of moeten er tickets gereserveerd worden?

Freekos79

Citaat van: Niels_Zitterd op nov 11, 2013, 11:51:59
Weet iemand hoe het zit met de ticket verkoop in Frankrijk?
Stel ik wil naar RC Lens, kan ik daar op de bonnefooi naartoe of moeten er tickets gereserveerd worden?

Je kan makkelijk online tickets kopen voor Lens. Aan de kassa is ook geen probleem, is in de 2e klasse eigenlijk nooit uitverkocht. Zou wel uitkijken met een eventuele promotiekraker aan het eind van het seizoen.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Iemand ervaring met het aanschaffen van een ticket voor de finale om de Coupe De la Ligue in Stade De France? Ik zie dat die op 19 april gespeeld wordt, de zaterdag voor pasen. Een paasweekend in Parijs lijkt me wel wat.

Verwijderd lid

#1057
Citaat van: ALenstra op dec 26, 2013, 14:37:34
Iemand ervaring met het aanschaffen van een ticket voor de finale om de Coupe De la Ligue in Stade De France? Ik zie dat die op 19 april gespeeld wordt, de zaterdag voor pasen. Een paasweekend in Parijs lijkt me wel wat.

Heb ik ervaring mee !
http://denniz1974.blogspot.nl/2011/04/olympique-de-marseille-montpellier.html

gewoon via ticketnet.fr bestellen, goed in de gaten houden wanneer de verkoop begint.
Verzendkosten zijn 25 euro !!

Koop via de site van het stadion ook een parkeerkaart, dat scheelt veel gedoe om de auto kwijt te raken

ALenstra

Dank je. Al vind ik 25 euro verzendkosten wel hoog. Een parkeerkaart heb ik niet nodig, ga met het OV.

Verwijderd lid

Citaat van: ALenstra op dec 26, 2013, 15:45:55
Dank je. Al vind ik 25 euro verzendkosten wel hoog. Een parkeerkaart heb ik niet nodig, ga met het OV.

Ik had een plek aan de lange zijde voor 75 euro, het kan vast goedkoper, maar voor dit soort tripjes heb ik graag een goede plaats.

jona93

En iemand ervaring met de bekerfinale in Engeland?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost


jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: jona93 op dec 26, 2013, 21:56:41
FA cup
Die moet gemakkelijk te doen zijn. Ik word elk jaar gebeld met de vraag of ik nog kaarten wil.

jona93

Citaat van: HRM1880 op dec 26, 2013, 22:03:15
Die moet gemakkelijk te doen zijn. Ik word elk jaar gebeld met de vraag of ik nog kaarten wil.
En kan je bv vanaf morgen al tickets bestellen of niet?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12