www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Ik heb denkelijk wel een redelijke compromis gevonden. Als het een hele spectaculaire wedstrijd is voeg ik hem gewoon toe.
De andere wedstrijden giet ik aan het einde van het seizoen in een special. Dan zijn de mooiste momenten toch gewoon terug te vinden en wordt het niet teveel van hetzelfde.

Niels_Zitterd

Het verslag van Dessel Sport - Vigor Wuitens Hamme is toegevoegd.

Joost

Je bent best negatief over zo'n heerlijk gare bak als het Lorzestadion. Ik kan echt genieten van die klimop.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op jan 31, 2011, 20:17:46
Je bent best negatief over zo'n heerlijk gare bak als het Lorzestadion. Ik kan echt genieten van die klimop.

Dat valt toch wel mee? Het stadion zelf vind ik best aardig.
Dat er een aantal andere zaken zijn die de score omlaag halen doet toch niets af aan het stadion?

Sebastiaan_W


Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op jan 31, 2011, 21:11:18
Dat valt toch wel mee? Het stadion zelf vind ik best aardig.
Dat er een aantal andere zaken zijn die de score omlaag halen doet toch niets af aan het stadion?

Vooruit, ik vind het Lorze echt geweldig dus bij mij zou het een 10 krijgen. Jammer dat jullie zo weinig publiek hadden. Als er 1 stadion is dat ik nog wel eens helemaal vol had willen zien is het deze wel.

Niels_Zitterd

Citaat van: witte leeuw op feb 02, 2011, 09:15:48
Zat er nog een bullebak aan de kassa?

Nee, er zaten 2 oudere heren met een pintje en een sigaar :-)

Citaat van: Joost op feb 02, 2011, 11:37:26
Vooruit, ik vind het Lorze echt geweldig dus bij mij zou het een 10 krijgen. Jammer dat jullie zo weinig publiek hadden. Als er 1 stadion is dat ik nog wel eens helemaal vol had willen zien is het deze wel.

Het aantal toeschouwers was inderdaad erg matig.
De wedstrijden tegen Geel en Aalst waren wel wat drukker bezocht maar dat zal niet aan het Desselse publiek hebben gelegen. Ik heb niet echt het idee dat heel Dessel uitloopt voor het voetballen.
Hoe het er geweest is in de 2de klasse weet ik niet. Zaten er toen wel (veel) meer toeschouwers?

Misschien dat de laatste thuiswedstrijd aan de Lorzestraat nog wat publiek trekt.


Niels_Zitterd

Citaat van: Hugo op feb 02, 2011, 13:53:15
Dessel is natuurlijk ook een dorpje van niks.

Het is inderdaad geen groot dorp ik meen een kleine 9.000 inwoners.
Maar dan komt er net 5% van de inwoners kijken naar de club.
Nu weet ik niet of er veel mensen naar Witoor Dessel gaan, maar ik vind het toch erg weinig.
Ik verbaas me er wel eens over hoe kleinere clubs zeker in België overeind blijven.

Niels_Zitterd

De verslagen van S.C. Fortuna Köln contra Rot Weiss Essen en Verbroedering Geel-Meerhout contra Eendracht Aalst zijn toegevoegd.

AthleticHolanda

Dat ziet er goed uit in Geel, prachtige dubbel.

Vind het stadion van Fortuna Köln toch wel een stuk leuker dan jou, geweldig is het niet maar juist omdat het in een wat troosteloze omgeving ligt, oud aandoet en veel staantribunes heeft voelde ik me er toch wel thuis.

De support van Fortuna is inderdaad wat links-alternatief.

CiteerEen aantal vlaggen met verwijzingen naar het communisme en wat liederen met verwijzingen naar het oude Russische regime.

Waren dat ook verkapte verwijzingen naar de supporters van RWE die doorgaans meer aan de andere kant van het politieke spectrum zitten?

wekke

Citaat van: Niels_Zitterd op feb 04, 2011, 10:11:16
Het is inderdaad geen groot dorp ik meen een kleine 9.000 inwoners.
Maar dan komt er net 5% van de inwoners kijken naar de club.
Nu weet ik niet of er veel mensen naar Witoor Dessel gaan, maar ik vind het toch erg weinig.
Ik verbaas me er wel eens over hoe kleinere clubs zeker in België overeind blijven.

In Witgoor komt er nog minder volk kijken.

Als jeugdscout van Dessel Sport moet ik eigenlijk dringend eens werk maken van een revisit van het Lorzestadion. De enige keer dat ik er was dateert al van 2004.

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op feb 08, 2011, 22:36:03
Dat ziet er goed uit in Geel, prachtige dubbel.

Vind het stadion van Fortuna Köln toch wel een stuk leuker dan jou, geweldig is het niet maar juist omdat het in een wat troosteloze omgeving ligt, oud aandoet en veel staantribunes heeft voelde ik me er toch wel thuis.

De support van Fortuna is inderdaad wat links-alternatief.

Waren dat ook verkapte verwijzingen naar de supporters van RWE die doorgaans meer aan de andere kant van het politieke spectrum zitten?

Ik kon mijn draai niet vinden in het Südstadion. Hoewel ik normaal gesproken die ouderwetse stadions wel kan waarderen, het stadion van bijvoorbeeld Westfalia Herne vind ik vele malen mooier dan dit stadion.

Of er verkapte sneren naar de supporters van Rot Weiss Essen werden gegeven durf ik je niet te zeggen. Het meeste was niet goed te verstaan. Alleen de melodieën die werden gezongen herkenden we als zijnde oude Sovjet Unie liederen.

betonrot

Südstadion kom ik ook maar niet over uit. De staantribunes zien er uit alsof ze met een veeg- en verfbeurt weer als nieuw uitzien. En dan de omgeving, dicht tegen de uni aan wat een modern groot kantoorgebouw is. Ik weet het niet, ik deel de mening van Niels in deze. Als ik dan bijvoorbeeld kijk naar het stadion van Union Solingen, dat was echt een bijzonder ding. Midden in een bosrijk gebied, tribunes onder de bomen etc. Als het Südstadion nu ook van die flinke knoesten van bomen over de tribunes had hangen was het al een stuk mooier geweest.

Wel leuk vond ik het spoor achter het stadion, het ligt zo hoog dat je er als het ware een extra dimensie door krijgt.

Peenvogel

Vandaag de website eens echt goed bekeken. Mijn complimenten!