DFB Pokal 2017-2018

Gestart door rogo_breda, jun 06, 2017, 11:11:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Semper Fidelis

Niet perse heel interessant, maar toch een pot in de tweede ronde van de Duitse beker op 1 uur rijden met een volle bak. Daarnaast ben ik zelf de eerste ronde ook geweest en is het wel leuk om het vervolg ook te zien.

rogo_breda

Altijd mooi toch, thuis tegen een team uit een hogere divisie. Zeker in een land waar de beker serieus genomen wordt.

FCT1980

Citaat van: rogo_breda op sep 22, 2017, 13:09:29
Altijd mooi toch, thuis tegen een team uit een hogere divisie. Zeker in een land waar de beker serieus genomen wordt.

Maar daar zijn er zoveel van (wedstrijden). Dacht dat deze om de één of andere reden speciaal was.
Uiteraard wel een mooi affiche.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Ik ga zelf proberen kaarten te krijgen voor Fortuna Düsseldorf - Borussia Mönchengladbach. Verwacht wel dat dit moet lukken.

San Paolo

Citaat van: Koning Kriel op sep 26, 2017, 08:13:24
Ik ga zelf proberen kaarten te krijgen voor Fortuna Düsseldorf - Borussia Mönchengladbach. Verwacht wel dat dit moet lukken.

Vandaag is tweede ronde van verkoop gestart. Ik denk dat het ook wel moet lukken. Enkele jaren terug toen Fortuna in een opmars zat konden ze bekerwedstrijden tegen HSV en Borussia Dortmund 2x uitverkopen. De hype is nu wat afgenomen ook omdat ze enkele jaren terug nog 1. Bundesliga gespeeld hebben. Mönchengladbach blijft echter een derby.

Koning Kriel

Citaat van: San Paolo op sep 26, 2017, 08:42:00
Vandaag is tweede ronde van verkoop gestart. Ik denk dat het ook wel moet lukken. Enkele jaren terug toen Fortuna in een opmars zat konden ze bekerwedstrijden tegen HSV en Borussia Dortmund 2x uitverkopen. De hype is nu wat afgenomen ook omdat ze enkele jaren terug nog 1. Bundesliga gespeeld hebben. Mönchengladbach blijft echter een derby.

Heb de start van de vrije verkoop in ieder geval al in mijn agenda staan. Ben er al ooit geweest dus als het niet regulier lukt is het jammer maar helaas.

ALenstra

Je zou toch denken dat er veel belangstelling is. Fortuna draait dit seizoen ook goed.

fcbisart

Wij waren er bij in 1995 toen het pas gepromoveerde Fortuna de derby met 3-2 won. Fantastische pot in een waanzinnige sfeer !

San Paolo

Citaat van: Koning Kriel op sep 26, 2017, 10:46:25
Heb de start van de vrije verkoop in ieder geval al in mijn agenda staan. Ben er al ooit geweest dus als het niet regulier lukt is het jammer maar helaas.

Toevallig net bericht gekregen dat ik aan een kaart kan komen. Dus ik zal er zelf bij zijn. Schijnt wel hard te gaan met de verkoop.