Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Defender

Wij (4 Belgian Villa fans) voeren dit jaar geen grote maar korte kersttrip/boxing day uit van 2 dagen Brentford (ipv 4 a 5Brentford away en M'boro away)
Zo liet Aston Villa ons vandaag pas weten dat we onze tickets hebben voor Brentford away,
wat redelijk laat is betreffende boekingen te doen voor vervoer en overnachting.

Zo leert mij ervaring hier dat er onder jullie zijn die Brentford al eens konden aanvinken, dus je ziet me al afkomen..
Tips voor vervoer, overnachting en rond stadion ons te vermaken :)

Thx
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Joost

Ik heb destijds geparkeerd in een straat die The Butts heet. Aan de andere kant van het park. Daar was het gratis.

Hugo

Er schijnen 4 pubs bij het stadion te zijn, waarvan 1 dichtgespijkerd...

FCT1980

Citaat van: Hugo op dec 04, 2017, 14:16:46
Er schijnen 4 pubs bij het stadion te zijn, waarvan 1 dichtgespijkerd...

En in die andere drie wordt flink geboozed.
Heb zelf ook in de Travelodge Ealing overnacht toen we naar Brentford gingen. Verder ook keer hotel bij Euston gehad toen we die kant op gingen. Zijn echt genoeg betaalbare overnachtingslocaties daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Footballromantic

Citaat van: rogo_breda op nov 29, 2017, 14:57:09
SV Meppen - Preussen Münster op 21-01 staat hier ook al in de agenda.

Veel plezier! Had hem voor de zaterdag verwacht en er dan een mooi tripje aan vast gekoppeld. Dit gaat hem helaas niet worden :(
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Defender

We hebben momenteel tickets voor Brentford - Aston Villa en Millwall - Wolves
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

rogo_breda

Citaat van: Footballromantic op dec 04, 2017, 17:27:33
Veel plezier! Had hem voor de zaterdag verwacht en er dan een mooi tripje aan vast gekoppeld. Dit gaat hem helaas niet worden :(
Hij is verzet inderdaad. Wat voor trip had je in gedachten?

Footballromantic

Citaat van: rogo_breda op dec 04, 2017, 21:11:17
Hij is verzet inderdaad. Wat voor trip had je in gedachten?

Niks bijzonders hoor.. Met 2 vrienden op vrijdag avond naar Emmen, op zaterdag door naar Meppen... Geen extreme wereldtrip, maar wel een prachtkans om Meppen te bezoeken!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

DGSNL

Tussen kerst en nieuwjaar opnieuw naar Noord-Italië. (vliegen op Treviso)
28/12 Parma - Spezia
30/12 Inter - Lazio of Verona - Juventus

10/2 tot 15/2 naar Thessaloniki.
Hopen op PAOK - AEL Larissa en/of Iraklis - Kardias

wekke

Citaat van: Joost op dec 02, 2017, 20:25:56
Dat is een mooie roadtrip.

We maken er 2 korte trips van. Vrijdagochtend vliegen naar Moskou, zaterdag België - Tunesië en op zondagavond weer naar huis. In de nacht van dinsdag op woensdag rijden we dan met de auto naar Gdansk waar we 2 overnachtingen boekten. Scheelde ons €120 per persoon. Op donderdag richting Kaliningrad voor België - Engeland en vrijdag van Gdansk weer naar huis.

De tickets aijn wel verschrikkelijk duur. Laagste categorie in de groepsfase is 105 USD.

Nort

Citaat van: wekke op dec 05, 2017, 12:10:36
De tickets aijn wel verschrikkelijk duur. Laagste categorie in de groepsfase is 105 USD.
Het visa is daarentegen wel gratis, dus dat kun je verekenen met de kaartprijs :).

Ruudjeee

In januari/februari ga ik naar Costa Rica. Uiteraard ga ik proberen wat wedstrijden mee te pikken (afhankelijk van de meid).
Op 24-1 wil ik naar Alajuelense - Liberia en en 28-1 Saprissa - Alajuelense. Op 7-2 zou daar nog Herediano - Cartagines aan toe kunnen worden gevoegd.

Iemand hier ervaring met clubs uit Costa Rica aangezien ik hier, op een beetje research van mezelf na, niets vanaf weet ;)

Rick

Voor het eerst rond de jaarwisseling naar Engeland. West Brom - Arsenal en Stoke - Newcastle staan op het programma.

Robin

Citaat van: Ruudjeee op dec 06, 2017, 09:38:59
In januari/februari ga ik naar Costa Rica. Uiteraard ga ik proberen wat wedstrijden mee te pikken (afhankelijk van de meid).
Op 24-1 wil ik naar Alajuelense - Liberia en en 28-1 Saprissa - Alajuelense. Op 7-2 zou daar nog Herediano - Cartagines aan toe kunnen worden gevoegd.

Iemand hier ervaring met clubs uit Costa Rica aangezien ik hier, op een beetje research van mezelf na, niets vanaf weet ;)

In 2012 naar Saprissa geweest, plaats genomen achter de goal, in de hekken klimmen na een doelpunt, mooie ervaring! Saprissa - Alajuelense (La Liga) heb je een lekker heet potje te pakken, top!

syntric

Citaat van: Rick op dec 07, 2017, 11:19:46
Voor het eerst rond de jaarwisseling naar Engeland. West Brom - Arsenal en Stoke - Newcastle staan op het programma.

Stoke beviel me wel, al is het een beetje een rare stad. 6 plaatsen waar men 1 stad van maakte, maar gek genoeg is het centrum van Stoke niet in Stoke, maar in Hanley :-) Je kan ook een mooie wandeling maken van aan het station via het Trent & Merseykanaal naar het stadion. Daar ligt ook een boot met snacks en drank.
Groundhopper for life :-)