Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Het zal vrij kansloos zijn maar ik zal zondag op Wembley kijken of er iets te regelen is.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Borussia heeft al meer dan 250.000 aanvragen gekregen en ik verwacht dat dit bij Bayern niet minder zal zijn, kans op een kaartje is echt helemaal nul
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Levy

tgoh ja, de kans is er wel dat ik een kaartje via Dortmund heb hoor. Maar we zijn met een paar jongens die echt heel veel gaan kijken, zowel thuis als uit, ook in europa. Maar ik kan het maar proberen al, dat ik zeker een ticket heb ! wie weet vind ik wel een of andere echte voetbalfan, die niet profiteert op de kap van een andere echte voetbalfan... en een neutraal ticket heeft, kans is klein. wie niet waagt, niet wint !

Terranova

Citaat van: Levy op mei 03, 2013, 12:31:48
tgoh ja, de kans is er wel dat ik een kaartje via Dortmund heb hoor. Maar we zijn met een paar jongens die echt heel veel gaan kijken, zowel thuis als uit, ook in europa. Maar ik kan het maar proberen al, dat ik zeker een ticket heb ! wie weet vind ik wel een of andere echte voetbalfan, die niet profiteert op de kap van een andere echte voetbalfan... en een neutraal ticket heeft, kans is klein. wie niet waagt, niet wint !

Denk dat wanneer je alles in de CL bent geweest en via de ticketkanalen van Dortmund hebt aangeschaft dat je vrij vooraan staat betreffende een kaartje. Althans, zo is het bij PSV Europees geregeld. Hoe vaker je mee gaat naar uitwedstrijden hoe eerder je kaarten mag boeken ALS ze verder komen.

3434

Dat is zo het geval als de kaarten op zijn naam waren besteld. Aangezien hij zegt dat hij al 2000 euro of meer heeft uitgegeven denk ik dat hier ook veel via-via of zwarte markt kaartjes bij zitten.

edit: die ticketkanalen die je noemt idd, my bad :)

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

spons

Citaat van: 3434 op mei 03, 2013, 13:20:56
Dat is zo het geval als de kaarten op zijn naam waren besteld. Aangezien hij zegt dat hij al 2000 euro of meer heeft uitgegeven denk ik dat hier ook veel via-via of zwarte markt kaartjes bij zitten.

edit: die ticketkanalen die je noemt idd, my bad :)

Als je een echte supporter bent en dit seizoen al 2.000 euro hebt uitgegeven voor de Europese wedstrijden ( ik neem aan inclusief reizen en niet alleen aan kaartjes ) dan heb je ook wel 1.500 euro over voor een kaartje op de zwarte markt voor de finale lijkt me
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Levy

ja als je het kan betalen :) er zaten voor 2 wedstrijden zwarte markt tickets tussen ja ... voor de rest altijd via de officiele kanalen, de rest is van vluchten en hotels en wat je opdoet aan drank en eten. We zien wel, als iemand er bij kan helpen, des te beter, als ik er heb via het officiele kanaal, nog beter en als ik er geen heb zie ik wel :) trein en hotel naar londen liggen toch al vast dus we kunnen er enkel het beste van maken !

FCT1980

Is er iemand die me iets kan vertellen over het Cambuurstadion?
Ben bezig met een stuk voor ons clubblad maar kan er wienig over vinden. Vast bedankt
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

cafebac

Komend weekend richting Bielefeld en Hannover. Wat ik zo op Maps zie weinig parkeergelegenheid in de directe omgeving van beide stadions, iemand tips?

Sebastiaan_W

Citaat van: cafebac op jul 10, 2013, 16:07:06
Komend weekend richting Bielefeld en Hannover. Wat ik zo op Maps zie weinig parkeergelegenheid in de directe omgeving van beide stadions, iemand tips?

In Bielefeld kon ik de auto bij het uitvak parkeren tussen de moestuintjes. In Hannover heb ik de auto in een parkeergarage geparkeerd meteen na de afslag Hannover. Naast de parkeergarage is een halte van de S-bahn en ben je met 15 minuutjes in het centrum. Het stadion is op loopafstand van het centrum bereikbaar.

Sander11

Goedemorgen,

Iemand die ervaring heeft met tickets te boeken voor Burnley - Blackburn rovers?? Deze wedstrijd staat al een tijdje op me lijstje. Maar ben er achter gekomen dat kaarten niet makkelijk zijn te regelen!
HEYA DEN BOSCH!

ALenstra

Is volgens mij een risicowedstrijd. Beste wat je kan doen is de ticketing-afdeling van Burnley een mailtje sturen.

jona93

dit seizoen eens richting losc lille iemand die me kan aan raden hoe ik het makkelijste aan kaarten kan komen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bier und Bratwurst

Citaat van: jona93 op jul 11, 2013, 23:06:52
dit seizoen eens richting losc lille iemand die me kan aan raden hoe ik het makkelijste aan kaarten kan komen?

gewoon via de site van LOSC misschien?
Het ene stadion is het andere niet!

Ici c est Paris

Citaat van: jona93 op jul 11, 2013, 23:06:52
dit seizoen eens richting losc lille iemand die me kan aan raden hoe ik het makkelijste aan kaarten kan komen?

Gewoon via de officiele site, makkelijker kan niet.