Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

#30
KRC Genk komt naar Tegelen

* 8 juli tot en met 13 juli: zomerstage Tegelen
* 10/07    wedstrijd tegen Irene (op stage in Tegelen)
* 13/07    wedstrijd tegen VVV (op stage in Tegelen)

Sint Truiden speelt dan weer op 20 juli op verplaatsing tegen Heerenveen

HRM1880

De aanwezigheid van Antwerp op het haventoernooi in Telstar mag volgens mij geschrapt worden.

AthleticHolanda

Bedankt voor de aanvullingen weer.

Citaat van: witte leeuw op mei 20, 2013, 11:24:56
Volgens mij is nagenoeg het hele originele oefenprogramma vervangen.

Inderdaad, vanwaar deze wijziging, iemand die dat weet?

spons

Citaat van: AthleticHolanda op mei 20, 2013, 12:40:49
Bedankt voor de aanvullingen weer.

Inderdaad, vanwaar deze wijziging, iemand die dat weet?

Het schijnt dat Swansea niet op kunstgeschiedenis wil spelen ik heb bij Excelsior Maassluis gehoord dat ze daar uitwijken naar het 4e veld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: spons op mei 20, 2013, 14:35:53
Het schijnt dat Swansea niet op kunstgeschiedenis wil spelen ik heb bij Excelsior Maassluis gehoord dat ze daar uitwijken naar het 4e veld

Kunstgras uiteraard handig altijd die automatische aanvulling
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

#35
CiteerOp 1 juli trekken onze jongens naar het Nederlandse Oisterwijk voor de oefenstage. Daar spelen ze op 3 juli tegen RKC Waalwijk. De eredivisieclub wordt getraind door Erwin Koeman, één van de spelers die met KV Mechelen de Beker der Bekerwinnaars in de lucht mocht steken. Bij Rooms Katholieke Combinatie Waalwijk voetbalt Teddy Chevalier, die onlangs tekende bij KV Kortrijk. Aan het einde van het oefenkamp neemt OHL het op tegen Lommel. Thomas Azevedo en Alessandro Cerigioni kijken nu al reikhalzend uit naar de terugkeer naar de oude stal.

CiteerDaags voor de Nationale Feestdag komt NAC Breda op Den Dreef voetballen. De 13de uit de Eredivisie vierde onlangs zijn 100ste verjaardag en kwam in het seizoen 2009/2010 nog uit in de Europa League

bron: www.ohl.be

Koploper07


Effzeh


LUFC

Citaat van: spons op mei 20, 2013, 14:36:49
Kunstgras uiteraard handig altijd die automatische aanvulling
Klopt helemaal inderdaad. Voorkeur van Laudrup. Ga wel even een wedstrijdje meepakken van de Swans.

wekke

#39
5/07/2013   Qatar U23 - RAEC Mons   16:00   Mierlo (P-B)

+

Citeer23 mei 2013: NAC BREDA komt naar MINDERHOUT / HOOGSTRATEN !
Op 20 juli 2013 worden er op het sportcomplex van Minderhout VV voetbalwedstrijden op topniveau gespeeld.
NAC Breda, Eredivisie in Nederland, komt namelijk met zijn eerste ploeg en beloften op bezoek in de Noorderkempen. De hoofdwedstrijd zal zijn tegen Hoogstraten VV, recent gepromoveerd naar tweede klasse. De tweede wedstrijd zal gaan tussen Minderhout VV en de NAC-beloften (toekomstig talent dat staat te trappelen om in de eerste ploeg te komen).
Programma:
13.00u Aanvang mini Open Dag / Kids-happening met o.a.:
- kids-activiteiten, springkussens, schminken etc.
- voetbalclinics o.l.v. jeugdtrainers NAC Breda
- presentatie / handtekeningen en fotoshoots met profspelers
- netwerkevent businessclub
- diverse eet- en drinkgelegenheden
14.00u Aanvang wedstrijd HVV 1 – NAC 1
16.30u Aanvang wedstrijd MVV 1 – NAC A selectie

In dat geval speelt NAC in de namiddag in Minderhout tegen Hoogstraten en 's avonds in Leuven tegen OHL?

Freekos79

Citaat van: wekke op mei 20, 2013, 12:06:30
KRC Genk komt naar Tegelen

* 8 juli tot en met 13 juli: zomerstage Tegelen
* 10/07    wedstrijd tegen Irene (op stage in Tegelen)
* 13/07    wedstrijd tegen VVV (op stage in Tegelen)

Sint Truiden speelt dan weer op 20 juli op verplaatsing tegen Heerenveen

Ze trainen bij de club waar ik speel, TSC'04. Ga wel even kijken bij een training.
Volgende wedstrijd: ?

FC_Emmen

Op vrijdag 19 juli treffen Ajax en Werder Bremen elkaar in Meppen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ALenstra


AthleticHolanda

Eerste post weer geüpdate, bedankt voor de aanvullingen, de laatste dagen zelf ook het nodige toegevoegd.

Citaat van: Freekos79 op mei 26, 2013, 14:35:32
Ze trainen bij de club waar ik speel, TSC'04. Ga wel even kijken bij een training.

Enig idee waarom TSC nooit oefent tegen profs terwijl Irene toch al eens tegen Porto, Genk en VVV speelde?

Freekos79

Citaat van: AthleticHolanda op mei 26, 2013, 17:59:40
Eerste post weer geüpdate, bedankt voor de aanvullingen, de laatste dagen zelf ook het nodige toegevoegd.

Enig idee waarom TSC nooit oefent tegen profs terwijl Irene toch al eens tegen Porto, Genk en VVV speelde?

Dat is een goeie vraag, ik zou het niet weten. Ik zal het eens navragen, ben ook wel benieuwd!
Volgende wedstrijd: ?