Week 53: Maandag 28 december t/m Zondag 3 januari

Gestart door geraldando, dec 18, 2015, 11:08:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 29, 2015, 17:29:02
Ik twijfel vooralsnog, maar waarschijnlijk 1 van de 2;

01/01 - QPR v Hull City
02/01 - Fulham v Sheffield Wednesday

En het zal QPR worden. Via Twickets, officiƫle ticketpartner van QPR, een kaartje voor de hoofdtribune op de kop kunnen tikken voor net iets minder dan 20 pond inclusief alle fees. Fulham laat ik links liggen.

Joost

Ik zoek nog iets om te bezoeken zaterdagmiddag in Noord Nederland maar voor zover ik kan zien ligt het volledige sportleven daar dit weekend op z'n gat.

Heeft er iemand tips met wat er wel te zien is.

FCT1980

Citaat van: Joost op jan 01, 2016, 09:14:46
Ik zoek nog iets om te bezoeken zaterdagmiddag in Noord Nederland maar voor zover ik kan zien ligt het volledige sportleven daar dit weekend op z'n gat.

Heeft er iemand tips met wat er wel te zien is.

Denk dat je alleen kans maakt op een onderling toernooi of iets dergelijks bij een nieuwjaarsreceptie. Succes!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Citaat van: Joost op jan 01, 2016, 09:14:46
Ik zoek nog iets om te bezoeken zaterdagmiddag in Noord Nederland maar voor zover ik kan zien ligt het volledige sportleven daar dit weekend op z'n gat.

Heeft er iemand tips met wat er wel te zien is.
Dit is het enige wat ik kan bedenken...
http://www.tweenul.nl/nieuws/stad-groningen/zaterdag-nieuwjaarswedstrijd-pkc83-vvg
Verder zou je kunnen kijken bij Protos Weering, een zaaltoernooi waar ook HHC en MSC aan meedoen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: FC_Emmen op jan 02, 2016, 11:24:23
Dit is het enige wat ik kan bedenken...
http://www.tweenul.nl/nieuws/stad-groningen/zaterdag-nieuwjaarswedstrijd-pkc83-vvg
Verder zou je kunnen kijken bij Protos Weering, een zaaltoernooi waar ook HHC en MSC aan meedoen.

Die wedstrijd had ik nog niet gevonden. Via tweenul wel die zaalvoetbaltoernooien gezien maar dat is allemaal pas laat in de middag. Gelet op het weer blijf ik toch maar gewoon binnen vandaag.

KRCM1904

Citaat van: syntric op dec 18, 2015, 11:13:04
Franse beker: 3/1/16: St Omer - Boulogne

Ben benieuwd wat je ervan vond?  Waterpolotermen zijn toegelaten in jouw verslag !
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

syntric

Citaat van: KRCM1904 op jan 03, 2016, 22:44:27
Ben benieuwd wat je ervan vond?  Waterpolotermen zijn toegelaten in jouw verslag !

Het was me idd een zeikweertje zeg. Tribune was uitverkocht dus werd het 'pourtour'. Men goedkope paraplutje begaf het al bij de eerste rukwind :-) Toch verbaasd dat er mocht gespeeld worden, er lagen echt veel plassen overal op het veld. Kwam de sfeer niet tenb goede, al deden de ultra's van Boulogne wel hun best, en gezien het scoreverloop werd het toch nog leuk natuurlijk :-)
Groundhopper for life :-)

KRCM1904

Citaat van: syntric op jan 03, 2016, 23:33:48
Het was me idd een zeikweertje zeg. Tribune was uitverkocht dus werd het 'pourtour'. Men goedkope paraplutje begaf het al bij de eerste rukwind :-) Toch verbaasd dat er mocht gespeeld worden, er lagen echt veel plassen overal op het veld. Kwam de sfeer niet tenb goede, al deden de ultra's van Boulogne wel hun best, en gezien het scoreverloop werd het toch nog leuk natuurlijk :-)

Meestal heb ik niet altijd evenveel sympathie voor scheidsrechters en hun assistenten, maar zondag had ik er bijna medelijden mee.
120 minuten geconcentreerd blijven in deze omstandigheden is geen lachertje.
=> http://www.footballfans.eu/match/1732383#tabphotos
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)