Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

3434

De vraag: Als België toch zoals NL wilt worden op voetbalgebied (stadions, jeugdopleidingen, enz) waarom die Plee-offs dan niet afschaffen?

De ergernis:"Spannend, spannend", enkel PO3 vermijden is spannend. Cercle Brugge dat met evenveel punten als Genk de play off 1 mist begint met 0 punten aan PO2.  Cercle Brugge behaalde 46 punten, OH Leuven 29 en beiden beginnen ze met 0.

Het antwoord: €
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Voetbalhopper

Citaat van: Koning Kriel op mrt 22, 2012, 08:32:51
Dat zal wat kaarten betreft geen probleem worden. Vorig jaar toen ze mee deden om het kampioenschap nog makkelijk kaarten kunnen scoren voor de pot tegen Anderlecht en dat was toch de kraker om het kampioenschap (naar toen leek). Alleen tegen St Liege is het wat lastiger aan kaarten te komen.

Genk-Anderlecht zal het gaan worden (indien kaarten maar lijkt me geen probleem.

Verwijderd lid

Citaat van: yesyes op mrt 24, 2012, 12:23:48
Genk-Anderlecht zal het gaan worden (indien kaarten maar lijkt me geen probleem.
voor wanneer staat die wedstrijd op het programma ?

voetbalfan

Citaat van: Meester op mrt 24, 2012, 21:22:25
voor wanneer staat die wedstrijd op het programma ?

27 april 20.30u

3434

Kaarten zullen geen probleem zijn. Wedstrijd is op vrijdag dus zijn er nog een pak mensen die moeten werken.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Is seatwave.nl een betrouwbare site om kaartjes te kopen?

Koning Kriel

Citaat van: wekke op mrt 29, 2012, 12:57:29
Is seatwave.nl een betrouwbare site om kaartjes te kopen?

tot nu toe bij mij wel. Via seatwave kaarten voor de wk finale ijshockey en AS Roma - Lazio Roma gekocht. Nu ook kaarten voor Inter - AC Milan en ook dat lijkt goed te gaan.

wekke

#682
Citaat van: Koning Kriel op mrt 29, 2012, 13:20:00
tot nu toe bij mij wel. Via seatwave kaarten voor de wk finale ijshockey en AS Roma - Lazio Roma gekocht. Nu ook kaarten voor Inter - AC Milan en ook dat lijkt goed te gaan.

Oke, bedankt.

hstevenm

Iemand ervaring met Viagogo.nl?
Ziet er betrouwbaar uit.

Bier und Bratwurst

Hoe weet je dat je zeker bent van de kaarten bij Viagogo?
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Volgens mij zijn dat kaarten van scc houder die niet kunnen. Dat gaat via de clubs zelf dus moet het wel betrouwbaar zijn lijkt me.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Zijn er mensen die ervaring hebben met de tunnel?
e willen de terugweg van onze trip naar Engeland de tunnel nemen. Kunnen we dan ook met 5 personen per auto over? Met de boot kun je maximaal met 9 personen over maar bij de tunnel kan ik dit niet vinden.

Hoor graag van jullie.

Groeten Weus
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Al stop 3 paarden, 19 konijnen, je schoonmoeder en je 3 achterneefjes bij je in auto. Je betaald alleen voor de auto

Bier und Bratwurst

#688
Citaat van: Joost op mrt 29, 2012, 19:06:32
Al stop 3 paarden, 19 konijnen, je schoonmoeder en je 3 achterneefjes bij je in auto. Je betaald alleen voor de auto

Hahahaha heb je dat geprobeerd? Die konijnen maakt me niet uit,maar m'n schoonmoeder..........
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Je moet dan wel bewijzen van inenting hebben voor rabiës. Voor je schoonmoeder overigens niet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen