Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Ik had niet helemaal goed gelezen, dacht dat je Dortmund-Schalke bedoelde. Voor andere wedstrijden dan de derby is het waarschijnlijk iets makkelijker om aan kaartjes te komen via de website. Maar het devies blijft: van te voren een account aanmaken, goed in de gaten houden wanneer de verkoop begint en dan niet te lang wachten met toehappen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Citaat van: belfast op sep 03, 2014, 13:38:09
Niet echt nog een specifieke, wil er een keer met mijn zoontje heen.

Is vrijwel altijd binnen een uur uitverkocht. Snel zijn inderdaad dus.
Volgende wedstrijd: ?

rogo_breda

Weet iemand of Fortuna Köln veel uitsupporters meeneemt? Ik zit eraan te denken naar Borussia Dortmund II - Fortuna Köln te gaan op 20 september. Rote Erde is wel een stadion wat alleen leuk is met veel publiek, vandaar deze vraag. Fortuna is net gepromoveerd en Dortmund is niet heel ver, dus wordt dit een volle bak denken jullie?

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op sep 04, 2014, 07:50:23
Weet iemand of Fortuna Köln veel uitsupporters meeneemt? Ik zit eraan te denken naar Borussia Dortmund II - Fortuna Köln te gaan op 20 september. Rote Erde is wel een stadion wat alleen leuk is met veel publiek, vandaar deze vraag. Fortuna is net gepromoveerd en Dortmund is niet heel ver, dus wordt dit een volle bak denken jullie?

Ik wil je niet teleurstellen maar volle bak zal het nooit worden. Als er veel publiek komt wordt er namelijk in het Westfalenstadion gespeeld. Ik zou ooit eens gaan tegen Hansa Rostock (omdat die altijd veel uitfans meenemen) maar toen werd er ook niet in het Rote Erde gevoetbald. Uit mijn hoofd gezegd waren er toen rond de 4.500 toeschouwers in het grote stadion. Je moet gewoon een beetje geluk hebben als je gaat.

Uiteindelijk ben ik in het begin van het seizoen geweest toen het eerste elftal een vriendschappelijk toernooi speelde. Ik zag ze voor 3.900 toeschouwers tegen Stuttgart2 en dat is best veel daar. http://www.watergatehopper.nl/page/dortmund-rote-erde
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Rond de 4000 - 4500 toeschouwers beschouw ik al als een volle bak hoor, gezien het feit dat het het tweede elftal is. Vorig jaar tegen Duisburg (grootste tegenstander, op korte afstand) was er ook 4500 man. Verplaatsen naar Westfalenstadion gebeurt niet zo snel volgens mij.

Joost

Fortuna Koln heeft helemaal niet zoveel supporters. Vorig jaar kwamen er in totaal 31.725 mensen door de toeganspoorten in 18 duels. Ruim 1/3 daarvan was er in de duels tegen Alemannia en Viktoria Koln. In de andere duels was dat gemiddeld zo'n 1320.

Een vol uitvak zal het dus zeker niet worden in Dortmund. Zeker omdat het eerste van Dortmund ook speelt die dag, uit in Mainz.

Als je Rote Erde voller wilt zien dan zou ik wachten tot een dag met lekker weer, een grotere tegenstander en een dag waarop het eerste niet speelt.

Verplaatsen naar Westfalen gebeurde vooral bij avondduels vanwege de gebrekkige verlichting maar volgens mij is dat ook opgelost.

rogo_breda

Thanks voor de tips.

Dan wacht ik totdat een grote club als Duisburg of Bielefeld langskomt.

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op sep 04, 2014, 09:12:03
Rond de 4000 - 4500 toeschouwers beschouw ik al als een volle bak hoor, gezien het feit dat het het tweede elftal is. Vorig jaar tegen Duisburg (grootste tegenstander, op korte afstand) was er ook 4500 man. Verplaatsen naar Westfalenstadion gebeurt niet zo snel volgens mij.

Ik weet niet hoe vaak en of dat is gebeurt in het vorige seizoen maar ik hield het wel in de gaten voor mijn bezoek en toen gebeurde het geregeld. Niet alleen met avondwedstrijden trouwens. Blijkbaar is zoals Joost zegt dit nu verandert. Ik zou inderdaad ook gaan als het mooi weer is, het eerste vrijaf en Bielefeld, Hansa Rostock of iets dergelijks op bezoek komt. Wellicht een pokal wedstrijd ook een optie is.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

GiertjeNL

Zaterdag in een dronkenbui beloofd, dat ik wel eventjes kaartjes voor Bayern München kan regelen...
Ben ik te overmoedig geweest of is dit gewoon te doen?

Jef400

Zéér lastig. Zéér lastig. Zelfs voor seizoenskaarthouders is het schier onmogelijk aan kaarten te geraken.

Voetbalman

Inderdaad, bij Bayern binnengeraken is next to impossible. Je moet je misschien richten op de away end. Welke wedstrijd zou je willen zien?

spons

Citaat van: GiertjeNL op sep 08, 2014, 17:23:38
Zaterdag in een dronkenbui beloofd, dat ik wel eventjes kaartjes voor Bayern München kan regelen...
Ben ik te overmoedig geweest of is dit gewoon te doen?

Gewoon op de zwarte markt voor het stadion, altijd aanbod genoeg
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

^dit.

Ben zelf nog niet in Bayern geweest maar als je wil betalen kan je overal geraken. Wat het je waard is, is natuurlijk je eigen zaak.

Toen ik Dortmund-Schalke bezocht, toch een aantrekkelijke affiche, werden er kaarten aangeboden vanaf 2km voor het stadion. Ipv de normale 15 euro was het wel rond de 70 euro. Gelukkig hadden wij al kaartjes ;) (zelfs voor het uitvak).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Berend11

Wij zijn van plan met vrienden het weekend van 4 oktober Arminia Bielefeld - Dynamo Dresden te bezoeken, nu kan je voor alle andere wedstrijden 10 kaarten kopen voor het thuisvak (zelfs zonder dat je Mitglieder bent). Nu is mijn vraag, zal dit bij deze wedstrijd ook zo zijn of denken jullie dat Arminia Bielefeld dan minder kaarten verkoopt per persoon of een andere verkoopstacktiek gaat hanteren, aangezien Dynamo Dresden toch bekend staat om hun niet altijd even vriendelijke supporters? Aangezien vrienden van mij vrij moeten vragen voor hun werk.

Bvd

Freekos79

Citaat van: Berend11 op sep 08, 2014, 21:40:38
Wij zijn van plan met vrienden het weekend van 4 oktober Arminia Bielefeld - Dynamo Dresden te bezoeken, nu kan je voor alle andere wedstrijden 10 kaarten kopen voor het thuisvak (zelfs zonder dat je Mitglieder bent). Nu is mijn vraag, zal dit bij deze wedstrijd ook zo zijn of denken jullie dat Arminia Bielefeld dan minder kaarten verkoopt per persoon of een andere verkoopstacktiek gaat hanteren, aangezien Dynamo Dresden toch bekend staat om hun niet altijd even vriendelijke supporters? Aangezien vrienden van mij vrij moeten vragen voor hun werk.

Bvd

Je zal gewoon kaarten kunnen kopen, hoeveel durf ik niet te zeggen. Ik denk dat arminia al lang bljj is als je er 10 wilt!
Volgende wedstrijd: ?