Hulp gezocht, Londen 28-12-2017 t/m 02-01-2017

Gestart door jdebruin96, nov 27, 2017, 12:27:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jdebruin96

Tussen 28-12-2017 en 02-01-2017 ga ik naar Londen toe en met uiteraard wat wedstrijden erbij.
Op 28-12 Crystal Palace - Arsenal. Zelf heb ik geen boekingsgeschiedenis en ben ik geen lid! kan iemand mij hierbij helpen?
Op 29-12 Millwall - QPR. Is dit tevens een goed idee i.v.m. hooliganisme? Zelf hoor ik van diverse mensen dat het mee valt?
Op 30-12 Watford-Swansea
Op 31- 12 Crystal Palace - Man City of Tottenham Hotspur - West Ham United. Ik twijfel tussen deze 2. Heeft Iemand tips?
OP 01-02 Wimbledon - Southend. Is het makkelijk om hier kaarten voor de verkrijgen?

Bijvoorbaat dank. :)


Hugo

Ik zou mij geen zorgen maken over Millwall, gewoon geen domme dingen doen.

Nort

Citaat van: jdebruin96 op nov 27, 2017, 12:27:33
Tussen 28-12-2017 en 02-01-2017 ga ik naar Londen toe en met uiteraard wat wedstrijden erbij.
Op 28-12 Crystal Palace - Arsenal. Zelf heb ik geen boekingsgeschiedenis en ben ik geen lid! kan iemand mij hierbij helpen?
Op 29-12 Millwall - QPR. Is dit tevens een goed idee i.v.m. hooliganisme? Zelf hoor ik van diverse mensen dat het mee valt?
Op 30-12 Watford-Swansea
Op 31- 12 Crystal Palace - Man City of Tottenham Hotspur - West Ham United. Ik twijfel tussen deze 2. Heeft Iemand tips?
OP 01-02 Wimbledon - Southend. Is het makkelijk om hier kaarten voor de verkrijgen?

Bijvoorbaat dank. :)
Palace - Arsenal: Dat zal een lastige worden, als member moet je zelfs een extra kaartje voor een andere wedstrijd kopen. Probeer het op de wedstrijddag bij de stations nabij het stadion/pubs en rondom de turnstiles.
Millwall - QPR: Wat Hugo zegt
Palace - City of Spurs - West Ham: Ik zou voor Palace gaan (ervan uitgaande dat je niet naar Palace - Arsenal gaat). Voor 45 Pond kun je een membership aanschaffen en een kaartje kopen.
Wimbledon - Southend: Je kunt aan de deur een kaart kopen, maar ook vooraf online.

Koning Kriel

Ik zou, in tegenstelling tot Nort, voor Tottenham - West Ham gaan. Dat is toch wel een beladen potje. Qua stadion vind ik Crystal Palace mooier alhoewel ik Wembley, ook na de verbouwing, iets magisch vind hebben

FCT1980

Twee keer Selhurst Park in een paar dagen is ook geen straf.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bakkie

#5
Misschien een tip, op 30-12, speelt Brentford thuis tegen Sheffield Wednesday.
Dit vind ik persoonlijk een mooier affiche dan Watford-Swansea.

Teun98

Ha heren, heb ook al met jdebruin contact gehad en helaas is spurs-westham verzet naar 4 januari.. (Ik zelf, met 2 maten, ga dezelfde data als jdebruin), als ik het goed lees zouden jullie dus gaan voor Palace-city , dan heb ik een vraag, als ik nu een membership zou aanvragen, zou ik dan nog kaarten voor die pot kunnen halen of verwachten jullie dat hij dan al uitverkocht is..?

En Chelsea-stoke is net als watford-swanse niet zo veel denk ik zo ofwel.. ?

gr Teun, een groundhoppgroentje.

Nort

Citaat van: Teun98 op dec 05, 2017, 13:46:55
Ha heren, heb ook al met jdebruin contact gehad en helaas is spurs-westham verzet naar 4 januari.. (Ik zelf, met 2 maten, ga dezelfde data als jdebruin), als ik het goed lees zouden jullie dus gaan voor Palace-city , dan heb ik een vraag, als ik nu een membership zou aanvragen, zou ik dan nog kaarten voor die pot kunnen halen of verwachten jullie dat hij dan al uitverkocht is..?

En Chelsea-stoke is net als watford-swanse niet zo veel denk ik zo ofwel.. ?

gr Teun, een groundhoppgroentje.
Het beste kun je gewoon even bellen naar de club, dan weet je direct.

Stamford Bridge is een ondergewaardeerd stadion dat binnenkort verdwijnt, dus dat is wel een leuke om mee te pakken. Kaarten zijn alleen schaars en via de reguliere weg ben je kansloos.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Teun98

Uitvak zou ik eventueel kunnen proberen, weet alleen niet hoe groot kans is dst city en stoke uitvak niet uitverkocht krijgen, en hoe dat dan werkt met kaarten voor uitvak regelen,  en brentford heeft ook mijn voorkeur maar daar denken mijn maten helaas anders over:(

Sorry als ik teveel vragen stel, heb er gewoon nog niet zoveel verstand van.. Dus wederom alvast bedankt toppers!

Joost

Citaat van: Teun98 op dec 05, 2017, 23:06:35
Uitvak zou ik eventueel kunnen proberen, weet alleen niet hoe groot kans is dst city en stoke uitvak niet uitverkocht krijgen, en hoe dat dan werkt met kaarten voor uitvak regelen,  en brentford heeft ook mijn voorkeur maar daar denken mijn maten helaas anders over:(

Sorry als ik teveel vragen stel, heb er gewoon nog niet zoveel verstand van.. Dus wederom alvast bedankt toppers!

Jij kiest Brentford dus dan snap je het toch wel.

Ik denk dat je bij Stoke best wel goede kans maakt om aan kaartjes voor het uitvak te komen.

Teun98

Zo zou je t kunnen zien ja;)

Maar heren bedankt voor jullie reacties, heb zelf een beetje lopen zoeken en mailen en zo kaartjes van t uitvak van swansea (uit bij watford)weten te bemachtigen!
Hoop dat swansea er wel genoeg mee neemt.

De publiekswissel

Citaat van: Teun98 op dec 06, 2017, 00:44:41
Zo zou je t kunnen zien ja;)

Maar heren bedankt voor jullie reacties, heb zelf een beetje lopen zoeken en mailen en zo kaartjes van t uitvak van swansea (uit bij watford)weten te bemachtigen!
Hoop dat swansea er wel genoeg mee neemt.

Gewoon de website van de clubs zelf gevonden hoop ik? Uitvak is wel slim, want met 30 pond de goedkoopste optie...

Geen idee hoeveel fans Swansea meeneemt, maar die worden gedropt bij de pub The Oddfellows. Dat is de pub voor uitsupporters. Let wel dat je bepaalde pubs rond het stadion alleen in kan met een kaartje voor het thuisvak......
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Citaat van: De publiekswissel op dec 06, 2017, 10:28:54
Gewoon de website van de clubs zelf gevonden hoop ik? Uitvak is wel slim, want met 30 pond de goedkoopste optie...

Geen idee hoeveel fans Swansea meeneemt, maar die worden gedropt bij de pub The Oddfellows. Dat is de pub voor uitsupporters. Let wel dat je bepaalde pubs rond het stadion alleen in kan met een kaartje voor het thuisvak......

Ik denk ook wel als je zegt dat je uit Nederland komt en de kaarten nog moet ophalen voor de wedstrijd. Moet je geen kleuren van de uitclub aandoen, ook geen polo in die kleur.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!