Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op feb 05, 2012, 21:18:56
Gezien de spandoeken in het vak van St. Pauli gisteren zijn de Karlsbande Ultras wel degelijk een rechtse ultragroep...

Natuurlijk moet je niet alles maar geloven wat ze op een spandoekje kalken.

AthleticHolanda

#586
Citaat van: Hugo op feb 05, 2012, 22:15:07
Natuurlijk moet je niet alles maar geloven wat ze op een spandoekje kalken.

Nee maar als er geen aanleiding toe is wordt dat er ook niet opgekalkt lijkt me...




Hielke

Binnenkort ga ik een paar dagen naar Engeland. Voor de dinsdagavond twijfel ik tussen Charlton v Colchester en Brentford v Exeter, beide stadions zijn voor mij nieuw. Wie kan mij uit ervaring vertellen wat de beste keuze is?

TeeZee

Citaat van: Hielke op feb 22, 2012, 10:28:22
Binnenkort ga ik een paar dagen naar Engeland. Voor de dinsdagavond twijfel ik tussen Charlton v Colchester en Brentford v Exeter, beide stadions zijn voor mij nieuw. Wie kan mij uit ervaring vertellen wat de beste keuze is?
Brentford. Dat is een oude bak met een staantribune. Charlton heeft een moderne bak, maar de ligging is geweldig (het heet niet voor niets The Valley) en door de asymmetrie is het zeker niet saai.

TeeZee

P.S. als je langer dan 1 meter 50 bent dan is de zitruimte beperkt bij Brentford.

Joost

Dat is wel een erg moeilijke keuze.

The Valley is, zeker vanuit het uitvak een van de mooiste stadions die ik ken. Maar Griffin Park is ook geweldig.

Qua wedstrijd is er weinig verschil, het zal beide niet vol zitten.

Peenvogel

Op iedere hoek van het stadion een pub is meer dan geweldig. Brentford dus.  Even de pubcrawl doen. Cheers.

Hielke

Dank voor jullie reacties. Over Brentford hoor ik vaker goede verhalen. Ik denk dat het Griffin Park wordt.

Sebastiaan_W

Over Charlton kan ik je niks vertellen, maar Griffin Park vond ik genieten en dan heb ik daar nog wel één van de slechtste wedstrijden ooit gezien. Heerlijk stadion en uiteraard minimaal één pint nemen in alle vier de pubs.

Over The Valley heb ik overigens zeer goede verhalen gehoord.

HRM1880

Bij Charlton helaas een mindere ervaring door een steward met profileringsdrang. Brentford heb ik mij wel heel goed vermaakt toen ik er was.

Peenvogel

Bij Charlton ben ik geweest met een oefenwedstrijd van Feyenoord. Valt niet te vergelijken maar league-voetbal qua sfeer. Wel een leuk stadion. Maar Griffin Park vond ik wel erg leuk.

Ergens halverwege tussen stadion en tube zit een fantastische Nepalees overigens.

Bier und Bratwurst

Ik vond charlton juist erg mooi!! Prachtig stadion,alleen stukje wandelen vanaf de metro.Brentford ben ik nog nooit geweest.
Het ene stadion is het andere niet!

ALenstra

Charlton ligt niet bij een metrostation maar een treinstation. Ben er vorig jaar nog geweest. Mooi stadion maar ook veel te groot voor league one.

FCT1980

Als ik moest kiezen zou ik voor een revisit naar The Valley gaan. Echt een prachtig stadion. Moet wel zeggen dat ik er ben geweest tijdens de degradatiewedstrijd tegen de Spurs. London derby en degradatie is dubbel op en heel apart moet ik zeggen.
Bij Brentford ben ik geweest toen ze promoveerden naar League one. Grote pitch invasion, vuurwerk, veel politie met paarden op het veld. Was ook super natuurlijk.
Maar als je puur voor het stadion gaat zou ik echt voor CAFC kiezen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hielke

Jullie maken het me wel moeilijk! Ik twijfel nog even verder.