Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

MartijNFR

Citaat van: Freekos79 op feb 17, 2014, 19:26:13
Vorig jaar speelde deze kwestie ook. Toch gewoon online kaarten kunnen kopen en bij de kassa voor de wedstrijd opgehaald.
Heb je alle stappen doorlopen bij het online bestellen?

Ik wel, maar je komt niet verder dan de verzendmethode kiezen (want hij geeft aan dat er voor mij geen verzendmethode beschikbaar is).
Daarop heb ik besloten een mailtje naar Münster te doen, dus hoop op een goede afloop.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

kufo

Citaat van: MartijNFR op feb 17, 2014, 19:40:02
Ik wel, maar je komt niet verder dan de verzendmethode kiezen (want hij geeft aan dat er voor mij geen verzendmethode beschikbaar is).
Daarop heb ik besloten een mailtje naar Münster te doen, dus hoop op een goede afloop.

wij hebben precies het zelfde probleem

Freekos79

Citaat van: MartijNFR op feb 17, 2014, 19:40:02
Ik wel, maar je komt niet verder dan de verzendmethode kiezen (want hij geeft aan dat er voor mij geen verzendmethode beschikbaar is).
Daarop heb ik besloten een mailtje naar Münster te doen, dus hoop op een goede afloop.

ok, dat is klote! Hoop voor jullie dat het lukt!
Volgende wedstrijd: ?

steffanneke

Gisteren naar leverkusen PSG gaan kijken! Kan het zeker aanraden vooral de toffe sfeer rond het stadion en in het stadion!

GiertjeNL

Citaat van: steffanneke op feb 19, 2014, 14:59:02
Gisteren naar leverkusen PSG gaan kijken! Kan het zeker aanraden vooral de toffe sfeer rond het stadion en in het stadion!

Ik ga volgende week, heb je nog tips qua eten/drinken en auto reizen erheen?
Of andere handige dingetjes?

watergatehopper

Citaat van: GiertjeNL op feb 19, 2014, 16:31:46
Ik ga volgende week, heb je nog tips qua eten/drinken en auto reizen erheen?
Of andere handige dingetjes?

Als je met de auto gaat dan zou ik die neerzetten op de parkeerplaats die op de website wordt aangegeven. Rond het stadion is nl weinig plaats en vanaf die parkeerplaats rijden gratis pendelbussen naar het stadion. Wel opletten in welke bus je op de terugweg instapt. Anders zit je net als ik destijds ergens in de binnenstad ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

GiertjeNL

Ja iets met Kötten ofzo las ik ergens, is dit betaald parkeren?

steffanneke

Citaat van: watergatehopper op feb 19, 2014, 17:25:24
Als je met de auto gaat dan zou ik die neerzetten op de parkeerplaats die op de website wordt aangegeven. Rond het stadion is nl weinig plaats en vanaf die parkeerplaats rijden gratis pendelbussen naar het stadion. Wel opletten in welke bus je op de terugweg instapt. Anders zit je net als ik destijds ergens in de binnenstad ;)

Wij stonden op 500m van het stadion geparkeerd.
Verder vond ik het drinken wel duur 3,60 voor een cola Miss omdat het champions league was.
Verder vond ik het echt geweldig zeker voor herhaling vatbaar,
Enkel had ik leverkusen sterker verwacht. Zlatan is verre van de beste speler die ik ooit heb zien spelen.

Ici c est Paris

Verre van de beste speler? Of verreweg de beste speler?

spons

Citaat van: Ici c est Paris op feb 20, 2014, 02:21:14
Verre van de beste speler? Of verreweg de beste speler?

Ik ga ervan uit dat hij het laatste bedoeld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: GiertjeNL op feb 19, 2014, 21:28:46
Ja iets met Kötten ofzo las ik ergens, is dit betaald parkeren?

Nee dit is gratis
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

#1226
Citaat van: steffanneke op feb 19, 2014, 22:51:16
Wij stonden op 500m van het stadion geparkeerd.
Verder vond ik het drinken wel duur 3,60 voor een cola Miss omdat het champions league was.
Verder vond ik het echt geweldig zeker voor herhaling vatbaar,
Enkel had ik leverkusen sterker verwacht. Zlatan is verre van de beste speler die ik ooit heb zien spelen.

Misschein was dit vooraf nog een goede tip geweest:

In Duitsland krijg je je drinken in een plastic beker van 0,4 of 0,5 liter. De prijs hiervoor ligt meestal tussen de € 3,50 en € 4,50 maar......
Er zit 1 euro statiegeld op. Je betaald dus eigenlijk 2,60 bij Leverkusen.

Als je het leuk vindt om mijn foto's te bekijken check onderstaande link voor zowel de huidige als de oude situatie:
http://www.watergatehopper.nl/page/leverkusen-ulrich-haberland-stadion
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

stitch

Iemand recente ervaring met het bedrijf Kick-off voetbalreizen te Harderwijk?

Ze zijn alleen bereikbaar via een mobiel nummer en een postbus...geen briefpapier...geen vast adres...
Komt op mij niet goed over?? Maar misschien zit ik er naast!

Voetbalhopper

Citaat van: stitch op feb 20, 2014, 23:36:16
Iemand recente ervaring met het bedrijf Kick-off voetbalreizen te Harderwijk?

Ze zijn alleen bereikbaar via een mobiel nummer en een postbus...geen briefpapier...geen vast adres...
Komt op mij niet goed over?? Maar misschien zit ik er naast!

Recent niet. In 2010 wel kaarten gekocht,nooit ontvangen wel het geld terug gehad maar dat is niet wat je wilt als je kaarten koopt.

Reis en hotel werden niet vergoed dus toch nog een redelijke schade. Niet bij boeken dus !

headout

Citaat van: stitch op feb 20, 2014, 23:36:16
Komt op mij niet goed over?? Maar misschien zit ik er naast!
Als het niet zuiver klinkt: niet doen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog