Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jef400

Hoofdtribune rechterkant en je zit er naast tussen volk van Dresden.

Ik heb de pot in de zomer van 2018 gezien en ik verwacht zeker met goede prestaties van Bielefeld wel een aardig vol huis.

Bier und Bratwurst

Citaat van: JoostK1997 op sep 26, 2019, 11:04:39
Het is nog heel ver weg maar 05-04-2019 komt Dynamo Dresden op bezoek bij Arminia Bielefeld, ik wil nog graag een keer een uit-wedstrijd bezoeken van Dyanmo Dresden en qua afstand en tijd komt deze goed uit. Is dit uberhaupt mogelijk zonder clubkaart of wat dan ook van Dresden of is het een kansloze missie?
Anders is Hannover 96 - Dynamo Dresden de 2e optie.

ja das lang geleden... 2020 misschien?
Het ene stadion is het andere niet!

Langemannetje

Ik wil zo langzamerhand mijn debuut in Frankrijk eens gaan maken. Tegen €70 bijbetaling kan ik een package deal bij KLM boeken naar Marseille, zaterdag 30 november tot maandag 2 december. Marseille - Brest, Nîmes - Metz en  Montpellier - Amiens staan op de agenda, helaas nog niet definitief vastgesteld.

De thuiswedstrijd van Marseille heeft mijn absolute voorkeur, het Vélodrome is in mijn gedachten een mythisch stadion wat ik heel graag met eigen ogen wil zien. Wat zijn mijn kansen op deze wedstrijd of misschien wel een dubbel in Zuid-Frankrijk?
73 grounds in 14 verschillende landen

Kölsche Bosschenaar

#4773
Citaat van: Langemannetje op okt 05, 2019, 05:08:10
Ik wil zo langzamerhand mijn debuut in Frankrijk eens gaan maken. Tegen €70 bijbetaling kan ik een package deal bij KLM boeken naar Marseille, zaterdag 30 november tot maandag 2 december. Marseille - Brest, Nîmes - Metz en  Montpellier - Amiens staan op de agenda, helaas nog niet definitief vastgesteld.

De thuiswedstrijd van Marseille heeft mijn absolute voorkeur, het Vélodrome is in mijn gedachten een mythisch stadion wat ik heel graag met eigen ogen wil zien. Wat zijn mijn kansen op deze wedstrijd of misschien wel een dubbel in Zuid-Frankrijk?
Een dubbel lijkt me goed mogelijk. Verwacht dat je zowel op zaterdag als op zondag een wedstrijd kunt bezoeken. Vind de Ligue 1 een drama met het vaststellen van exacte speeltijden. Kan nog wel even duren voordat het voor het weekend van 2 december bekend wordt gemaakt. Voor alle drie de clubs lijkt het me geen probleem om voor deze wedstrijd tickets te kopen.
FC Den Bosch
1.FC Köln

bagger010

Kan iemand 3 kaarten regelen voor VVV-Feyenoord 3 november?

Freekos79

Citaat van: bagger010 op okt 05, 2019, 10:38:07
Kan iemand 3 kaarten regelen voor VVV-Feyenoord 3 november?
Er zijn wat schermutselingen geweest tussen Feyenoord supporters in het thuispubliek en VVV supporters. Er zal flink gecontroleerd worden hierop.
Volgende wedstrijd: ?

Olav

Citaat van: Langemannetje op okt 05, 2019, 05:08:10
Ik wil zo langzamerhand mijn debuut in Frankrijk eens gaan maken. Tegen €70 bijbetaling kan ik een package deal bij KLM boeken naar Marseille, zaterdag 30 november tot maandag 2 december. Marseille - Brest, Nîmes - Metz en  Montpellier - Amiens staan op de agenda, helaas nog niet definitief vastgesteld.

De thuiswedstrijd van Marseille heeft mijn absolute voorkeur, het Vélodrome is in mijn gedachten een mythisch stadion wat ik heel graag met eigen ogen wil zien. Wat zijn mijn kansen op deze wedstrijd of misschien wel een dubbel in Zuid-Frankrijk?

Moet lukken om minimaal een wedstrijd te zien, met een beetje mazzel ook wel twee. Tickets zullen geen probleem zijn voor alledrie de wedstrijden. Bovendien drie (in mijn ogen) leuke stadions! Ikzelf bij alledrie nog wel eens een revisit willen doen.

bagger010

Citaat van: Freekos79 op okt 05, 2019, 11:25:31
Er zijn wat schermutselingen geweest tussen Feyenoord supporters in het thuispubliek en VVV supporters. Er zal flink gecontroleerd worden hierop.
Kan ik hieruit opmaken dat je adviseert om niet te gaan? Wist dat er inderdaad wat was gebeurd in Venlo maar dacht als je je niet te opvallend gedraagt moet het wel goedkomen.

