Hoofdmenu

KomkommerTopic

Gestart door Han, aug 10, 2008, 00:23:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee


TeeZee


AB


Han

Na een periode van inertie op dit platform, overigens van geheel onbeduidende omvang, was ik naarstig op zoek naar een topic over stripalbums. Meer in het bijzonder naar allitererende titels ervan en geïnspireerd door de recente berichtgeving over de bestuurszeep bij Ajax.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Citaat van: TeeZee op mei 31, 2010, 09:40:07
Ik zou bijna een emoticon gebruiken: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/wales/7702913.stm

Zo stond ik laatst in Milaan bij een tramhalte en leek het me verstandig even de naam hiervan te noteren. Op het bord stond:

Fermato di Richiesta

hetgeen ik vervolgens nauwkeurig noteerde. In de stad kon ik vervolgens op geen enkele tramkaart 'Fermata di Richiesta' vinden. Wat -naar later bleek- vrij logisch is: de letterlijke vertaling van 'Fermato di Richiesta' blijkt 'facultatieve halte' te zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Citaat van: hgrm op okt 27, 2011, 08:54:40'facultatieve halte'

Facultatieve halte.  Ik dacht subiet aan de passagier Mauro en het spoorboekje van conducteur Geert Wilders .

Monetair Europa staat in brand, het pecuniaire inferno in publicitaire zin geblust en overschaduwd door een jongeman met onvervalst Brabantse tongval; tevens Angolese brandweerman in overdrachtelijke en humanitaire zin.

Ik voel mij in eerste plaats wereldburger, in tweede sessie Europeaan en vervolgens in de derde persoon enkelvoud een Nederlander. Die even emotionele als arbitraire rangorde is geen geweld aangedaan.


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

FWM


Letterlijk een koffieleut-topic :-)

Is er hier misschien iemand uit Nijmegen of omgeving die bij kan helpen aan 2 Starbucks City Mugs Nijmegen?

Zoals jullie misschien gelezen hebben zitten er in de afbeelding op die beker een aantal fouten:

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen/nijmegen-mok-met-arnhemse-brug-1.3946652

Jullie begrijpen het, als verzamelaar van die bekers wil ik deze natuurlijk graag hebben voordat ze uit de schappen worden gehaald. :-)

Iemand hier die mij kan helpen?
Kosten voor de mokken + verzending worden uiteraard volledig vergoed!
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

wekke

#37
Het is niet mijn gewoonte om stemmen te ronselen voor iets, maar nu ga ik het wel doen. Mijn vriendin, Amelie Ooms, is genomineerd voor de Marc Herremans Trofee 2013. Amelie laat zich niet tegenhouden door haar ziekte en weerlegt constant haar grenzen door te fitnessen, waterskiën, zitskiën en avontuurlijke trektochten door Nicaragua, Marokko en Tenerife georganiseerd door PROJECT U/TURN.

Stemmen kan via http://www.towalkagain.be/nl/trofee-marc-herremans

Mercikes.

Nort


Terranova


wekke


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!


FC_Emmen

Die Marijke van Acker is wel wat aan het uitlopen...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'