Auteur Topic: Plannen voor de nabije toekomst  (gelezen 433636 keer)

Offline DGSNL

• Geslacht: Man
Re: Plannen voor de nabije toekomst
« Reactie #3000 Gepost op: dec 05, 2017, 10:53:41 »
Tussen kerst en nieuwjaar opnieuw naar Noord-Italië. (vliegen op Treviso)
28/12 Parma - Spezia
30/12 Inter - Lazio of Verona - Juventus

10/2 tot 15/2 naar Thessaloniki.
Hopen op PAOK - AEL Larissa en/of Iraklis - Kardias

Offline wekke

« Reactie #3001 Gepost op: dec 05, 2017, 12:10:36 »
Dat is een mooie roadtrip.

We maken er 2 korte trips van. Vrijdagochtend vliegen naar Moskou, zaterdag België - Tunesië en op zondagavond weer naar huis. In de nacht van dinsdag op woensdag rijden we dan met de auto naar Gdansk waar we 2 overnachtingen boekten. Scheelde ons €120 per persoon. Op donderdag richting Kaliningrad voor België - Engeland en vrijdag van Gdansk weer naar huis.

De tickets aijn wel verschrikkelijk duur. Laagste categorie in de groepsfase is 105 USD.

Offline Nort

« Reactie #3002 Gepost op: dec 05, 2017, 12:52:42 »
De tickets aijn wel verschrikkelijk duur. Laagste categorie in de groepsfase is 105 USD.
Het visa is daarentegen wel gratis, dus dat kun je verekenen met de kaartprijs :).

Offline Ruudjeee

« Reactie #3003 Gepost op: dec 06, 2017, 09:38:59 »
In januari/februari ga ik naar Costa Rica. Uiteraard ga ik proberen wat wedstrijden mee te pikken (afhankelijk van de meid).
Op 24-1 wil ik naar Alajuelense - Liberia en en 28-1 Saprissa - Alajuelense. Op 7-2 zou daar nog Herediano - Cartagines aan toe kunnen worden gevoegd.

Iemand hier ervaring met clubs uit Costa Rica aangezien ik hier, op een beetje research van mezelf na, niets vanaf weet ;)

Offline Rick

« Reactie #3004 Gepost op: dec 07, 2017, 11:19:46 »
Voor het eerst rond de jaarwisseling naar Engeland. West Brom - Arsenal en Stoke - Newcastle staan op het programma.

Offline Robin

« Reactie #3005 Gepost op: dec 07, 2017, 11:45:49 »
In januari/februari ga ik naar Costa Rica. Uiteraard ga ik proberen wat wedstrijden mee te pikken (afhankelijk van de meid).
Op 24-1 wil ik naar Alajuelense - Liberia en en 28-1 Saprissa - Alajuelense. Op 7-2 zou daar nog Herediano - Cartagines aan toe kunnen worden gevoegd.

Iemand hier ervaring met clubs uit Costa Rica aangezien ik hier, op een beetje research van mezelf na, niets vanaf weet ;)

In 2012 naar Saprissa geweest, plaats genomen achter de goal, in de hekken klimmen na een doelpunt, mooie ervaring! Saprissa - Alajuelense (La Liga) heb je een lekker heet potje te pakken, top!

Offline syntric

« Reactie #3006 Gepost op: dec 07, 2017, 13:57:41 »
Voor het eerst rond de jaarwisseling naar Engeland. West Brom - Arsenal en Stoke - Newcastle staan op het programma.

Stoke beviel me wel, al is het een beetje een rare stad. 6 plaatsen waar men 1 stad van maakte, maar gek genoeg is het centrum van Stoke niet in Stoke, maar in Hanley :-) Je kan ook een mooie wandeling maken van aan het station via het Trent & Merseykanaal naar het stadion. Daar ligt ook een boot met snacks en drank.
Groundhopper for life :-)

Offline tomv

« Reactie #3007 Gepost op: dec 12, 2017, 13:02:18 »
Eind april voor het eerst Italië "vincken"; Internazionale - Juventus

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #3008 Gepost op: dec 12, 2017, 15:20:13 »
Begin januari weer eens naar Engeland om een oude studievriend op te zoeken, die supporter is van Darlington. Daarom op 6 januari 2018 naar Darlington - York, lekker potje in de Conference North.

Offline Arjen

« Reactie #3009 Gepost op: dec 13, 2017, 22:55:48 »
Op 27 januari met de boot naar Hull City-Leeds United.

Offline Defender

« Reactie #3010 Gepost op: jan 02, 2018, 14:51:30 »
Ik ben bezig met weekendje Londen, in gezelschap van de wederhelft..
Blijkt 28/04 - 30/04 een zeer interesant Londens voetbalweekend te zijn :

QPR - Birmingham City
Fulham - Sunderland
Crystal Palace - Leicester
Tottenham - Watford
West Ham - Man City

De prijzen voor de trein liggen nog iets te hoog heb ik gehoord van mensen die vaker trein nemen (zou men 1ste maal zijn)
Hebben jullie enig idee of het moet voor bepaalde clubs op voorhand te registreren/contacteren voor kaarten of gaat dit dag zelf aan kassa ?
Wat me opvalt is een dure hotelkamerprijzen op booking.com, voor 2 nachtjes bijna niets onder 300 a 350 euro
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Offline syntric

« Reactie #3011 Gepost op: jan 02, 2018, 15:01:07 »
Ik ben bezig met weekendje Londen, in gezelschap van de wederhelft..
Blijkt 28/04 - 30/04 een zeer interesant Londens voetbalweekend te zijn :

QPR - Birmingham City
Fulham - Sunderland
Crystal Palace - Leicester
Tottenham - Watford
West Ham - Man City

De prijzen voor de trein liggen nog iets te hoog heb ik gehoord van mensen die vaker trein nemen (zou men 1ste maal zijn)
Hebben jullie enig idee of het moet voor bepaalde clubs op voorhand te registreren/contacteren voor kaarten of gaat dit dag zelf aan kassa ?
Wat me opvalt is een dure hotelkamerprijzen op booking.com, voor 2 nachtjes bijna niets onder 300 a 350 euro

Palace & West Ham mogelijk geen makkelijke voor tickets, rest te doen denk ik. Eurostar ik vermoed 80 € h/t als je lang op voorhand reserveert. En als je buiten het centrum gaat, kan je nog wel iets vinden voor 100 € per nacht voor een tweepersoonskamer denk ik. Al vind ik het in zo'n toeristische steden meestal duur voor weinig luxe. Londen heeft wel een prima ov zodat je snel overal bent met wat planning.
« Laatst bewerkt op: jan 02, 2018, 15:03:09 door syntric »
Groundhopper for life :-)

Offline MichielB

« Reactie #3012 Gepost op: jan 03, 2018, 14:56:15 »
Eind maart naar Celtic, nieuw land en nieuwe voetbalcultuur.
Gelijk een stadiontour bij Rangers en Hampden Park meepakken.

Offline De publiekswissel

« Reactie #3013 Gepost op: jan 08, 2018, 11:15:36 »
Kaarten voor Aston Villa - Birmingham City in de pocket, zelf speel ik de zaterdag ervoor nog de derby in de 3e klasse met FC Perkouw uit bij Spirit. Logistiek een mooie uitdaging....
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb

Offline Luccie

• Hopping Rob
« Reactie #3014 Gepost op: jan 08, 2018, 11:19:33 »
Afgelopen week mijn zoon gelukkig gemaakt en twee staanplaatsen geregeld voor de wedstrijd Bayer München - Hertha BSC die 24 februari wordt gespeeld.