Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: fcbisart op jun 25, 2012, 07:30:02
hallo

als fervent Belgisch gorundhopper zou ik graag op 25 augustus de wedstrijd Heracles - Feyenoord bijwonen

hoe geraak ik  aan 3 tickets ?

hartelijk dank bij voorbaat voor jullie hulp

Hou er rekening mee dat als Feyenoord de 3e voorronde CL niet wint en daardoor de 4e voorronde EL op donderdag 23 augustus moet spelen zal deze wedstrijd naar de zondag de 26e verplaatst worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Sander11 op jun 23, 2012, 11:41:11
Iemand ervaring met Bristol City?? Wat was je ervaring/mening!?!

Leuk. Gewoon gaan!

hgrm

(Ook) Bristol heeft plannen om nieuw te bouwen. Het huidige stadion is zeker de moeite waard, dus gewoon doen als je de kans hebt.
Bovendien is Bristol een verrassend leuke stad.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Levy

ik weet niet goed waar ik het moet zetten, maar toch even een vraagje :)

ik ben van 18 juli tot 24 juli op vakantie in barcelona maar ben op zoek naar een wedstrijd in de buurt om te doen, ik heb al een oefenwedstrijd gevonden op 111km ervandaan, weet iemand hier soms hoe ik het beste dit uitzoek ? mijn spaans is namelijk niet zo goed :) heb al naar verschillende clubs in de buurt een mail in het engels gestuurd maar krijg amper reactie ...

alvast bedankt !

Joost

Precies de goede plek voor zo'n vraag. Ik denk echter wel dat het een vrijwel kansloos verhaal wordt. Ik ben een jaar of vijf geleden ook eind juli in de buurt van Barcelona geweest en toe was er eigenlijk niets qua voetbal. Probeer wel het Ministadi te bezoeken naast Nou Camp.

Levy

ja stond al op mijn lijstje hoor , hoop er toch een 5-6 tal te doen daar in de buurt en dan nog proberen 1 wedstrijd te bezoeken, liefst zelfs 2 :)

AthleticHolanda

Citaat van: Levy op jun 28, 2012, 19:10:28
ik weet niet goed waar ik het moet zetten, maar toch even een vraagje :)

ik ben van 18 juli tot 24 juli op vakantie in barcelona maar ben op zoek naar een wedstrijd in de buurt om te doen, ik heb al een oefenwedstrijd gevonden op 111km ervandaan, weet iemand hier soms hoe ik het beste dit uitzoek ? mijn spaans is namelijk niet zo goed :) heb al naar verschillende clubs in de buurt een mail in het engels gestuurd maar krijg amper reactie ...

alvast bedankt !

Heb even wat gegoogled.

- FC Barcelona oefent tijdens je verblijf niet in Catalunya.

Verdere oefenwedstrijden in Catalunya gedurende je verblijf
18 juli - Palamós - RCD Espanyol (20u in Palamós)
21 juli - Olot - RCD Espanyol (19u in Olot)
21 juli - Sabadell - Sant Andreu (Camp Municipal de Sant Oleguer in Sabadell, gratis entree)

Als je nog een dagje langer blijft, kan je naar Girona - Sevilla, de 25e om 21u. De 25e beginnen / spelen ook nog meerdere clubs.

Van o.a. Barça B en Nástic is nog niets bekend voor die periode dus is het misschien verstandig om die clubs eens in de gaten te houden want die zouden normaal gesproken ook beginnen in die periode.

De meeste clubs uit de Segunda B en lager beginnen normaal gesproken wat later.

Sander11

Iemand enig idee hoeveel weken van te voren GS van start gaat bij Manchester United?! Wil graag naar Manchester United - Fulham.
HEYA DEN BOSCH!

ALenstra

Volgens mij maak je heel weinig kans op kaarten van Manchester United. Als het goed is worden de schaarse beschikbare kaarten alleen verkocht aan members.

FCT1980

Via www.engels-voetbal.nl maak je denk ik best kans.
Daar betaal je ook geen hoofdprijs voor een kaartje.

Succes dr met!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jun 29, 2012, 17:32:16
Via www.engels-voetbal.nl maak je denk ik best kans.
Daar betaal je ook geen hoofdprijs voor een kaartje.

Succes dr met!

Heb jij daar ook ervaring mee?
Het ene stadion is het andere niet!

Voetbalhopper

Citaat van: ALenstra op jun 29, 2012, 16:29:01
Volgens mij maak je heel weinig kans op kaarten van Manchester United. Als het goed is worden de schaarse beschikbare kaarten alleen verkocht aan members.

Dat valt reuze mee, bij de meeste thuiswedstrijden tegen kleine teams zijn er altijd voldoende kaarten beschikbaar.

Het afgelopen seizoen heb ik het in de gaten gehouden omdat ik ook van plan was naar United te gaan (is uiteindelijk City geworden)

Maar Man Utd-Fulham lijkt mij geen enkel probleem

Joost

Citaat van: ALenstra op jun 29, 2012, 16:29:01
Volgens mij maak je heel weinig kans op kaarten van Manchester United. Als het goed is worden de schaarse beschikbare kaarten alleen verkocht aan members.
Er waren afgelopen seizoen zelfs duels die niet uitverkocht waren bij Man Utd.

Je kan ook altijd proberen via Fulham aan een kaartje te komen.

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 29, 2012, 18:00:05
Heb jij daar ook ervaring mee?

Nee want regel normaal zelf altijd kaarten.
Maar deze jongen is gewoon een liefhebber die iedereen kennis wil laten maken met het Engelse voetbal.
Een liefhebber die je verder wil helpen.

Als ik dus een keer problemen verwacht zal ik zeker contect openmen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

3434

Iemand de laatste jaren de derby Sunderland - Newcastle bezocht?  Ik weet dat het een zeer beladen duel is maar is het ook echt anno 2012 zo of is het wat opgeklopt? Ik ben bijvoorbeeld bij Gladbach - Koeln geweest (misschien een slechte vergelijking) maar daar vond ik de sfeer (die overingens wel goed was) helemaal niet vijandig.

Van mijn wedstrijden in Engeland heb ik vooral onthouden dat het niet echt sfeervol was, al heb ik nog geen derby bezocht in Engeland.

Ik krijg de kans op nu de Tyne derby te bezoeken, ticket ligt klaar bij wijze van spreke. Zelf heb ik geen affiniteit met een van beide ploegen vandaar dat ik nog twijfel.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11