Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MrDevinW

Citaat van: Ontour49 op sep 17, 2018, 16:04:51
Ik ga met een vriendengroepje naar Birmingham in de winter, nu willen we graag een wedstrijdje van Birmingham of Aston Villa mee pakken. Hoe zit het met de verkoop daar? Ze spelen nooit volle bak volgens mij. Wel hoor ik dat je een booking history nodig hebt? Hoe zit dat precies? Is het op de wedstrijddag zelf niet gewoon vrije verkoop?

bvd.

Vorig jaar bij Birmingham geweest tegen Ipswich. Had de kaarten van tevoren besteld en werden gewoon naar Nederland verzonden.
Overigens waren er nog genoeg plekken vrij in het stadion.

Ontour49

#3091
Citaat van: Joost op sep 17, 2018, 16:25:57
Als je altijd een booking history nodig hebt komen ze nooit meer aan nieuwe supporters :)

Er kunnen wel duels zijn waarbij het nodig is, denk aan de derby of een belangrijke wedstrijd met veel uitsupporters. Maar over het algemeen zal het niet nodig zijn.

Welk weekend wil je graag gaan?

Bij Villa staat precies aangegeven wanneer tickets in de general sale gaan. Bij Birmingham staat voor de komende duels geen enkele restrictie.
Het weekend voor kerst spreekt ons erg aan. Waar Aston Villa tegen Leeds United moet spelen. Is dit een beetje haalbaar?
Plan B is Birmingham - Brentford een week later (laatste week 2018)

Joost

Het weekend voor kerst is traditioneel het slechtst bezochtste weekend in het Engelse voetbal, al zal Aston Villa v Leeds wel genoeg publiek trekken.

Goed in de gaten houden wanneer de verkoop start dan komt het wel goed.

Bij Birmingham v Brentford kun je met twee bussen komen op de dag zelf en dan lukt dat nog.

Bakkie

Citaat van: Ontour49 op sep 17, 2018, 16:04:51
Ik ga met een vriendengroepje naar Birmingham in de winter, nu willen we graag een wedstrijdje van Birmingham of Aston Villa mee pakken. Hoe zit het met de verkoop daar? Ze spelen nooit volle bak volgens mij. Wel hoor ik dat je een booking history nodig hebt? Hoe zit dat precies? Is het op de wedstrijddag zelf niet gewoon vrije verkoop?

bvd.

Ik heb vorig jaar tijdens pasen, Wolves, City, WBA en Villa bezocht. Dus als je een booking history nodig hebt dan stuur maar een pb.

Ontour49

#3094
Citaat van: Bakkie op sep 18, 2018, 12:31:29
Ik heb vorig jaar tijdens pasen, Wolves, City, WBA en Villa bezocht. Dus als je een booking history nodig hebt dan stuur maar een pb.
Top, dat zou super zijn. Ik hou je op de hoogte!

Dankjulliewel voor de info en hulp heren, ik hou de kaartverkoop goed in de gaten.

FCT1980

Ik ga ook regelmatig naar Villa. Home and away. Dus voor tips of tickets stuur maar een pm.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

Iemand advies bij HFC te pakeren schijnt daar een ramp te zijn
Waar je ook gaat ik volg je overal

hgrm

In de omliggende woonwijken gaat het volgens mij prima.
Bijvoorbeeld omgeving Joh. v Oldenbarneveldlaan of omgeving van Limburg Stirumstraat
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ontour49

Citaat van: FCT1980 op sep 19, 2018, 09:53:17
Ik ga ook regelmatig naar Villa. Home and away. Dus voor tips of tickets stuur maar een pm.
Thanks!

Langemannetje

Sinds ik zelfstandig ben en iedere dag enkele 10tjes wegtank, stapelen de AirMiles zich op. 10.000 AirMiles is nu 100 eu korting op een KLM package deal (vlucht en verblijf) waardoor een 3daagse Gdansk in het weekend van 8 - 10 december me nu nog maar 50 eu kost. Het speelschema van de Ekstraklasa is me goed gezind, Lechia Gdansk - Legia Warschau staat voor dat weekend op het programma.

Hoe werkt het in Polen? Is er een systeem van Clubcards oid actief? Is er online verkoop of kan ik het net zo goed aan het loket proberen?

Bij voorbaat dank.
73 grounds in 14 verschillende landen

Nort

Citaat van: Langemannetje op sep 26, 2018, 14:03:29
Sinds ik zelfstandig ben en iedere dag enkele 10tjes wegtank, stapelen de AirMiles zich op. 10.000 AirMiles is nu 100 eu korting op een KLM package deal (vlucht en verblijf) waardoor een 3daagse Gdansk in het weekend van 8 - 10 december me nu nog maar 50 eu kost. Het speelschema van de Ekstraklasa is me goed gezind, Lechia Gdansk - Legia Warschau staat voor dat weekend op het programma.

Hoe werkt het in Polen? Is er een systeem van Clubcards oid actief? Is er online verkoop of kan ik het net zo goed aan het loket proberen?

Bij voorbaat dank.
Je moet je bij de club registeren (gratis) voordat je kaarten mag kopen. Zover ik weet, moet je dit persoonlijk aan het stadion doen (en kan dus niet online). Het is geen probleem om bij meerdere clubs geregistreerd te staan.
Tip: Doe het bij voorkeur ver voor de wedstrijd, gezien de wachttijd rond de wedstrijd soms wel oploopt tot 60 minuten (zelfs bij nietszeggende wedstrijden).

DanielsenAxedal

#3101
Bij de drie clubs die ik bezocht in Polen afgelopen zomer wilde ze alles van je weten en schreven ze je hele ID kaart over. Vriend van ons kwam later en we wilde al halen voor hem, mocht niet. Je staat er zo tien minuten en de Poolse mensen naast je zijn in een kleine minuut klaar. Wees dus echt op tijd bij het stadion, verder zouden er geen problemen moeten zijn. Hadden wij in ieder geval niet bij Arka Gdynia, Pogon en een club in de buurt van Warschau.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Oja en bij Pogon moest het ergens in het centrum, de kaarten kopen. En diende we direct een clubkaart aan te laten maken.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Langemannetje

Duidelijk. We gaan er maar gewoon op tijd heen en dan zal het wel goed komen. Was dit niet de wet van spons?
73 grounds in 14 verschillende landen

jona93

Iemand ervaring bij atletico Madrid voor tickets kameraad wou tickets bestellen voor de wedstrijd tegen Club Brugge van aanstaande woensdag blijkt dat er een blokkering staat op buitenlandse creditcards. Zou men op de dag van de wedstrijd ter plaatse nog tickets kunnen kopen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12