Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nico1880

Is er toevallig iemand die al grounds heeft bezocht in de Dominicaanse Republiek?

AthleticHolanda

#766
Iemand ooit naar Helsinki e.o. geweest?

Maar vooral, mensen ervaring met het reizen tussen Tallinn en Helsinki?

Alle info is welkom, b.v.d.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op aug 11, 2012, 13:15:08
Iemand ooit naar Helsinki e.o. geweest?

Maar vooral, mensen ervaring met het reizen tussen Tallinn en Helsinki?

Alle info is welkom, b.v.d.

Ik had alles toen al uitgezocht om naar turku te gaan. Het goedkoopste kwam ik ook uit via Talinn naar Helsinki. Vliegtuig Talinn en dan met de veerboot. Je kunt het beste overnachten in Talinn,das erg goedkoop en dan de veerboot nemen.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 11, 2012, 13:22:40
Ik had alles toen al uitgezocht om naar turku te gaan. Het goedkoopste kwam ik ook uit via Talinn naar Helsinki. Vliegtuig Talinn en dan met de veerboot. Je kunt het beste overnachten in Talinn,das erg goedkoop en dan de veerboot nemen.

Dankje, je was uiteindelijk niet gegaan?

Heb ook het gevoel dat vliegen naar - en overnachten in Tallinn veel goedkoper is dan in Helsinki, maar zijn de bootovertochten niet duur? En hoe zit het bv. met die dienstregeling?

voetbalfan

Heb twee keer een uurtje in Helsinki rond gereisd en nog een uurtje op de luchthaven gezeten dus ik ben geen goede referentie maar heb eigenlijk ook een vraag. Wordt de wedstrijd in het Sonera stadion of eerder in het Olympiastadion gespeeld? Wij zijn gewoon van Schiphol naar Helsinki voor iets meer dan 200 gevlogen.

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalfan op aug 11, 2012, 14:47:02
Heb twee keer een uurtje in Helsinki rond gereisd en nog een uurtje op de luchthaven gezeten dus ik ben geen goede referentie maar heb eigenlijk ook een vraag. Wordt de wedstrijd in het Sonera stadion of eerder in het Olympiastadion gespeeld? Wij zijn gewoon van Schiphol naar Helsinki voor iets meer dan 200 gevlogen.

Tegen Celtic speelden ze in het eigen stadion, dus verwacht ik dat ze dat nu wederom gaan doen...

spons

Citaat van: AthleticHolanda op aug 11, 2012, 14:00:02
Dankje, je was uiteindelijk niet gegaan?

Heb ook het gevoel dat vliegen naar - en overnachten in Tallinn veel goedkoper is dan in Helsinki, maar zijn de bootovertochten niet duur? En hoe zit het bv. met die dienstregeling?

Helsinki is vaak een wat duurdere bestemming maar ik ben vorig jaar naar Finland - Nederland geweest en toen vanaf Bremen met Ryanair naar Tampere gevlogen voor een paar tientjes en heb daar de trein naar Helsinki genomen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op aug 11, 2012, 15:42:26
Helsinki is vaak een wat duurdere bestemming maar ik ben vorig jaar naar Finland - Nederland geweest en toen vanaf Bremen met Ryanair naar Tampere gevlogen voor een paar tientjes en heb daar de trein naar Helsinki genomen

Cheers vliegen naar Tampere valt inderdaad ook nog te onderzoeken, maar het is voor mij wel lastig om in Bremen te komen, Weeze kan ik heen fietsen ;-).

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op aug 11, 2012, 14:00:02
Dankje, je was uiteindelijk niet gegaan?

Heb ook het gevoel dat vliegen naar - en overnachten in Tallinn veel goedkoper is dan in Helsinki, maar zijn de bootovertochten niet duur? En hoe zit het bv. met die dienstregeling?

www.tallinksilja.com/en/schedules/helTal/

Nee , het ging niet zo goed met m'n moeder. En het werd me ook te duur omdat ik nog naar Turku moest en daar een hotel moest zoeken. daar waren op dat moment geen goedkopere opties meer.
Het ene stadion is het andere niet!

wekke

Ik zoek voor za. 08/09 en za. 15/09 een leuke namiddag wedstrijd in het Nederlandse amateurvoetbal. Liefst niet te ver over de grens zodat het makkelijk combineerbaar is met de volgende wedstrijden:

za. 08/09 Westerlo - E. Aalst om 20u00 of Loenhout - Linda Olen om 19u30
za. 15/09 Lierse - Anderlecht om 18u00

Iemand enkele leuke tips?

