Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Ik lees de discussie over het vragen naar kaarten in je eerste post met belangstelling.

Dit verhaal heeft meerdere kanten. Misschien zijn mensen die vragen hoe ergens aan kaarten te komen hier terecht gekomen via google en hebben ze op de betreffende clubsite al 0 op het rekest gekregen. Dat is met name bij clubs als Dortmund natuurlijk niet ondenkbaar.

Andere kant is dat men geen zin heeft om het uit te zoeken en hier de makkelijke weg hoopt te vinden.

Als je die mensen niet wilt helpen is dat uiteraard ok. Even voorstellen en aangeven dat je al van alles geprobeerd hebt om aan kaarten te komen is misschien wel handiger. Komt op de meeste members hier in ieder geval wat beter over lijkt me. Maar help je die paar lamballen die geen zin hebben om moeite te doen voor kaarten dan is dat toch ook geen probleem?

De mensen die er al wel moeite voor hebben gedaan en via een member hier aan kaarten komen blijven misschien wel hangen en kunnen in de toekomst best wel nuttige bijdragen en informatie hebben over een andere club. Mensen die dit forum vinden hebben in ieder geval al wel wat moeite gedaan en tevens zijn het voetballiefhebbers. En dat zijn we allemaal hier.

Ik zit meer met het feit dat het allemaal zo serieus moet. Als er een keer een dolletje wordt gemaakt over vliegt iedereen er bovenop. Als iemand nieuw is en een vraag stelt vliegt iedereen er bovenop. Doe normaal dan doe je al gek genoeg!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Ach bij mij op het werk vragen ze ook hoe ik aan die kaarten kom voor die buitenlandse wedstrijden. En kijken ze me raar aan als ik zeg dat ik ze via de club heb besteld.

geraldando

Persoonlijk denk ik het dat het ook iets is van een keer doen en je niet weet niet beter meer. Een eerste keer is altijd wat moeilijker ;)
Favoriete ground: Bosuilstadion

Han

Citaat van: steffanneke op feb 07, 2014, 10:07:00
Ik ben opzoek naar een site waar ik tickets voor borussia dortmund kan kopen.
Iemand een idee waar je deze betrouwbaar kan bestellen ?


Hallo stefanneke. Welkom op dit forum. Ik bied met plaatsvervangende schaamte mijn verontschuldigingen voor de wijze waarop enkele individuen zich hier menen te moeten manifesteren met neerbuigende platheden en ronduit kinderachtige insinuaties.

Ik hoop dat je erin geslaagd bent om de haatdragende onhebbelijkheden van gepreoccupeerde eenlingen te scheiden van de bijdragen van behulpzame medeleden.

Voel je svp aangespoord om je met je vragen hier niet te laten ontmoedigen en misleiden door onsymphatiek en zure reacties. Een ieder die de moeite neemt weet dat een aantal hier uiterst behulpzaam is.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op feb 09, 2014, 10:35:03

Hallo stefanneke. Welkom op dit forum. Ik bied met plaatsvervangende schaamte mijn verontschuldigingen voor de wijze waarop enkele individuen zich hier menen te moeten manifesteren met neerbuigende platheden en ronduit kinderachtige insinuaties.

Ik hoop dat je erin geslaagd bent om de haatdragende onhebbelijkheden van gepreoccupeerde eenlingen te scheiden van de bijdragen van behulpzame medeleden.

Voel je svp aangespoord om je met je vragen hier niet te laten ontmoedigen en misleiden door onsymphatiek en zure reacties. Een ieder die de moeite neemt weet dat een aantal hier uiterst behulpzaam is.

Han

Citaat van: Voetbalhopper op feb 07, 2014, 11:50:09
Ik wordt soms zo moe van dit soort vragen he. Kijk eerst eens op de website van de club,dan had je deze vraag niet hoeven stellen

Citaat van: watergatehopper op feb 07, 2014, 12:32:36
eens. gewoon niet op reageren. het is meer werk om hier een account aan te maken dan in google bvb in te toetsen lijkt me

Citaat van: Meester op feb 07, 2014, 16:34:31
Waarschijnlijk weet hij niet eens wat BVB is

Deze minachtende replieken zijn de eerste kennismaking met dit platform van een nieuw lid dat misschien enige schroom heeft moeten overwinnen om zich aan te melden. Het is sowieso al leuk dat iemand met een hoopvol verwachtingspatroon via een omweg onze 'expertise tank' wil raadplegen.

