Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

GroundhopWinger en 6 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Han op apr 15, 2014, 22:55:48

Ik beschik niet over een geldig legitimatiebewijs uit de regio Zwolle om daarvoor in aanmerking te komen..

Is een geboortebewijs niet voldoende?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: Han op apr 15, 2014, 22:29:53
Welke weg moet iemand zonder clubcard uit het buitenland volgen om in het thuisvak van PEC Zwolle terecht te kunnen komen. Mijn interpretatie is dat dat slechts mogelijk is met een auto- of buscombi-regeling.

Bel PEC Zwolle en leg het probleem voor zou ik zo zeggen als je er naartoe wilt of neem een kaartje voor een neutraal vak
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

geraldando

Citaat van: HRM1880 op apr 15, 2014, 22:45:02
De wedstrijd wordt uitgezonden op Sporting Telenet 2, dus is het een kwestie van een café zoeken waar ze Sporting Telenet hebben (dat zijn er genoeg) en waar ze de wedstrijd willen opzetten (kan zoeken worden).

Bedoeling is cafe maar overnacht in hostel dus misschien biedt dat een uitweg. Maar het wordt in ieder geval uitgezonden. Dank voor de info!
Favoriete ground: Bosuilstadion

Han

#1203
Citaat van: hgrm op apr 15, 2014, 22:58:14
Is een geboortebewijs niet voldoende?

Citaat van: spons op apr 15, 2014, 23:04:25
Bel PEC Zwolle en leg het probleem voor zou ik zo zeggen als je er naartoe wilt of neem een kaartje voor een neutraal vak

Ha!

Ik heb eerder vruchteloos met die bijltjes moeten hakken om een play-off thuis tegen SC Cambuur te kunnen bezoeken en een uitwedstrijd in Almere.

In Zwolle kon ik toen alleen op uitnodiging de business club in en in Almere kon ik als PEC Zwolle aanhanger wél een kaartje voor het deels overdekte kippenhok kopen aan de lange zijde, bestemd voor thuissupport...

Voor een wedstrijd in Nederland moet ik kennelijk mijn doopceel laten lichten en op audiëntie bij PEC Zwolle om vergiffenis te vragen bij iemand die nog voorvochtyoghurt was toen ik in 1977 in De Goffert op de tribune stond, dan met de bus en taxi naar Cairo Airport, dan een vliegtuig nemen naar Schiphol, vervolgens met de trein naar Zwolle, dan op de bus stappen en naar Rotterdam, na de wedstrijd terug met de bus naar Zwolle, dan op de trein stappen naar Schiphol en terug met het vliegtuig en dan met de bus en taxi naar huis.

Oh die ironie.

Post Scriptum 1:

Spons en ik hebben een gezamenlijke kennis die Feyenoord supporter is. Die zag ooit kans om een clubcard te bemachtigen bij ADO Den Haag met als soubriquet Jo Den Doder...

Post Scriptum 2:

In Egypte kan ik geen pot meer zien omdat alles 'behind closed doors' is.

Overigens ben ik van mening dat PEC Zwolle in reguliere speeltijd gaat winnen en Ajax niet nodig heeft voor een rechtmatig Europees ticket.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

spons

Dan zou ik als ik jou was toch vanaf Schiphol de trein nemen naar rotterdam en op een neutraal kaartje naar binnen gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Citaat van: geraldando op apr 15, 2014, 23:15:04
Bedoeling is cafe maar overnacht in hostel dus misschien biedt dat een uitweg. Maar het wordt in ieder geval uitgezonden. Dank voor de info!

Volgens mij is een sportcafé met Sporting Telenet al genoeg aangezien er op dat moment toch geen interessantere wedstrijden worden gespeeld.

spons

Citaat van: voetbalfan op apr 15, 2014, 23:55:19
Volgens mij is een sportcafé met Sporting Telenet al genoeg aangezien er op dat moment toch geen interessantere wedstrijden worden gespeeld.

