Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Thijs

Heeft er iemand eigenlijk zelf al eens in een stadion moeten voetballen? Ik heb in alle jaren dat ik voetbal al bij redelijk veel amateurverenigingen moeten spelen, waardoor ik zelf daardoor denk ik toch minder heb met het bezoeken van wedstrijden in bijvoorbeeld de Top-, hoofd- of eerste klasse. Enkele weken geleden had ik de primeur door in een leeg IJsseldelta stadion te moeten spelen. Het is maar goed dat er kunstgras ligt, anders zat er denk ik een mooie krater rond de penaltystip na een mislukte omhaal. Hoewel de kans van slagen niet groot was, vond ik het toch zonde om het niet te proberen haha. Het stadion uit schieten is helaas ook niet gelukt.

FCT1980

Iemand die me aan kaarten voor Go Ahead - Sparta kan helpen voor aankomende vrijdag?
Blijkt ineens een clubcard verplichting op die wedstrijd te liggen.

Hoor het graag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Niemand die een clubcard van de Eagles heeft?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

3434

We willen dit jaar graag nog eens naar Antwerp. We hebben RAFC v Aalst en RAFC v Mouscron gezien, nu gaan we wellicht vrijdag naar RAFC v Westerlo. Het is op een vervelende vrijdag (en de resultaten vallen ook tegen) maar wel tegen een aantrekkelijke tegenstander.

Zou hier wat volk op afkomen ondanks de vrijdag? Ik zag dat er tegen Heist een stuk minder volk zat maar dat is ook geen deftige tegenstander.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Volgens Antwerp zelf gaat er meer dan een gemiddeld aantal thuis supporters zijn, ze gokken op zo'n 5-6000. Ik weet wel niet wat ze anders gemiddeld trekken, maar dat lijkt toch deftig op een vrijdag.
Vanuit Westerlo een 400-500, misschien iets meer.

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op mrt 27, 2013, 11:02:49
Volgens Antwerp zelf gaat er meer dan een gemiddeld aantal thuis supporters zijn, ze gokken op zo'n 5-6000. Ik weet wel niet wat ze anders gemiddeld trekken, maar dat lijkt toch deftig op een vrijdag.
Vanuit Westerlo een 400-500, misschien iets meer.
Ik zal al blij zijn als er in totaal 5000 man is. Laatste tijd is het echt schandalig. Thuis nog maar voor 3000-4000 man en ik denk dat we zowel op Roeselare als Peruwelz hoogstens 400 man bij hadden.

3434

Wat nog altijd bijna evenveel is als de thuisploeg!! Antwerp blijft een supersupport hebben t.o.v. de andere teams, maar het is wel geminderd, bv 400 ipv 1000 awayfans, maar dan nog ;)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Iemand tips voor wedstrijden op 12 mei? zou normaal naar aston villa-chelsea gaan maar deze wedstrijd wordt een dag vervroegd naar zaterdag 12 mei in dien city de halve finale wint van de fa cup tegen chelsea. had al op de site van keulen gezien maar blijkbaar is de wedstrijd tegen bochum al lang uitverkocht iemand die me tips kan geven altijd welkom.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

FCT1980

Bijna compleet programma in de Premier League
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

headout

Iemand een tip voor een potje op 30 april? Die oranje meuk heb ik niets mee. Millwall - Crystal Palace lijkt mogelijk, maar dan is de terugreis bijna niet te doen.
tenzij iemand een goede tip heeft om 1 mei weer op tijd in NL te zijn :-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Joost

Citaat van: jona93 op apr 10, 2013, 21:17:32
Iemand tips voor wedstrijden op 12 mei? zou normaal naar aston villa-chelsea gaan maar deze wedstrijd wordt een dag vervroegd naar zaterdag 12 mei in dien city de halve finale wint van de fa cup tegen chelsea. had al op de site van keulen gezien maar blijkbaar is de wedstrijd tegen bochum al lang uitverkocht iemand die me tips kan geven altijd welkom.

Keulen v Hertha in dat geval?

Arjen

Citaat van: headout op apr 11, 2013, 08:57:41
Iemand een tip voor een potje op 30 april? Die oranje meuk heb ik niets mee. Millwall - Crystal Palace lijkt mogelijk, maar dan is de terugreis bijna niet te doen.
tenzij iemand een goede tip heeft om 1 mei weer op tijd in NL te zijn :-)

Met de bus van Eurolines of Megabus 's avonds vertrekken uit Londen?

jona93

Citaat van: Joost op apr 11, 2013, 09:13:36
Keulen v Hertha in dat geval?

was ik eerst waar ik aan dacht had gezien of er nog tickes vrij waren maar stadion is volledig uitverkocht. Ga nu proberen om tickets te bemachtigen voor fulham-liverpool als het lukt anders pik ik hier in belgie een leuke pot mee in luik.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: headout op apr 11, 2013, 08:57:41
Iemand een tip voor een potje op 30 april? Die oranje meuk heb ik niets mee. Millwall - Crystal Palace lijkt mogelijk, maar dan is de terugreis bijna niet te doen.
tenzij iemand een goede tip heeft om 1 mei weer op tijd in NL te zijn :-)

Gewoon met de auto door de kanaal tunnel
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

#974
Citaat van: jona93 op apr 10, 2013, 21:17:32
Iemand tips voor wedstrijden op 12 mei?

Alemannia Aachen-VfB Stuttgart II? Die wedstrijd van FC Köln is trouwens op 13 mei.

EDIT: een vergissing van mijn kant: Aachen is op zaterdag 11 mei en Köln is op zondag 12 mei.