Londen 2015/2016

Gestart door Jeje, jul 27, 2015, 21:31:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeje

Aangezien ik eind dit jaar 18 word probeer ik al een tijdje een mooi verjaardagscadeau voor mezelf te verzinnen.

Een weekendje Londen waarin ik meerdere wedstrijden zou kunnen zien zou ideaal zijn. Aangezien ik nog op school zit ben ik wel deels gebonden aan vakantieweekenden. Ik had het weekend van 16 oktober tot 19 oktober in mijn gedachte. De volgende wedstrijden worden dan in Londen gespeeld:

Chelsea-Aston Villa
Spurs-Liverpool
Crystal Palace- West ham
Brentford-Rotherham
Millwall-Swindon Town
Barnet-York city
Dagenham-Hartlepool
Leyton Orient- Oxford
AFC Wimbledon- Morecambe

Oftewel genoeg keuze :)

Vliegtickets heb ik al redelijk goedkoop gevonden voor ongeveer 90 euro een retourtje. Maar ik loop tegen de hotelkosten aan. Ik kan nergens een echt hotel vinden wat onder de 200 euro komt voor 2/3 nachten. Wel veel appartementen van rond de 120 pond maar weet niet echt wat ik daarvan moet denken en lijkt me ook een stuk minder betrouwbaar. Hebben jullie hier ervaringen mee?


Joost

Airbnb is volgens mij wel erg betrouwbaar.

geraldando

Favoriete ground: Bosuilstadion

hgrm

Hotelketens zoals Travelodge en Premier Inn hebben vaak aanbiedingen als je vroeg boekt.
Kijk wel uit dat je niet op een parkeerplaats langs de snelweg boekt, das niet handig als met het OV reist.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

smitswessel

In Londen raad ik absoluut Abercorn House Hostel aan .
Al mijn weekenden in Londen heb ik daar vertoeft en ik zou het nooit anders doen. Schoon, goedkoop en precies wat je nodig hebt. Niets meer niets minder. Boeken via bookings.com

Ralf

Goede ervaringen met eurhotel clapham common.
Dicht bij de metro waardoor je snel overal  in  londen kunt zijn, netjes en schoon.
Erg goedkoop. Ik heb een   aantal jaren geleden 18 euro pppn betaald.
Ontbijt is weliswaar karig, maar voor die  prijs acceptabel

spons

Citaat van: Ralf op jul 28, 2015, 00:23:49
Goede ervaringen met eurhotel clapham common.
Dicht bij de metro waardoor je snel overal  in  londen kunt zijn, netjes en schoon.
Erg goedkoop. Ik heb een   aantal jaren geleden 18 euro pppn betaald.
Ontbijt is weliswaar karig, maar voor die  prijs acceptabel

In veel hotels betaal je alleen voor het ontbijt al € 18 dus je mag in dit geval zeker niet klagen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

tomv

Ik heb zeer goede ervaringen met Airbnb. Weekend Londen, 10 dagen Malta, nachtje Lille allemaal de accommodatie voor een goede prijs weten te vinden via Airbnb

Jeje

Thanks allemaal!

Alleen wat moet ik me bij zo'n hostel voorstellen. Een grote kamer waar je met anderen slaapt en jezelf alleen een bed hebt? Of wel een eigen kamertje ofzo?

FCT1980

Kun je vaak zelf kiezen.
Als je dan alleen wilt liggen betaal je gewoon meer.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: Jeje op jul 28, 2015, 10:37:35
Thanks allemaal!

Alleen wat moet ik me bij zo'n hostel voorstellen. Een grote kamer waar je met anderen slaapt en jezelf alleen een bed hebt? Of wel een eigen kamertje ofzo?
Dat ligt er helemaal aan wat je boekt. Er zijn hostels waar je een eigen slaapkamer hebt maar je kunt ook een bed boeken in een kamer met 16 anderen. Toilet en douchegelegenheden zijn wel zo goed als altijd gezamenlijk.

Deze bijvoorbeeld kost voor 3 nachten in oktober maar 74 euro;
http://www.booking.com/hotel/gb/palmers-lodge-swiss-cottage.nl.html?sid=bffc761ffbeef43b22f439d7195a6f51;dcid=4;checkin=2015-10-16;checkout=2015-10-19;dist=0;group_adults=1;group_children=0;no_rooms=1;srfid=d6cf2f5c2b66811e685895c9d254457c82025db9X8;type=total;ucfs=1&



Niels1977

Citaat van: Joost op jul 27, 2015, 22:02:30
Airbnb is volgens mij wel erg betrouwbaar.

Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad met airbnb.

Jeje

Aangezien ik waarschijnlijk met mijn vader of moeder ga moet het wel een normale hotelkamer zijn, mijn ouders hebben het niet zo op het delen van een badkamer :P

Hoe groot is de kans dat ik aan tickets voor Crystal Palace- West ham kom? Want heb daar in de buurt nu wel een leuk hotel gezien maar als ik geen tickets kan krijgen voor die wedstrijd kan ik nog even doorzoeken voor andere hotels.

Joost

Dat is lastig maar niet onmogelijk.

Let wel op want bij Crystal Palace in de buurt is geen metrostation.

FC_Emmen

Volgens ene Spons is er ook wel een zwart markt voor deze wedstrijd :P
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'