Voor sommige Nederlanders misschien niet maar ik denk ( of weet eigenlijk wel zeker )  dat de gemiddelde voetballiefhebber Stuttgart - Schalke of Everton - Manchester United toch echt veel interessanter vinden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Citaat van: spons op apr 16, 2014, 00:01:55
Voor sommige Nederlanders misschien niet maar ik denk ( of weet eigenlijk wel zeker )  dat de gemiddelde voetballiefhebber Stuttgart - Schalke of Everton - Manchester United toch echt veel interessanter vinden

Klopt waarschijnlijk maar het gaat erover welke wedstrijd Telenet die dag uitzend en of waar je die wedstrijd kan volgen. Everton maakt een goede kans om uitgezonden te worden maar Stuttgart gaan ze bij Telenet laten passeren.

Joost

Citaat van: Han op apr 15, 2014, 22:29:53
Welke weg moet iemand zonder clubcard uit het buitenland volgen om in het thuisvak van PEC Zwolle terecht te kunnen komen. Mijn interpretatie is dat dat slechts mogelijk is met een auto- of buscombi-regeling.

Een clubcard aanschaffen en met de bus meegaan?
Of even bellen!

Thijs

#1209
Citaat van: Han op apr 15, 2014, 22:29:53
Welke weg moet iemand zonder clubcard uit het buitenland volgen om in het thuisvak van PEC Zwolle terecht te kunnen komen. Mijn interpretatie is dat dat slechts mogelijk is met een auto- of buscombi-regeling.

Ik zou inderdaad, als ik jou was, even bellen of mailen  naar PEC Zwolle. Mijn ervaring is dat ze daar vaak lastig op te bereiken zijn, maar ik  denk dat je zodoende wel de grootste kans hebt om wat te kunnen regelen. Ik kan mij bijvoorbeeld van jaren terug voor de geest halen dat er bij een wedstrijd in Leeuwarden (verplichte buscombi) ook wel eens een hek van slot is gehaald om Zwolse supporter in het uitvak te laten. Deze kon het i.v.m. woon-werk afstand ook niet redden om tijdig in Zwolle te zijn en dan weer op de bus de andere kant op te stappen.

Indien je nog mensen in Zwolle kent die de tijd hebben zou je het ook kunnen proberen door hen met een kopie of printje van je paspoort naar de fanshop van PEC Zwolle te laten gaan. In dit geval weet ik het niet, maar voor uitwedstrijden heb ik vaak zat kaarten gekocht met enkel een printje van iemand legitimatie of foto's van kaarten of passen op mijn telefoon.

In beide bovenstaande gevallen weet ik alleen niet precies hoe je dan zelf het kaartje in je bezit zou moeten krijgen. Misschien via PEC dan contact krijgen met een medewerker die daar op je wacht of iets dergelijks.

Het zou mooi zijn als je nog tussen ons in het Zwolse deel plaats zou kunnen nemen. Veel succes nog!

Han

Bedankt voor de goedbedoelde suggesties en het ongewild benadrukken van het vigerende 'ontmoedigingsbeleid'.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

GiertjeNL

Weet iemand wanneer de Play-Off wedstrijden in Engeland bekend worden gemaakt?
Competitie is nog niet afgelopen, maar heeft iemand een idee?

Freekos79

Citaat van: GiertjeNL op apr 17, 2014, 18:16:24
Weet iemand wanneer de Play-Off wedstrijden in Engeland bekend worden gemaakt?
Competitie is nog niet afgelopen, maar heeft iemand een idee?

http://www.football-league.co.uk/page/KeyDates/0,,10794,00.html
Volgende wedstrijd: ?

GiertjeNL

Welke Europese competities spelen deze zomer gewoon door?

Freekos79

Citaat van: GiertjeNL op apr 30, 2014, 23:04:17
Welke Europese competities spelen deze zomer gewoon door?

Ierland in ieder geval
Volgende wedstrijd: ?