Misschien is stefanneke de Duitse taal niet machtig of heeft hij of zij kan geen chocolade kunnen maken van de kaartjessystematiek op de bewuste website.  Ik zou in zijn of haar plaats hier vertrouwen putten uit persoonlijk advies van ervaren buitenlandbezoekers.

Eigenlijk doet dat er ook niet toe. Het is treurig dat het tóch aanleiding is voor een aantal om met een gestrekt been in te gaan. Bijzonder ongastvrij en bepaald niet galant om een nieuweling op  minzame toon af te serveren.

Citaat van: Meester op feb 07, 2014, 21:16:25TeeZee, ik vind dat je op Han begint te lijken en dat is (i.m.o.) niet iets om trots op te zijn

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 22:06:17
Ik vind Han persoonlijk een erg behulpzame en kleurrijke kerel en ik zou mezelf niet durven te vergelijken met hem.


Citaat van: spons op feb 07, 2014, 23:30:44
Han zou een voorbeeld voor velen kunnen zijn
Fijn om te lezen dat mijn nimmer aflatende  inzet om kaartjes voor Engeland te regelen in het verleden op reacties van deze aard mag blijven rekenen.

Ik put er gepaste en ook bescheiden voldoening uit dat ik enkele voor mij wildvreemde Nederlanders en Duitsers hier redelijk gelukkig heb weten te maken met bewegwiizering in het voor buitenlanders, alleen al vanwege de taal, ondoorgrondelijke voetballandschap.


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Helemaal eens, Han.

Dankzij de belangenloze hulp van diverse mensen heb ik de mogelijkheid gekregen om wedstrijden te bezoeken waar ik anders nooit terecht was gekomen. Zoals Swansea-Cardiff gisteren.  Ik denk dat het voor bijna elke groundhopper geldt dat er -zeker in het begin- mensen zijn geweest die met raad of daad hebben geholpen.

Als mensen je dan later vragen stellen die je zelf niet zou stellen, glimlach dan en denk terug aan je eigen eerste stappen in de groundhopwereld. En reageer positief of reageer niet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

#1177
Citaat van: hgrm op feb 10, 2014, 00:03:43
Helemaal eens, Han.

Dankzij de belangenloze hulp van diverse mensen heb ik de mogelijkheid gekregen om wedstrijden te bezoeken waar ik anders nooit terecht was gekomen. Zoals Swansea-Cardiff gisteren.  Ik denk dat het voor bijna elke groundhopper geldt dat er -zeker in het begin- mensen zijn geweest die met raad of daad hebben geholpen.

Als mensen je dan later vragen stellen die je zelf niet zou stellen, glimlach dan en denk terug aan je eigen eerste stappen in de groundhopwereld. En reageer positief of reageer niet.


Bedankt voor je reactie, Han.

Ik probeer mij er een voorstelling van te maken dat een drietal gelijkgestemden ooit (mede) het initiatief nam om dit platform schoorvoetend vorm te geven. Voor en door geestverwanten met een gezamenlijke voorliefde. Om passie en ervaring uit te wisselen.

Ik vind het pijnlijk om te constateren dat een aantal leden de gelegenheid te baat heeft genomen om geestelijk afscheid en afstand te nemen van iets dat ons zou moeten binden.





Strangely Devoted or Mentally Disturbed

FCT1980

Is er hier iemand die kaarten zou kunnen bemachtigen voor de derby Derby County - Nottingham Forest op 22 maart?
Wilde deze wedstrijd graag bezoeken in combinatie met Notts County 0 Carlisle op dezelfde dag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

#1179
Citaat van: Han op feb 09, 2014, 21:31:36
Deze minachtende replieken zijn de eerste kennismaking met dit platform van een nieuw lid dat misschien enige schroom heeft moeten overwinnen om zich aan te melden. Het is sowieso al leuk dat iemand met een hoopvol verwachtingspatroon via een omweg onze 'expertise tank' wil raadplegen.

Misschien is stefanneke de Duitse taal niet machtig of heeft hij of zij kan geen chocolade kunnen maken van de kaartjessystematiek op de bewuste website.  Ik zou in zijn of haar plaats hier vertrouwen putten uit persoonlijk advies van ervaren buitenlandbezoekers.

