Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op sep 16, 2009, 19:55:08
Weet iemand of en zo ja wanneer de nieuwe groundhopping-informer uitkomt en waar die te halen is?

Die is normaliter gewoon beschikbaar in een reguliere boekhandel in Duitsland. Zal vast begin oktober uitkomen.

Stadionhopper

Citaat van: Joost op sep 16, 2009, 20:24:20
Die is normaliter gewoon beschikbaar in een reguliere boekhandel in Duitsland. Zal vast begin oktober uitkomen.

Is tevens ook online te bestellen. In de reguliere boekhandel is deze niet te vinden. Een boekhandel waar hij wel te vinden is: Mayersche
Deze ligt o.a. in Aachen, Mönchengladbach en Köln (2x).

Meestal begin / half oktober.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Stadionhopper op sep 21, 2009, 12:53:17
Is tevens ook online te bestellen. In de reguliere boekhandel is deze niet te vinden. Een boekhandel waar hij wel te vinden is: Mayersche
Deze ligt o.a. in Aachen, Mönchengladbach en Köln (2x).

Meestal begin / half oktober.

De Mayersche vind ik een reguliere boekhandel. Heerlijke winkel, zoiets zouden ze in Nederland ook moeten hebben.

Stadionhopper

Citaat van: Joost op sep 21, 2009, 13:45:11
De Mayersche vind ik een reguliere boekhandel. Heerlijke winkel, zoiets zouden ze in Nederland ook moeten hebben.

Is inderdaad een heerlijke boekhandel!

Bij een andere boekhandel dan de Mayersche heb ik de Groundhopping Informer nog niet zien liggen. Ik haal hem dan ook elk jaar weer bij de Mayersche, aangezien ik altijd wel een keer in Mönchengladbach of Köln kom.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

CiteerHi!



Es ist bald wieder so weit, der neue Groundhopping Informer 2009/10 kommt nächsten Monat raus. Ich mache mir gerade schon mal wieder eine Liste wer alles ein Buch haben möchte.

Preis soll der gleiche bleiben, auch wenn wir mal wieder mehr Seiten für das Buch beanspruchen.



Bitte kurze Antwort mit eurer Anschrift. Dann schicke ich Bankdetails raus.

Sorry wenn die mail an einige doppelt rausgeht, verschicke die von zwei mail-Programmen.



Grüße aus Den Haag



Oliver

www.groundhopping-informer.de





Hello!



Finally, we work on the last pages of the new book "Groundhopping Informer 2009/10" that will be published next month. I already prepare a list of all who want to order a copy.



Could you please let me now and send me again your postal address, then I will forward you the bank details by mail. As far as I know the price will be the same, even if we have again more pages in the book.



For all from UK: Maybe Dave already wrote you an e-mail. If not, please mail him shortly at Dave.Woodings@btinternet.com because he will meet me and pick up some book to send them by post in England.

Sorry if some receive this mail twice, send it from two mail accounts.



Regards from den Haag,



Oliver

www.groundhopping-informer.de

Bovenstaande mail kreeg ik gisteren binnen in mijn mailbox. Wel geniaal overigens, want vorig jaar wilde ik een groundhopping-informer bestellen en toen kreeg ik geen enkele reactie en nu krijg ik wel dit mailtje binnen...

Vaig

Citaat van: Vaig op sep 01, 2009, 21:06:56
Net weekendje Londen geboekt in oktober. Nu zijn er een paar leuke potjes om uit te kiezen:

Zaterdag 15:00: Tottenham - Stoke, Millwall-Leeds, Crystal Palace - Nottingham Forrest
Zondag 16:15: West Ham - Arsenal.

West Ham- Arsenal lijkt me erg moeilijk om aan kaarten te komen. De rest moet geen probleem zijn, of wat denken jullie?

Wat zou jullie advies zijn?
De kaarten voor Milwall-Leeds zijn in de verkoop gegaan voor members. Kan ik nog een verkoop verwachten voor niet members en zo ja wanneer? Ik wil namelijk niet al te lang wachten, anders wil ik dit weekend boeken voor Tottenham-Stoke.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op sep 22, 2009, 21:08:01
De kaarten voor Milwall-Leeds zijn in de verkoop gegaan voor members. Kan ik nog een verkoop verwachten voor niet members en zo ja wanneer? Ik wil namelijk niet al te lang wachten, anders wil ik dit weekend boeken voor Tottenham-Stoke.

Dat kan nog lastig worden. Hugo en ik zijn er twee jaar geleden geweest en hebben uiteindelijk pas zekerheid gekregen over de kaartjes toen we al ergens in de buurt van Gent reden. Als ik jou was zou ik eens een belletje plegen want behulpzaam zijn ze uiteindelijk wel.

Ga er maar niet vanuit dat er vrije verkoop plaatsvind.

TeeZee

Was de sfeer nog wat bij Millwall v Leeds? Want dat is waar je uiteindelijk voor gaat bij zo'n fixture denk ik. Wellicht staat het antwoord al ergens in een verslag dat ik ooit gelezen heb, maar ik kan het me niet herinneren.

Joost

Het was fantastisch.

Vaig

Ik ben toch maar gegaan voor de eenvoudige weg: Crystal Palace - Nottingham Forrest. Tottenham was ineens helaas uitverkocht. Het is mijn 1e wedstrijd in Engeland, dus heel veel maakte het me ook niet uit. Iemand ervaringen met Crystal Palace?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Het stadion vond ik zeer de moeite waard. Zelf had ik pech met de saaie wedstrijd en de matige sfeer, maar dat was natuurlijk een momentopname. Ik denk wel dat je het leuk gaat vinden, deze eerste kennismaking met het Engelse voetbal.

Hugo

Forest zal wel redelijk wat volk meenemen, das vooraf een plusje. Het stadion is een leuke mix van oud en nieuw. Ik vond vooral de treinreis vanuit centrum Londen prachtig.

HJanneman

Sinds wanneer spelen ze in de hogere reeksen van België amper op de zondagmiddag, en waarom?
Het bemoeilijkt namelijk mijn hobby heel erg(ja, het is een frustratie), aangezien ik afhankelijk ben van middagwedstrijden als ik een dagtrip wil maken met het ov vanuit het hoge noorden.

hgrm

Wat betreft de eerste klasse is het denk ik een keuze die aan het TV-contract vast zit (net als de 1e divisie in NL). De tweedeklassers kiezen er zelf voor. Blijkbaar komt er op zaterdagavond meer publiek. Je ziet het in de lagere divisies ook steeds meer. Zo'n beetje de enige clubs die nog op zondagmiddag spelen zijn de clubs zonder floodlights.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: HJanneman op sep 28, 2009, 12:19:05
Sinds wanneer spelen ze in de hogere reeksen van België amper op de zondagmiddag, en waarom?
Het bemoeilijkt namelijk mijn hobby heel erg(ja, het is een frustratie), aangezien ik afhankelijk ben van middagwedstrijden als ik een dagtrip wil maken met het ov vanuit het hoge noorden.

+1

Clubs die standaard op zaterdagavond spelen, spelen als ze de playoffs halen nog wel eens op zondagmiddag, dat is de enige hoop, dat had ik bv. met Hasselt afgelopen seizoen.