Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sander11

Citaat van: Its Matchday op sep 04, 2013, 08:43:56
Heb m'n zinnen gezet op 2 november BVB-Stuttgart. Paar keer gekeken op de momenten wanneer andere wedstrijden in VVK(HSV & Freiburg) gingen, die waren direct uitverkocht.
Ik acht daarom de kans klein dat ik via de officiële ticketshop tickets kan bemachtigen.
Daarom hierbij mijn vraag: Zijn er Vereinsmitglieder aanwezig die mij hierbij kunnen helpen of mensen met tips om op een andere manier aan kaarten te komen? (muv Viagogo).

Ik heb dit stadion met wedstrijd 2x mogen bezoeken! Een keer via Dortmund zelf had een aantal keren een sympathiek mailtje gestuurd waarin ik zei dat ik BVB altijd trouw volgde en dat het een wens was om keer een champions league wedstrijd bij te wonen! Uiterste vriendelijk werden er toen 4 kaarten opgestuurd voor een koude woensdagavond.

Tweede keer ben ik via marktplaats aan kaartjes gekomen. Je betaald dan net wat meer (10€) maar had toen wel prima plaatsen. Overigs viel het me bij beide bezoeken op dat er redelijk veel kaarten worden aangeboden door supporters rondom het stadion tegen normalen prijzen. Wens je veel plezier alvast bij BVB
HEYA DEN BOSCH!

Effzeh

Citaat van: Berend11 op aug 28, 2013, 20:21:38
Bedankt voor je antwoord.

Ik zal even kijken, anders maar filmpjes van de wedstrijden los bekijken. Nu ik toch bezig ben, wanneer wordt het speelschema van de 2. Bundesliga verder bekend, ik wil namelijk graag naar FC Koln - FC Kaiserslautern op 22 september. En wat is een mooie plek in het stadion?

Samenvattingen van de 1.BL zijn te zien op www.bundesliga.de bij spieltag/spielplan.
Beste plek is natuurlijk in het midden maar een prima alternatief is O18 of W11.

Its Matchday

@watergatehopper Ik ga het even in de gaten houden voor die andere 2 wedstrijden, dan kan ik een inschatting maken voor de wedstrijd tegen Stuttgart. Thanx.

@Sander11 Op Nederlandse Marktplaats? Die slijmmail houd ik in gedachte mocht de manier van Watergatehopper niet werken. Bedankt.
@ViezeVis

watergatehopper

Kan iemand mij vertellen wat er met CS Sedan is gebeurt? Vorig jaar zijn ze gedegradeerd uit de Ligue2. Normaal kom je dan in Championat National oid maar daar staan ze niet tussen. Daarnaast is de laatste aanpassing op de website zo rond het einde van vorig seizoen geweest.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

Citaat van: watergatehopper op sep 04, 2013, 20:10:36
Kan iemand mij vertellen wat er met CS Sedan is gebeurt? Vorig jaar zijn ze gedegradeerd uit de Ligue2. Normaal kom je dan in Championat National oid maar daar staan ze niet tussen. Daarnaast is de laatste aanpassing op de website zo rond het einde van vorig seizoen geweest.

Als ik het goed begrijp (mijn Frans is vrij stoffig...), zijn ze na vorig seizoen failliet gegaan. Ze spelen nu in ieder geval in de CFA2 (niveau 5).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Dan heb ik ze nog net op tijd gezien met Meester vorig jaar tegen Nantes.
Het ene stadion is het andere niet!

watergatehopper

Fuck man...... Begin vorig seizoen dacht ik nog: Ik hoop dat ze promoveren zodat ik ze in Ligue 1 kan zien. Dat jaar daarvoor liepen ze promotie nl net mis. Vorig jaar zijn ze niet meer op mijn pad gekomen.....

Tegen Nantes was het koud, viel de opkomst tegen en was het een saaie 0 - 0 toch? Hahaha... geintje
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 04, 2013, 21:33:58
Dan heb ik ze nog net op tijd gezien met Meester vorig jaar tegen Nantes.

dat bedoel ik ...

Verwijderd lid

Citaat van: watergatehopper op sep 05, 2013, 08:52:03
Fuck man...... Begin vorig seizoen dacht ik nog: Ik hoop dat ze promoveren zodat ik ze in Ligue 1 kan zien. Dat jaar daarvoor liepen ze promotie nl net mis. Vorig jaar zijn ze niet meer op mijn pad gekomen.....

Tegen Nantes was het koud, viel de opkomst tegen en was het een saaie 0 - 0 toch? Hahaha... geintje

Het was inderdaad een 0-0, wat verrassend was omdat Nantes als koploper naar Sedan afzakte wat zelf onderaan stond.
Er was niet veel publiek op af gekomen.

http://denniz1974.blogspot.nl/2012/12/sedan-ardennes-fc-nantes-atlantique-0-0.html

en

http://www.groundhopcollection.org/index.php/nl/stadionsmetwedstrijden20122013/78-verslagen/stadions-met-wedstrijden/291-23-12-2012

ALenstra

Citaat van: Berend11 op aug 28, 2013, 20:21:38


Nu ik toch bezig ben, wanneer wordt het speelschema van de 2. Bundesliga verder bekend, ik wil namelijk graag naar FC Koln - FC Kaiserslautern op 22 september. En wat is een mooie plek in het stadion?
Die wedstrijd wordt vrijdag 20 september om 18.30 gespeeld. Een mooie plek in het stadion? De beste maar ook duurste plekken zijn beneden rond de middellijn.