Eigenlijk doet dat er ook niet toe. Het is treurig dat het tóch aanleiding is voor een aantal om met een gestrekt been in te gaan. Bijzonder ongastvrij en bepaald niet galant om een nieuweling op  minzame toon af te serveren.

Fijn om te lezen dat mijn nimmer aflatende  inzet om kaartjes voor Engeland te regelen in het verleden op reacties van deze aard mag blijven rekenen.

Ik put er gepaste en ook bescheiden voldoening uit dat ik enkele voor mij wildvreemde Nederlanders en Duitsers hier redelijk gelukkig heb weten te maken met bewegwiizering in het voor buitenlanders, alleen al vanwege de taal, ondoorgrondelijke voetballandschap.

Ok Han je punt is duidelijk. Ik denk alleen niet dat iemand angst moet overwinnen om hier een vraag te stellen. De stap om naar het buitenland te gaan, waar hij de taal wellicht niet machtig is, enkel voor het bezoeken van een voetbalwedstrijd lijkt me veel groter. Misschien had de vraag met iets meer woorden gesteld kunnen worden. Maar goed, misschien was mijn reactie niet goed. Excuses daarvoor.

ps. minachtende repliek is niet veel beter trouwens ;)

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

HRM1880

Ik denk dat personen als Han en Teezee niet helemaal begrijpen wat een beetje tegen steekt bij andere mensen en dat is dat er de laatste tijd heel veel nemers zijn. Het is namelijk heel simpel om een vraag te stellen (en in mijn ogen valt er dan ook niets te overwinnen). Maar nadien hoor je niets meer van die mensen. Zou leuk zijn moesten ze hun ervaringen ook eens achterlaten.

Hugo

Citaat van: HRM1880 op feb 10, 2014, 21:05:08
Ik denk dat personen als Han en Teezee niet helemaal begrijpen wat een beetje tegen steekt bij andere mensen en dat is dat er de laatste tijd heel veel nemers zijn. Het is namelijk heel simpel om een vraag te stellen (en in mijn ogen valt er dan ook niets te overwinnen). Maar nadien hoor je niets meer van die mensen. Zou leuk zijn moesten ze hun ervaringen ook eens achterlaten.

Dat zeg ik.

hgrm

Ik begin er genoeg van te krijgen. De discussie is bij deze gesloten en de conclusie luidt als volgt:

Ofwel je reageert op een constructieve manier ofwel je reageert niet.

Laten we het weer over voetbal gaan hebben.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Citaat van: HRM1880 op feb 10, 2014, 21:05:08
Ik denk dat personen als Han en Teezee niet helemaal begrijpen wat een beetje tegen steekt bij andere mensen en dat is dat er de laatste tijd heel veel nemers zijn.


Ik begrijp door schade en schande en als ervaringsdeskundige al te goed dat er sprake kan zijn van éénrichtingsverkeer en van het schaamteloos parasiteren op expertise van derden.

In die context is 'mijn' persoonlijke dieptepunt dat ooit met veel moeite bemachtigde kaartjes voor een Chelsea vs Manchester United via mijn connecties destijds door de aanvrager uiteindelijk fors boven 'face value' bleken te zijn doorverkocht op de zwarte markt.

Er kan mij niet dan ook niet verweten worden 'dat ik iets niet helemaal zou begrijpen'. Integendeel.
Ik sluit helemaal niet uit dat stefanneke naadloos aansluit op het profiteursprofiel en hier het voordeel van de twijfel niet gegund dient te worden.

Men kan er voor kiezen om daar vanaf een morele hoogvlakte hooghartig en neerbuigend op te reageren. Ik constateer dat de gelegenheid met beide handen is aangegrepen. Kennelijk voorziet dat in een behoefte. 
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

#1184
Citaat van: hgrm op feb 10, 2014, 23:12:38
Ik begin er genoeg van te krijgen. De discussie is bij deze gesloten en de conclusie luidt als volgt:

Ofwel je reageert op een constructieve manier ofwel je reageert niet.

Laten we het weer over voetbal gaan hebben.

Mijn excuses. Jouw antwoord doorkruiste mijn 'response time' op HRM 1880. Er is geen sprake van insubordinatie.


Citaat van: watergatehopper op feb 10, 2014, 20:36:52
Ok Han je punt is duidelijk....maar goed, misschien was mijn reactie niet goed. Excuses daarvoor.

ps. minachtende repliek is niet veel beter trouwens ;)

Fair enough.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed