Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 41 gasten bekijken dit topic.

Batflyer

Ik ben van plan om op 23 juli naar FC Köln v Arsenal te gaan. Als het doorgaat wordt dat mijn eerste wedstrijd in Duitsland.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

wekke

30/07 2012 Hockey, Olympische Spelen
03/08 2012 Athletiek, Olympische Spelen

Arjen

Citaat van: wekke op jun 23, 2011, 14:31:56
30/07 2012 Hockey, Olympische Spelen
03/08 2012 Athletiek, Olympische Spelen

Ik heb gisteren een bevestiging ontvangen: kaartje voor de kwartfinale op Wembley is binnen. Basketball en zwemmen is (nog) niet gelukt...

wekke

Citaat van: Arjen op jun 23, 2011, 15:00:47
Ik heb gisteren een bevestiging ontvangen: kaartje voor de kwartfinale op Wembley is binnen. Basketball en zwemmen is (nog) niet gelukt...

Bij ons was de aanvraag voor tennis en voetbal geweigerd. Jammer, maar we gaan nog eens bekijken of we geen andere sporten er kunnen bijnemen.

Vladimir1973

Citaat van: Batflyer op jun 23, 2011, 13:32:56
Ik ben van plan om op 23 juli naar FC Köln v Arsenal te gaan. Als het doorgaat wordt dat mijn eerste wedstrijd in Duitsland.

veel plezier dan in Duitsland........
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Verwijderd lid

Beetje wispelturig hier.
Bij nader inzien laat ik Mons - Standard op 30 juli toch schieten.
Ligt me te dicht op onze vakantie, waardoor ik in 11 dagen al m'n groundhopjes er doorheen zou hebben gejaagd.

Alleen 19 juli in Mainz blijft staan (heb de kaart immers al besteld)

TeeZee

Citaat van: Breda op jun 24, 2011, 15:28:50
Per auto flinke lus maken door Scandinavië in juli en flink wat wedstrijden meepikken.
Je gaat vanaf Denemarken per veerboot verder naar Zweden? Dat is iets wat ikzelf ook ooit wil doen, dus ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Verwijderd lid

Citaat van: Breda op jun 24, 2011, 20:45:00
Er ligt sinds een paar jaar een brug over de Sont! Mijn plan is wedstrijden te bezoeken in Zweden, Noorwegen en ook eentje in Denemarken. Zeventien dagen met twaalf wedstrijden in de planning, al zijn de afstanden hier en daar wat te ambitieus om te overbruggen misschien... we zien wel. De aanleiding voor deze reis was overigens het afnemen van interviews voor mijn dirigentenwebsite.

Als je met de boot tussen Puttgarden en Rodby de overtocht tussen Duitsland en Denemarken maakt, dan kan je een "Zwedenticket" kopen. Dat is een ticket voor een retour tussen Puttgarden en Rodby alsmede een retourovertocht Helsingor - Helsingborg of een retour over de Oresundsbron. Ik weet niet of je er voor kan kiezen om 1 x Helsingor - Helsingborg te doen en 1 x de brug.

Vooraf boeken via internet is vaak goedkoper.

Verwijderd lid

Citaat van: Breda op jun 24, 2011, 21:30:43
Dank voor deze tip. Ik wil inderdaad via Puttgarden rijden. Verder laat ik het allemaal op me afkomen.

Laatste stuk is een provinciale weg (althans ... toen wij er in 2006 reden).
Kan het je echt aanraden. Echt heel mooi / gaaf.
heb je al bepaalde wedstrijden op 't oog ?

georgesv

niet echt nabije toekomst maar kom:


We are delighted to confirm that you have been allocated the following tickets to the London 2012 Olympic Games:

Sport: Football
Venue: WEMBLEY STADIUM
Date/Time: 11 AUGUST 2012  15:00
Quantity: 2

tickets voor de finale! 

Verwijderd lid

Citaat van: georgesv op jun 25, 2011, 09:24:25
niet echt nabije toekomst maar kom:


We are delighted to confirm that you have been allocated the following tickets to the London 2012 Olympic Games:

Sport: Football
Venue: WEMBLEY STADIUM
Date/Time: 11 AUGUST 2012  15:00
Quantity: 2

tickets voor de finale! 

Waren het dure kaarten ? Betalen kon toch alleen met een visa-card ?

Arjen

Ja, alleen creditcards van sponsor/partner VISA worden geaccepteerd.

Vladimir1973

Citaat van: georgesv op jun 25, 2011, 09:24:25
niet echt nabije toekomst maar kom:


We are delighted to confirm that you have been allocated the following tickets to the London 2012 Olympic Games:

Sport: Football
Venue: WEMBLEY STADIUM
Date/Time: 11 AUGUST 2012  15:00
Quantity

tickets voor de finale! 

veel plezier ermee.......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

georgesv

Citaat van: Meester op jun 25, 2011, 16:25:39
Waren het dure kaarten ? Betalen kon toch alleen met een visa-card ?

niet goedkoop, meer dan 100 GBP per ticket, ik heb dan ook de duurdere categorie uitgekozen. 't is maar 1 keer Olympische Spelen zo in de buurt, en ik ga niet elke week naar Wembley. En je moet indd met Visa betalen.

Citaat van: Vladimir1973 op jun 25, 2011, 17:13:11
veel plezier ermee.......

bedankt.......

Vladimir1973

Citaat van: georgesv op jun 25, 2011, 17:47:49
niet goedkoop, meer dan 100 GBP per ticket, ik heb dan ook de duurdere categorie uitgekozen. 't is maar 1 keer Olympische Spelen zo in de buurt, en ik ga niet elke week naar Wembley. En je moet indd met Visa betalen.

bedankt.......
is idd nogal prijzig maar het is een fantastisch event in een fantastisch stadion
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12