Speelschema's 2017/ 2018

Gestart door watergatehopper, mei 08, 2017, 10:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoeySpiegelaar

Iemand ervaringen met Metz en Straatsburg?

Zit er aan te denken om ze te bezoeken of te combineren.

Wesley10__

Is ook al bekend wanneer het programma van de eerste speelronde in Frankrijk qua dagverdeling en tijdstippen bekend wordt?


syntric

Citaat van: JoeySpiegelaar op jun 16, 2017, 09:15:50
Iemand ervaringen met Metz en Straatsburg?

Zit er aan te denken om ze te bezoeken of te combineren.
Metz prima stad en stadion ja. Straatsburg lang geleden Europese finale gezien (Mechelen - Ajax) die plan ik komend seizoen ook terug te doen nu ze terug in Ligue 1 spelen. Mogelijk combineer ik die met Sochaux
Groundhopper for life :-)

JoeySpiegelaar

Citaat van: syntric op jun 16, 2017, 10:00:51
Metz prima stad en stadion ja. Straatsburg lang geleden Europese finale gezien (Mechelen - Ajax) die plan ik komend seizoen ook terug te doen nu ze terug in Ligue 1 spelen. Mogelijk combineer ik die met Sochaux

Bedankt voor de reactie ! Ik zal het op het forum plaatsen als ik een keuze heb kunnen maken.

Robin

Toen ik naar Lyon - Ajax ging reden we langs het stadion van Metz. Zag er gaaf uit, met van die open hoeken. Ik ga daar ook nog eens een wedstrijdje kijken.

bunnet

Citaat van: FC_Emmen op jun 15, 2017, 11:33:34
Weet iemand toevallig wanneer de loting is voor de 1e en 2e voorronde van de KNVB Beker?

CiteerOp zaterdag 1 juli zal in Zeist geloot worden voor de eerste en tweede ronde van de landelijke KNVB beker.

watergatehopper

Citaat van: JoeySpiegelaar op jun 16, 2017, 09:15:50
Iemand ervaringen met Metz en Straatsburg?

Zit er aan te denken om ze te bezoeken of te combineren.

Beide super vet! Je zult zeker geen spijt krijgen. De tribunes waar ik zat was mijn inziens ook de mooiste plaats. Bij Metz achter de goal met zicht op de driedekker en bij Stasbourg achter de goal bij de fanatieke fans. Voor foto's check mijn site:

http://www.watergatehopper.nl/page/metz-saint-symphorien
http://www.watergatehopper.nl/page/straatsburg-stade-de-la-meinau
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Freekos79

Citaat van: JoeySpiegelaar op jun 16, 2017, 09:15:50
Iemand ervaringen met Metz en Straatsburg?

Zit er aan te denken om ze te bezoeken of te combineren.
Strasbourg kan ik je zeker aanraden!
Volgende wedstrijd: ?

De Twaalfde Man

Citaat van: JoeySpiegelaar op jun 16, 2017, 09:15:50
Iemand ervaringen met Metz en Straatsburg?
In het weekend van 4-5 november speelt Metz thuis tegen Lille en heb je ook de derby St Etienne - Ol. Lyon Die laatste wordt sowieso op zondagavond gespeeld, dus als de planning gunstig is, kan je ze beide pakken. Mooie road trip van maken.

Saltacampos

Citaat van: Wesley10__ op jun 16, 2017, 09:36:18
Is ook al bekend wanneer het programma van de eerste speelronde in Frankrijk qua dagverdeling en tijdstippen bekend wordt?
Dat hangt af van wat Canal + beslist:
http://www.canalplus.fr/c-sport/football/ligue-1/pid6161-calendrier.html

Voorlopig zie ik enkel Angers-Bordeaux op zondag 6/8 om 20u staan, de andere wedstrijden allemaal op zaterdag 5/8 om 20u, maar waarschijnlijk wijzigt dat nog. Geen idee wanneer het definitief wordt vastgelegd, maar voor half juli zou me verwonderen.
Over land and sea

willytown79

League Cup first round draw (ging helemaal fout trouwens daar in Thailand, lachtertje)

South section
Birmingham v Crawley, Exeter v Charlton, QPR v Northampton, Newport v Southend, Bristol City v Plymouth, Cardiff v Portsmouth, Millwall v Stevenage, Oxford United v Cheltenham, AFC Wimbledon v Brentford, Norwich v Swindon, Bristol Rovers v Cambridge, Peterborough v Barnet, Wycombe v Fulham, Colchester v Aston Villa, Wolves v Yeovil, Reading v Gillingham, Forest Green v MK Dons, Luton v Ipswich.

North section
Coventry v Blackburn, Nottingham Forest v Shrewsbury, Bradford v Doncaster, Mansfield v Rochdale, Grimsby v Derby, Barnsley v Morecambe, Crewe v Bolton, Oldham v Burton, Wigan v Blackpool, Bury v Sunderland, Sheffield Wednesday v Chesterfield, Accrington v Preston, Fleetwood v Carlisle, Sheffield United v Walsall, Scunthorpe v Notts County, Rotherham v Lincoln, Leeds v Port Vale.

De Twaalfde Man

Citaat van: willytown79 op jun 16, 2017, 14:54:03
League Cup first round draw (ging helemaal fout trouwens daar in Thailand, lachtertje)

South section
Birmingham v Crawley, Exeter v Charlton, QPR v Northampton, Newport v Southend, Bristol City v Plymouth, Cardiff v Portsmouth, Millwall v Stevenage, Oxford United v Cheltenham, AFC Wimbledon v Brentford, Norwich v Swindon, Bristol Rovers v Cambridge, Peterborough v Barnet, Wycombe v Fulham, Colchester v Aston Villa, Wolves v Yeovil, Reading v Gillingham, Forest Green v MK Dons, Luton v Ipswich.

North section
Coventry v Blackburn, Nottingham Forest v Shrewsbury, Bradford v Doncaster, Mansfield v Rochdale, Grimsby v Derby, Barnsley v Morecambe, Crewe v Bolton, Oldham v Burton, Wigan v Blackpool, Bury v Sunderland, Sheffield Wednesday v Chesterfield, Accrington v Preston, Fleetwood v Carlisle, Sheffield United v Walsall, Scunthorpe v Notts County, Rotherham v Lincoln, Leeds v Port Vale.
Charlton werd twee keer ingeloot zag ik, het is dus Exeter uit geworden

ALenstra

Newport-Southend wordt in Southend gespeeld.

JoeySpiegelaar

Citaat van: De Twaalfde Man op jun 16, 2017, 11:23:37
In het weekend van 4-5 november speelt Metz thuis tegen Lille en heb je ook de derby St Etienne - Ol. Lyon Die laatste wordt sowieso op zondagavond gespeeld, dus als de planning gunstig is, kan je ze beide pakken. Mooie road trip van maken.

zou super zijn inderdaad.

Kaartverkoop Saint Etienne - Lyon? Is dat een probleem ?



Terranova

Citaat van: JoeySpiegelaar op jun 16, 2017, 09:15:50
Iemand ervaringen met Metz en Straatsburg?

Zit er aan te denken om ze te bezoeken of te combineren.

Metz seizoen of vier geleden geweest toen ze nog National speelden.
Mooie club. Stadion mooi gelegen langs het water!
Terrassen zat, Metz is een mooi stad. Als je nog een tip voor een hotel nodig hebt welke op loopafstand vh stadion ligt moet je me even privé bericht sturen :)