AthleticHolanda

Citaat van: bagger010 op okt 05, 2019, 12:31:42

Kan ik hieruit opmaken dat je adviseert om niet te gaan? Wist dat er inderdaad wat was gebeurd in Venlo maar dacht als je je niet te opvallend gedraagt moet het wel goedkomen.

Zolang je je gewoon normaal gedraagt en niet profileert (en provoceert) als Feyenoord supporter is er niets aan de hand. Vanwege de onrust vorig seizoen tegen niet alleen Feyenoord zal er nu wel strenger op gecontroleerd worden.

Desalniettemin verwacht ik weer gewoon minstens 100 Feyenoorders onder het uitvak waar niet tegen opgetreden wordt waarna tegen kleine clubs wel enkelingen of kleine groepjes, die geen overlast veroorzaken, eruit worden gepikt.

Om dat vooraf tegen te gaan verwacht ik zeer strenge ticketvoorwaarden, in het verleden is het al eens alleen voor seizoenkaarthouders geweest met mogelijkheid om 1 kaart bij te kopen, maar niet voor clubcardhouders. Zou me niet verbazen als dat weer gebeurt.

Helaas zijn het altijd de Feyenoorders en Ajacieden die dit soort maatregelen noodzaak maken, zélfs in Venlo. PSV staat bijvoorbeeld ook met 200 man onder het uitvak en daar is nog nooit een wanklank van geweest.

Freekos79

Citaat van: AthleticHolanda op okt 05, 2019, 14:29:30
Zolang je je gewoon normaal gedraagt en niet profileert (en provoceert) als Feyenoord supporter is er niets aan de hand. Vanwege de onrust vorig seizoen tegen niet alleen Feyenoord zal er nu wel strenger op gecontroleerd worden.

Desalniettemin verwacht ik weer gewoon minstens 100 Feyenoorders onder het uitvak waar niet tegen opgetreden wordt waarna tegen kleine clubs wel enkelingen of kleine groepjes, die geen overlast veroorzaken, eruit worden gepikt.

Om dat vooraf tegen te gaan verwacht ik zeer strenge ticketvoorwaarden, in het verleden is het al eens alleen voor seizoenkaarthouders geweest met mogelijkheid om 1 kaart bij te kopen, maar niet voor clubcardhouders. Zou me niet verbazen als dat weer gebeurt.

Helaas zijn het altijd de Feyenoorders en Ajacieden die dit soort maatregelen noodzaak maken, zélfs in Venlo. PSV staat bijvoorbeeld ook met 200 man onder het uitvak en daar is nog nooit een wanklank van geweest.

Normaal help ik ook altijd met kaarten, maar dat doe ik nu even niet voor deze wedstrijd.
Volgende wedstrijd: ?

Jef400

Ik wilde juist komen...

:-P ;-)

Hunebed on tour

Ik ben 14 december een weekendje in Praag en wil graag een wedstrijdje meepikken. Ik zag al dat Slavia thuis speelt dat weekend.
Iemand enig idee of ik gewoon kaartjes kan kopen of dat ik een clubcard of iets dergelijks nodig heb?
Van hun website word ik niet heel veel wijzer.

jdebruin96

Citaat van: Hunebed on tour op okt 05, 2019, 16:50:30
Ik ben 14 december een weekendje in Praag en wil graag een wedstrijdje meepikken. Ik zag al dat Slavia thuis speelt dat weekend.
Iemand enig idee of ik gewoon kaartjes kan kopen of dat ik een clubcard of iets dergelijks nodig heb?
Van hun website word ik niet heel veel wijzer.

Op ticketportal.cz kan je kaartjes voor Slavia kopen

hgrm

Als je Google Chrome gebruikt als browser, kun je buitenlandse websites vertalen. Dan wordt opeens een hoop een stuk duidelijker...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Mokum1900

Weet iemand de regelgeving in Spanje , Nu was mijn kaartje in Valencia persoonlijk ( altijd bij Ajax) en Fc sevilla- Apoel  kon ik zonder mijn paspoort te overleggen een kaartje kopen , bij Real Betis moest ik wel mn paspoort overleggen om een kaartje te kopen, de reden dat ik dit vraag is ik ken iemand bij Real Betis die had wel een seizoenskaart over voor Ebair thuis ( de wedstrijd waar ik ben geweest ) maar die zei dat ik die niet over kon nemen omdat volgens Spaanse wetgeving het persoonlijk moest zijn, maar bij Fc sevilla kon ik zo op wedstrijddag een kaart kopen.

ook totaal geen controle of wat
Waar je ook gaat ik volg je overal