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op aug 15, 2012, 13:18:08
Ik zoek voor za. 08/09 en za. 15/09 een leuke namiddag wedstrijd in het Nederlandse amateurvoetbal. Liefst niet te ver over de grens zodat het makkelijk combineerbaar is met de volgende wedstrijden:

za. 08/09 Westerlo - E. Aalst om 20u00 of Loenhout - Linda Olen om 19u30
za. 15/09 Lierse - Anderlecht om 18u00

Iemand enkele leuke tips?

Za 08/09
VVA'71 - Montfoort
Katwijk - IJsselmeervogels
Scheveningen - Rijnsburgse Boys
NSC - Sparta Nijkerk (derby!!!)

Za 15/09
Noordwijk - Katwijk (al verbouwen ze daar een tribune, weet de precieze situatie niet)
Rijnsburgse Boys - Spakenburg
Quick Boys - Huizen

Ik denk dat dat de leukste zijn.

wekke

#776
Dank je!
Ik had de verschillende fixtures opgezocht, maar wist absoluut niet welke wedstrijd de moeite waard was om tot in Nederland te bollen.

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op aug 15, 2012, 13:27:17
Za 08/09
VVA'71 - Montfoort
Katwijk - IJsselmeervogels
Scheveningen - Rijnsburgse Boys
NSC - Sparta Nijkerk (derby!!!)

Za 15/09
Noordwijk - Katwijk (al verbouwen ze daar een tribune, weet de precieze situatie niet)
Rijnsburgse Boys - Spakenburg
Quick Boys - Huizen

Ik denk dat dat de leukste zijn.

Naar wat ik van de insiders begrepen heb, hebben zowel IJsselmeervogels als Katwijk flink ingekocht. Voor 8/9 zou dat mijn keuze zijn.
De derby NSC-Sparta Nijkerk leeft niet echt, daarvoor zou ik geen 2 uur in de auto gaan zitten.
Voor 15/9 lijkt Quick Boys-Huizen me de leukste (ook vanwege het ontbreken (?) van de tribune in Noordwijk). Beide ploegen hebben de ambitie om te promoveren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

#778
Leuke wedstrijden de 15e, maar dan ga je het niet redden om vanuit de Bollenstreek naar Lier te rijden. Is iets van 2 uur rijden.

Kloetinge speelt thuis tegen SteDoCo(Hoofdklasse B). Ligt in de buurt van Goes en zal iets van een uur rijden zijn.

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op aug 15, 2012, 13:37:52
Naar wat ik van de insiders begrepen heb, hebben zowel IJsselmeervogels als Katwijk flink ingekocht. Voor 8/9 zou dat mijn keuze zijn.
De derby NSC-Sparta Nijkerk leeft niet echt, daarvoor zou ik geen 2 uur in de auto gaan zitten.

Katwijk - Vogels is sowieso de moeite, maar de Nijkerk-derby zou toch mijn voorkeur genieten, weet nog niet of ik er dan bij kan zijn maar wil er eigenlijk wel heen. Waarom leeft deze niet echt?

Citaat van: hgrm op aug 15, 2012, 13:37:52
Voor 15/9 lijkt Quick Boys-Huizen me de leukste (ook vanwege het ontbreken (?) van de tribune in Noordwijk). Beide ploegen hebben de ambitie om te promoveren.

Weet dus niet hoever ze daar zijn. Eigenlijk is het leuker om Quick Boys natuurlijk tegen Katwijk te bezoeken, maar dat kan altijd nog. En als QB zo doorhobbelt kan dat nog wel eens lang gaan duren, en deze twee gaan het waarschijnlijk wel uitmaken bovenin.
Weet dus niet hoever ze in Noordwijk zijn, of ze überhaupt al begonnen zijn, of zijn ze misschien al klaar? Wel jammer want vond het een leuke tribune.