swatt1

Van 29 november tot 2 december ben ik in Londen voor de wedstrijd tussen Tottenham en Manchester United. Reis en tickets heb ik al via een reisorganisatie geboekt. Ik wilde er een dubbel van maken met Chelsea-southampton waarvoor ik zelf nog tickets moet boeken. De westrijd Tottenham-Manchester United is echter van zaterdag 12.45u naar zondag 12u verplaatst en de wedstrijd chelsea-southampton naar dezelfde dag om 16.10u. De afstand tussen de 2 stadions is volgens mijn gegevens 16 kilometer maar in de drukte van het centrum van Londen heb ik geen idee of ik die afstand in ongeveer 2u kan afleggen. Iemand van de forum leden die hier misschien al ervaring mee heeft en het mij kan aanbevelen of afraden?

In verband met tickets voor Chelsea-southampton heb ik vernomen dat een club card niet verplicht is maar wel aan te raden. Ik heb natuurlijk geen club card dus hoe groot schatten jullie de kans dat ik via de general sale nog aan tickets kan geraken? zijn er eventueel nog andere (legale) manieren om aan tickets te geraken?

Aangezien de wedstrijd Tottenham-Manchester united verplaatst is naar zondag is de volledige zaterdag nu natuurlijk wel vrijgekomen. Zijn er in de lagere klassen clubs van in of rondom Londen die die zaterdagmiddag thuis spelen en jullie kunnen aanbevelen? Is er in bv. the championship nog kaartenverkoop aan de kassa op de dag van de wedstrijd of enkel online verkoop?

HRM1880

Citaat van: swatt1 op sep 07, 2013, 15:32:04
Van 29 november tot 2 december ben ik in Londen voor de wedstrijd tussen Tottenham en Manchester United. Reis en tickets heb ik al via een reisorganisatie geboekt. Ik wilde er een dubbel van maken met Chelsea-southampton waarvoor ik zelf nog tickets moet boeken. De westrijd Tottenham-Manchester United is echter van zaterdag 12.45u naar zondag 12u verplaatst en de wedstrijd chelsea-southampton naar dezelfde dag om 16.10u. De afstand tussen de 2 stadions is volgens mijn gegevens 16 kilometer maar in de drukte van het centrum van Londen heb ik geen idee of ik die afstand in ongeveer 2u kan afleggen. Iemand van de forum leden die hier misschien al ervaring mee heeft en het mij kan aanbevelen of afraden?

In verband met tickets voor Chelsea-southampton heb ik vernomen dat een club card niet verplicht is maar wel aan te raden. Ik heb natuurlijk geen club card dus hoe groot schatten jullie de kans dat ik via de general sale nog aan tickets kan geraken? zijn er eventueel nog andere (legale) manieren om aan tickets te geraken?

Aangezien de wedstrijd Tottenham-Manchester united verplaatst is naar zondag is de volledige zaterdag nu natuurlijk wel vrijgekomen. Zijn er in de lagere klassen clubs van in of rondom Londen die die zaterdagmiddag thuis spelen en jullie kunnen aanbevelen? Is er in bv. the championship nog kaartenverkoop aan de kassa op de dag van de wedstrijd of enkel online verkoop?
Of het mogelijk is met openbaar vervoer moet je eens nakijken op de site www.tfl.co.uk maar ik zou zeggen van wel. Twee uur is nog genoeg tijd natuurlijk.

Leukste wedstrijd op zaterdag lijkt mij Leyton Orient-Sheffield United al spelen ook Charlton, Watford en Dagenham thuis.

Joost

De reis van de metrostations Seven Sisters naar Fulham Broadway is 37 minuten. Alleen is Seven Sisters een minuut of 20 wandelen van het stadion.

Je kunt ook met de trein, zie details hier: http://www.footballgroundguide.com/tottenham_hotspur/#Whaite-Hart-Lane-Tottenham-Nearest-Station

Fulham Broadway ligt haas tegen Stamford Bridge aan dus ik denk dat je genoeg tijd hebt om het te halen.

Wat betreft een wedstrijd op zaterdag. Het ligt er helemaal aan wat je leuk vind. In de PL speelt ook West Ham United nog thuis, die gaan verhuizen en spelen tegen Fulham en dat lijkt mij eigenlijk de leukste. Voor de andere duels (Charlton, Leyton Orient, Watford en Dag&Red) hoef je zeker geen tickets van te voren te halen. Leyton Orient doet het momenteel heel goed en Sheffield Utd is een grote club dus op dit moment is dat misschien de interessantste wedstrijd maar The Valley van Charlton vind ik dan weer het mooiste stadion van die 4.

Chelsea heeft een alliantie met viagogo. Mensen die een keer niet kunnen bieden daar hun tickets aan. Voor het duel tegen Cardiff binnenkort worden de tickets nu al aangeboden. Ik zou nog heel even wachten en de kaartverkoop van andere thuisduels afwachten voor je member wordt.

ALenstra

Voor Spurs zou ik heen de trein naar White Hart Lane nemen vanaf Liverpool Street. Na de wedstrijd kan het enorm druk worden op het kleine station van White Hart Lane, terug kan het beter zijn de lange wandeling naar Seven Sisters te maken.

Arjen

Ik heb een membership van Chelsea, dus kan eventueel (een) kaart(en) bestellen.