Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: hgrm op jun 08, 2011, 22:55:08
Obstructed View in Sinsheim en Wolfsburg???? Dat zijn beide gloednieuwe stadions.....
Toppunt van incompetentie als daar plaatsen met obstructed view zijn.


In Heerenveen hebben ze bij het uitbreiden van het stadion op de tweede ring ook obstructed view, echt onbegrijpelijk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Bij het WK in 2006 had ik in Dortmund ook obstructed view bij Zweden-Trinidad & Tobago.

Hugo

Citaat van: hgrm op jun 08, 2011, 22:55:08
Obstructed View in Sinsheim en Wolfsburg???? Dat zijn beide gloednieuwe stadions.....
Toppunt van incompetentie als daar plaatsen met obstructed view zijn.

Dat heeft weinig met gloednieuw te maken maar alles met geld willen uitgeven aan.

ðe waan

Citaat van: ALenstra op jun 09, 2011, 05:09:31
Bij het WK in 2006 had ik in Dortmund ook obstructed view bij Zweden-Trinidad & Tobago.

Heb jij even mazzel dat er niet gescoord werd.

ALenstra

Viel reuze mee met dat obstructed view. Heb zelfs Leo Beenhakker nog kunnen zien. Fijn dat je de uitslag nog even opgezocht hebt.

Joost

Ik denk eigenlijk niet dat Waan de uitslag heeft opgezocht.

Dieter

Citaat van: Bossche Bol op jun 08, 2011, 22:52:39
€30 !!!
Al KREEG ik 30 euro, dan ging ik nog niet naar die baltrappende huppelkutjes kijken.

Voor 30 € kan je al terecht bij de niet-baltrappende huppelkutjes.

ALenstra

Australie-Equatoriaal Guinea op zondag 3 juli in Bochum lijkt me wel wat. Volgens mij moet het mogelijk zijn om op de wedstrijddag een kaartje te kunnen kopen. De kaarten zijn best wel prijzig moet ik zeggen. Van 20 tot 50 euro, da's niet mis.

Verwijderd lid

Even iets voor de kenners ...

Als een ploeg op zondag in actie komt, mag het dan op dinsdagavond weer in actie komen of is de tijd tussen beide wedstrijden dan te kort ?

Hielke

In de zomervakantie ga ik een week voor voetbaldoeleinden naar Schotland. Dilemma op zaterdag: Glasgow Rangers - Hearts voor de competitie of Ayr United - Queen of the South voor de Challenge Cup.

Iemand het verlossende woord?

ALenstra

Citaat van: Meester op jul 06, 2011, 21:18:27
Even iets voor de kenners ...

Als een ploeg op zondag in actie komt, mag het dan op dinsdagavond weer in actie komen of is de tijd tussen beide wedstrijden dan te kort ?
In principe horen minstens 2 hele kalenderdagen tussen 2 wedstrijden te zitten. Dus zondag spelen betekent op zijn vroegst weer woensdag spelen. Ik weet alleen niet of dit een algemene regel van UEFA/FIFA is of dat elk nationale bond dat zelf mag bepalen.

TeeZee

Citaat van: Hielke op jul 06, 2011, 21:45:09
In de zomervakantie ga ik een week voor voetbaldoeleinden naar Schotland. Dilemma op zaterdag: Glasgow Rangers - Hearts voor de competitie of Ayr United - Queen of the South voor de Challenge Cup.

Iemand het verlossende woord?
Qua sfeer de eerste, qua stadion de tweede.

Verwijderd lid

Citaat van: ALenstra op jul 06, 2011, 21:54:57
In principe horen minstens 2 hele kalenderdagen tussen 2 wedstrijden te zitten. Dus zondag spelen betekent op zijn vroegst weer woensdag spelen. Ik weet alleen niet of dit een algemene regel van UEFA/FIFA is of dat elk nationale bond dat zelf mag bepalen.

Ik zal wat specifieker zijn.
GVVV speelt voor de KNVB beker thuis tegen RKSV Nemelaer, deze ploeg speelt op zondag. Dan is het wellicht aannemelijk dat het bekerduel op woensdag wordt gespeeld en niet op dinsdag ?

Joost

Citaat van: Hielke op jul 06, 2011, 21:45:09
In de zomervakantie ga ik een week voor voetbaldoeleinden naar Schotland. Dilemma op zaterdag: Glasgow Rangers - Hearts voor de competitie of Ayr United - Queen of the South voor de Challenge Cup.

Iemand het verlossende woord?

Ayr.

Vladimir1973

Citaat van: Hielke op jul 06, 2011, 21:45:09
In de zomervakantie ga ik een week voor voetbaldoeleinden naar Schotland. Dilemma op zaterdag: Glasgow Rangers - Hearts voor de competitie of Ayr United - Queen of the South voor de Challenge Cup.

Iemand het verlossende woord?

persoonlijk kies ik toch voor Rangers.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12