Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

GroundhopWinger en 7 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op mei 06, 2014, 08:37:16
Sef Vergoossen heeft een lintje gehad dus dat laatste argument is ook niet meer van toepassing.

Je staat achter 'de harde kern'? :-D

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op mei 06, 2014, 12:51:32
Je staat achter 'de harde kern'? :-D

Ik zal het netjes houden over Sef en er niet op ingaan :)

geraldando

Zondag ben ik in Brussel voor een wedstrijd van Anderlecht. Daarvoor heb ik nog wat tijd. Zijn er nog stadions of verlaten stadions in de buurt van het centrum?
Favoriete ground: Bosuilstadion

Ici c est Paris

- Edmond Machtensstadion van RWDM
- Stade Joseph Mariën van Union St. Gilloise
- Koning Boudewijnstadion
- Kleine Heizel

Ik zou voor Union en RWDM gaan.

voetbalfan

- Maccabi Brussels
- Schaarbeek
- Watermaal-Bosvoorde (drielinden)
- Jette
- Woluwe
- Zaventem
- Ganshoren

cafebac

Watermaal Bosvoorde is toch wel dé parel van Brussel, gevolgd door Dudenpark van Union :)

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op mei 14, 2014, 18:33:18
- Edmond Machtensstadion van RWDM
- Stade Joseph Mariën van Union St. Gilloise
- Koning Boudewijnstadion
- Kleine Heizel

Ik zou voor Union en RWDM gaan.

In stadionparadijs Brussel zou ik juist niet naar de stadions gaan waar nog wel op hoog gevoetbald wordt.

Nort

Citaat van: Schip80 op mei 15, 2014, 11:10:22
Iemand tips voor parkeren rondom het Kasteel?

Met PSV hebben wij de jaren bij de 'Garglass' geparkeerd (schuttervaartweg). Als dit vol is het industrie terrein een goed alternatief (alblasstraat of graafstroomstraat). 

Veel plezier vanavond!


Terranova

Rondom het Kasteel kun je goed parkeren. Kan me herinneren dat die keer dat ik er was ik de auto aan de doorgaande weg heb neergezet, op max. 10 lopen van het stadion.
Naast Heracles vind ik Sparta tot op heden de meest gastvrije club waar ik ooit ben geweest in NL. Zou een aanwinst zijn wanneer ze zouden terugkeren in de KPN Telecompetitie ( :) ).

Sparta - Dordrecht doet me denken aan die goede ouwe tijd van de voetbalplaatjes. Gebroeders de Nooijer, Cor Lems, Michael Renfurm, Warry van Wattum, Joop Hiele. Helden, stuk voor stuk, dankzij een paar simpele stickers.

Ici c est Paris

Ik parkeer steevast op de Laanslootseweg, bij het trainingsveld. Op 5 minuten lopen van het stadion en na afloop zit je binnen 2 minuten weer op de snelweg.

cafebac

Ik ga zondag waarschijnlijk naar Dudelange, iemand(Breda?) die toevallig weet of er nog iets van de Thillenberg overeind staat?

cafebac

#1241
Nou, de Thillenberg staat er dus nog:) Er werd gisteren, als ik het goed begrepen heb, een toernooi gespeeld van senioren uit verschillende religieuze groeperingen...
Volgens een aanwezige groundsman zijn er nog géén concrete plannen om de boel te slopen en staat het er waarschijnlijk nog wel een paar jaar. Het veld wordt nu enkel gebruikt voor jeugdwedstrijden.
Toen ik aankwam was er nog niemand en kwam zodoende via de bossen aan de achterkant vrij eenvoudig binnen. Ooit liep er door een bos een grote wand van staalplaten, maar alles ligt tegen de vlakte, roest en een enkele grondverzakking als oorzaak. Ik ontdekte zelfs nog een pad achter de staantribune wat opeens ophield in de diepte.
Daarna snel doorgereden naar Dudelange voor de finale van de competitie. Helaas was de thuisploeg veel te sterk waardoor het nooit spannend werd, maar wel mooi om het stadion uitverkocht te zien.

Hier vast de foto's van Differdange, Dudelange volgt later elders.
http://eindhoppen.blogspot.nl/2014/05/stade-du-thillenberg.html

Freekos79

#1242
Citaat van: cafebac op mei 19, 2014, 09:06:26
Nou, de Thillenberg staat er dus nog:) Er werd gisteren, als ik het goed begrepen heb, een toernooi gespeeld van senioren uit verschillende religieuze groeperingen...
Volgens een aanwezige groundsman zijn er nog géén concrete plannen om de boel te slopen en staat het er waarschijnlijk nog wel een paar jaar. Het veld wordt nu enkel gebruikt voor jeugdwedstrijden.
Toen ik aankwam was er nog niemand en kwam zodoende via de bossen aan de achterkant vrij eenvoudig binnen. Ooit liep er door een bos een grote wand van staalplaten, maar alles ligt tegen de vlakte, roest en een enkele grondverzakking als oorzaak. Ik ontdekte zelfs nog een pad achter de staantribune wat opeens ophield in de diepte.
Daarna snel doorgereden naar Dudelange voor de finale van de competitie. Helaas was de thuisploeg veel te sterk waardoor het nooit spannend werd, maar wel mooi om het stadion uitverkocht te zien.

Goed nieuws, wil er komend seizoen een kijkje gaan nemen!

Citeer
Hier vast de foto's van Differdange, Dudelange volgt later elders.
http://eindhoppen.blogspot.nl/2014/05/stade-du-thillenberg.html
Volgende wedstrijd: ?

jona93

Iemand die hier al eens Wycombe bezocht heeft in Engeland?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12