Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

San Paolo

Citaat van: Langemannetje op mrt 09, 2018, 06:35:02
Denk je dat deze wedstrijd uitverkoopt, nee toch?
Wel een mooie mogelijkheid om dat stadion in een sfeervolle ambiance van de binnenkant te zien

Als deze wedstrijd uitverkoopt zal het een wereldwijd record 4e divisie zijn.

Nort

Citaat van: San Paolo op mrt 09, 2018, 16:26:18
Als deze wedstrijd uitverkoopt zal het een wereldwijd record 4e divisie zijn.
Dat is de huidige (ergens in de 30.000?) ook al hoor.

ALenstra

Voorverkoop start maandag en de toegansprijzen zullen 5,10 en 15 euro zijn. Overigens zijn de supporters van Bayern München erop tegen dat die wedstrijd in de Allianz Arena gespeeld wordt.

hgrm

Dat is een algemene hobby van supporters, tegenwoordig, ergens op tegen zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wormonline

FCB (II) wil maar 4.500 uitkaarten aan de Sechzger fans gunnen (het minimumaantal zoals opgelegd door de bond) dus dat lijkt een weinig interessante pot te worden. Sechzig-fans dreigen met een boycot. Niemand is overigens blij met het besluit om het in de Arena te spelen, maar zal wel weer ivm de veiligheid zijn. Ook Augsburg II en FCN II ontvingen 1860 in het grote stadion.

In Augsburg leverde dat een RL Bayern-record op met 21000+ toeschouwers.

Semper Fidelis

Citaat van: wormonline op mrt 14, 2018, 14:52:17
FCB (II) wil maar 4.500 uitkaarten aan de Sechzger fans gunnen (het minimumaantal zoals opgelegd door de bond) dus dat lijkt een weinig interessante pot te worden. Sechzig-fans dreigen met een boycot. Niemand is overigens blij met het besluit om het in de Arena te spelen, maar zal wel weer ivm de veiligheid zijn. Ook Augsburg II en FCN II ontvingen 1860 in het grote stadion.

In Augsburg leverde dat een RL Bayern-record op met 21000+ toeschouwers.

Dat is wel heel achterlijk zeg. Als je toch besluit om in de Arena te spelen, geef dan de helft of iig de vakken achter één goal aan 1860. Snap de eventuele boycot wel.

Nort

Citaat van: Semper Fidelis op mrt 14, 2018, 18:44:28
Dat is wel heel achterlijk zeg. Als je toch besluit om in de Arena te spelen, geef dan de helft of iig de vakken achter één goal aan 1860. Snap de eventuele boycot wel.
Vind ik niet, Bayern staat 2e op de ranglijst en heeft er alle belang bij dat die wedstrijd gewonnen wordt. Dan ga je directe concurrent (en rivaal) geen onbeperkt kaarten geven om een uitnadeel te creëren. Bovendien zijn de extra inkomsten die deze wedstrijd genereert zijn voor Bayern peanuts.

Jeroen503

Ik ben van plan om op 20 april de wedstrijd TuS Koblenz - TSV Steinbach te bezoeken (in combinatie met de dag erna Eintracht Frankfurt). Nu is de stand zo dat TuS Koblenz op een degradatieplaats staat. Ik kan echter (wellicht is mijn Duits niet goed genoeg) niet goed duidelijk krijgen hoe de degradatieregels in de Regionalliga Südwest zijn.
TuS Koblenz staat 17e dus degradatie, echter de ploegen op plek 14 t/m 16 kunnen wellicht ook degraderen. Het is mij een raadsel waar dit vanaf hangt.

Zou iemand mij uit de brand kunnen helpen?

Arjen

Dit is afhankelijk van promotie naar en degradatie uit de 3. Bundesliga. Er mogen uit deze competitie 2 ploegen om promotie spelen. Uit de 3. Liga kunnen drie ploegen degraderen. Vraag me niet welke clubs dit zijn, maar dat kunnen drie ploegen zijn die in deze Regionalliga thuishoren. Als er geen ploegen promoveren, maar wel drie ploegen uit de 3. Bundesliga degraderen moeten er in totaal blijkbaar 6 ploegen uit.

Jeroen503

Citaat van: Arjen op mrt 14, 2018, 22:50:29
Dit is afhankelijk van promotie naar en degradatie uit de 3. Bundesliga. Er mogen uit deze competitie 2 ploegen om promotie spelen. Uit de 3. Liga kunnen drie ploegen degraderen. Vraag me niet welke clubs dit zijn, maar dat kunnen drie ploegen zijn die in deze Regionalliga thuishoren. Als er geen ploegen promoveren, maar wel drie ploegen uit de 3. Bundesliga degraderen moeten er in totaal blijkbaar 6 ploegen uit.

Oke dat geeft weer wat meer duidelijkheid. TuS Koblenz is dus afhankelijk van de degradatie uit de 3e Liga/promotie uit de eigen liga.
De ploegen die nu op degradatie staan in de 3. Liga Erfurt (Nordost), Werder Bremen II (Nord) en Chemnitzer (Nordost) vormen geen bedreiging voor Koblenz. Koblenz zal dus nog een plaats moeten stijgen om veilig te zijn, uiteraard als de situatie in de 3e liga zo blijft. Tenminste dit is de conclusie die is zelf heb getrokken.
Is het dan ook zo dat mochten er 2 ploegen uit de Regionalliga Südwest promoveren er 2 extra clubs uit de Oberliga promoveren?   

rogo_breda

Ik heb een vraag over tickets bij Werder Bremen. Wil graag naar de wedstrijd tegen Leverkusen op 5 mei, maar ik begrijp de info op deze site niet helemaal. Komt deze wedstrijd niet in de vrije verkoop? https://www.werder.de/de/tickets/heimspiele/

Als dat zo is.... kan iemand mij hier helpen aan 2 tickets?

ALenstra

Is laatste thuiswedstrijd van het seizoen voor Werder. Je ziet vaak in Duitsland dat ze de stand van de ranglijst afwachten voordat ze info over kaartverkoop vrijgeven. Ook gebeurt het vaak dat de laatste thuiswedstrijd uitverkocht is.

Arjen

Werder werkt met tijdvakken waarbinnen je kaarten kunt bestellen. Dit tijdvak is nu verlopen. Als er nog kaarten over zijn worden die op een later tijdstip op de site vermeld (zoals nu voor de wedstrijden tegen Frankfurt en Leipzig). Dit zijn dan wel vaak duurdere kaarten.

watergatehopper


Ik weet niet meer wie het vroeg om maar als je op de volgende link klikt

https://www.fupa.net/berichte/tus-haltern-am-see-wer-will-rauf-wer-nicht-1991495.html

zie je een overzicht van oberligaclubs die een licentie hebben aangevraagd voor de Regionalliga. Persoonlijk hoop ik naar Hagen te kunnen volgend seizoen(in de regionalliga dus) en Westfalia Herne. De renovatie wordt deze zomer afgerond.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ricodejong4

Citaat van: watergatehopper op mrt 23, 2018, 12:54:31
Ik weet niet meer wie het vroeg om maar als je op de volgende link klikt

https://www.fupa.net/berichte/tus-haltern-am-see-wer-will-rauf-wer-nicht-1991495.html

zie je een overzicht van oberligaclubs die een licentie hebben aangevraagd voor de Regionalliga. Persoonlijk hoop ik naar Hagen te kunnen volgend seizoen(in de regionalliga dus) en Westfalia Herne. De renovatie wordt deze zomer afgerond.

Mijn Duits is niet heel best, maar houdt dit in dat Westfalia Herne liever niet promoveert?