Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

3434

"te bezoek" foei foei.  De voorzitter van STVV zit meer op zijn geld dan die van Lierse. Op dit moment is de kern van Lierse ook beter, ach we zullen wel zien.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

de keuze is gemaakt:

04-12 15.30 uur Borussia Mönchengladbach - Hannover '96
04-12 20.00 uur K.AS Eupen - KAA Gent

3434

Probeer in Gladbach niet op de parking aan het stadion te parkeren. Daar heb ik ooit bijna 2u staan aanschuiven om weg te geraken.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op nov 16, 2010, 19:18:38
"te bezoek" foei foei.  De voorzitter van STVV zit meer op zijn geld dan die van Lierse. Op dit moment is de kern van Lierse ook beter, ach we zullen wel zien.

Komende speeldag zal veel duidelijk maken met de wedstrijd Lierse-STVV. Ik schat ons op dit moment ook sterker in dan STVV, maar in voetbal kan alles.

Verwijderd lid

Citaat van: 3434 op nov 16, 2010, 22:45:13
Probeer in Gladbach niet op de parking aan het stadion te parkeren. Daar heb ik ooit bijna 2u staan aanschuiven om weg te geraken.

Klopt, ik ben er bekend.
Op P7 ben je wel snel weg, is 't verste van het stadion vandaan qua loopafstand.
Dan draait de autobahn wel de verkeerde kant op, maar bij de eerste afslag even omdraaien en klaarrrr !

Peenvogel

Citaat van: Hugo op sep 15, 2010, 19:57:28
Geen probleem...is het antwoord wat jij wil horen.

En dat klopt, net kaartjes besteld via general sale.

Verwijderd lid

Citaat van: Peenvogel op nov 23, 2010, 11:15:06
En dat klopt, net kaartjes besteld via general sale.

ben het draadje even kwijt ... voor welke wedstrijd Peenvogel ?

Peenvogel

Citaat van: Meester op nov 23, 2010, 16:46:24
ben het draadje even kwijt ... voor welke wedstrijd Peenvogel ?

West Ham - Everton.

betonrot

#368
Ah daar gaat ook een fortuna-delegatie van dik 40 man heen! Geloof daar na ook nog eens Forrest tegen Derby!
Ik had ook willen gaan maar ik ben gisteren Pappa geworden dus mijn prioriteit ligt even ergens anders!

Peenvogel

Gefeliciteerd! Hebben jullie al bezoek gehad van de zeer op de hoogte zijnde (*kuch*) bondsvoorzitter? Wat een blunder was dat zeg.

TeeZee

Citaat van: betonrot op nov 25, 2010, 21:08:52Ik had ook willen gaan maar ik ben gisteren Pappa geworden dus mijn prioriteit ligt even ergens anders!
Gefeliciteerd. Dan nu nog een vraag waar je mogelijk niets van begrijpt, maar ben jij die klikowerper?

betonrot

Beste Teezee, het moet voor jou als administrator een koud kunstje zijn om dat te achterhalen. Ik heb het alter ego "betonrot" met "Bruce"-avatar gekozen om Niels_zitterd te plezieren.
Het antwoord erop is nee, ik ben de gedupeerde... De klikowerper heeft echter wel al spijt betuigd, het is vooral vervelend dat het zo diep in de papieren loopt... Dus met sorry ben ik niet geholpen.

TeeZee

Wat een gedoe! Maar ook hier dan een felicitatie met je zoon.

Bier und Bratwurst

  Betonrot:  Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!
Het ene stadion is het andere niet!

RoelG

Wie heeft er wel eens een play-off final op Wembley bezocht? Ik weet dat het nog even duurt, maar zou er wel graag heen willen met een groepje. Die voor League 1 en 2 verhuizen waarschijnlijk naar Manchester (i.v.m. de Champions League finale op Wembley). Zou het lukken om via 1 van de 2 Championship clubs aan kaarten te komen?