Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

cornederuiter en 3 gasten bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Hoe toevallig ooit een wedstrijd bekeken vanuit block 5 (Gladbach - Leverkusen) en dat is gewoon een prima vak. Zitten wel wat uitfans, maar de overgrote meerderheid is voor Gladbach. Als dat tegen Leverkusen (uurtje verderop) al zo was, verwacht ik zeker tegen Wolfsburg niet massaal uitfans in het thuisvak.

jona93

Laatste bezoek aan Gladbach was ook tegen Wolfsburg zat toen ook in blok 5 zaten maar handvol Wolfsburgfans in ons vak toen. Het uitvak was toen nog voor de helft niet gevuld
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

cafebac

Ik wil graag op 1 april (geen grap) Aue - Dresden bezoeken. Nunis er enkel verkoop voor mitglieder van Aue en contact met de club levert tot dusverre geen respons op. Iemand toevallig contacten oid daar in die verre hoek van Duitsland?

watergatehopper

Citaat van: cafebac op feb 19, 2019, 19:16:59
Ik wil graag op 1 april (geen grap) Aue - Dresden bezoeken. Nunis er enkel verkoop voor mitglieder van Aue en contact met de club levert tot dusverre geen respons op. Iemand toevallig contacten oid daar in die verre hoek van Duitsland?

Ja die heb ik. Zal eens vragen of hij wil en kan helpen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Kennethvs98

Heeft iemand wat informatie over de Gelbe Wand van Dortmund? Er komen om de paar minuten steeds tickets voorbij op de Gelbe Wand maar andere vakken. Kan je zomaar naar een ander vak gaan op de gehele Sud-tribune? Op deze manier zouden we namelijk met meerdere mensen heen kunnen gaan en toch bij elkaar staan.

Freekos79

Citaat van: Kennethvs98 op feb 19, 2019, 20:50:35
Heeft iemand wat informatie over de Gelbe Wand van Dortmund? Er komen om de paar minuten steeds tickets voorbij op de Gelbe Wand maar andere vakken. Kan je zomaar naar een ander vak gaan op de gehele Sud-tribune? Op deze manier zouden we namelijk met meerdere mensen heen kunnen gaan en toch bij elkaar staan.

Volgens mij kan dat wel, maar je hebt wel een boven en beneden gedeelte. Ik weet niet of je ook tussen beneden en boven kunt switchen.
Volgende wedstrijd: ?

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Kennethvs98 op feb 19, 2019, 20:50:35
Heeft iemand wat informatie over de Gelbe Wand van Dortmund? Er komen om de paar minuten steeds tickets voorbij op de Gelbe Wand maar andere vakken. Kan je zomaar naar een ander vak gaan op de gehele Sud-tribune? Op deze manier zouden we namelijk met meerdere mensen heen kunnen gaan en toch bij elkaar staan.

Nee dat kan niet. De vakken zijn met hekken afgezet en bij de ingang van het vak wordt streng gecontroleerd. Kijk je trouwens op de officiële site van Dortmund? Na mijn weten komen daar nooit (of hele hoge uitzondering) kaarten voor de Gelbe Wand in de vrije verkoop. Zit je niet toevallig de verkeede korte zijde of de hoekvakken (die los staan van de Gelbe Wand) in de gaten te houden?
FC Den Bosch
1.FC Köln

Kennethvs98

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op feb 19, 2019, 22:29:08
Nee dat kan niet. De vakken zijn met hekken afgezet en bij de ingang van het vak wordt streng gecontroleerd. Kijk je trouwens op de officiële site van Dortmund? Na mijn weten komen daar nooit (of hele hoge uitzondering) kaarten voor de Gelbe Wand in de vrije verkoop. Zit je niet toevallig de verkeede korte zijde of de hoekvakken (die los staan van de Gelbe Wand) in de gaten te houden?

Heb gedurende Liverpool-Bayern 3x een los ticket zien verschijnen op de officiele website voor vak 11, 12 en 14.
Ga toch maar de komende dagen ook de lange zijde in de gaten houden om mooie plaatsen proberen te bemachtigen.

Bedankt voor de informatie in ieder geval

watergatehopper

Citaat van: watergatehopper op feb 19, 2019, 19:32:41
Ja die heb ik. Zal eens vragen of hij wil en kan helpen.

Hoeveel kaartjes? Staan of zitten? Welk vak?

PM anders maar ff
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Rob1977_PSV

Ik zit een beetje te azen op kaarten voor LOSC Lille-PSG; zit de website een beetje in de gaten te houden, maar mij valt op dat Lille veel van die "twee wedstrijden pakketten" verkoopt. Losse verkoop lijkt laat of later te starten, maar dat is het wellicht zeker al uitverkocht.

Iemand wellicht nog andere tips? Lijkt me namelijk wel dat deze match uit zal verkopen!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 21, 2019, 15:07:15
Ik zit een beetje te azen op kaarten voor LOSC Lille-PSG; zit de website een beetje in de gaten te houden, maar mij valt op dat Lille veel van die "twee wedstrijden pakketten" verkoopt. Losse verkoop lijkt laat of later te starten, maar dat is het wellicht zeker al uitverkocht.

Iemand wellicht nog andere tips? Lijkt me namelijk wel dat deze match uit zal verkopen!

Op de site van Lille staat dat de wedstrijd is uitverkocht. Je kunt je opgeven voor een wachtlijst voor de wedstrijd. Wat dit precies inhoud weet ik niet, maar heeft misschien te maken met kaarten die terug in de verkoop komen. Wedstrijdpakketten zijn overigens erg gebruikelijk in Frankrijk.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Tribuneklanten

Iemand membership van Leicester?
General Sale tegen Fulham is nog heel ver weg namelijk.

Bakkie

20 april willen we Chelsea - Burnley bezoeken. Hoe schatten jullie onze kansen in?
Het gaat om 2 kaarten.

Nort

Citaat van: Bakkie op feb 22, 2019, 09:32:53
20 april willen we Chelsea - Burnley bezoeken. Hoe schatten jullie onze kansen in?
Het gaat om 2 kaarten.
Via de officiele kanalen laag, binnen komen doe je altijd wel als je wil betalen.

Groundos

Ik wil graag naar Roda JC - MVV op 24-3. Op de Roda site zie ik echter nog geen informatie over deze wedstrijd m.b.t. kaartverkoop. Weet iemand wanneer de kaartverkoop van start gaat en of het mogelijk is om twee kaarten te kopen?