Week 43 maandag 25 oktober t/m zondag 31 oktober

Gestart door AthleticHolanda, okt 13, 2010, 21:43:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lek11


Hielke

Citaat van: Lek11 op okt 26, 2010, 11:57:58
27/10 Ajax - Heerenveen

Ik ook.

Verder:
30/10 Sparta Nijkerk - Katwijk
30/10 Excelsior - Heerenveen
31/10 VVSB - AFC

Niels_Zitterd


voetbalfan

Citaat van: voetbalfan op okt 13, 2010, 22:41:02
27/10 KVC Westerlo - SV Roeselare
30/10 KVC Westerlo - Cercle Brugge
31/10 KSK Heist - Lommel United
31/10 KRC Genk - RSC Anderlecht

Joost

Citaat van: Breda op okt 28, 2010, 00:02:16
Tot zondag dan!
Major upset, 2-1, en nog verdiend ook. Trommelvliezen zijn nog aan het bijkomen van de klanken geproduceerd door de Retro Band Brussels in het Fallonstadion.
Waren er nog extra tribunes neergezet in het Fallonstadion of was het lekker knus in de Elascon?

Joost

Zaten de WestVlamingen niet op een stuk naast de Elascon? Daar zaten de Unionfans destijds wel.

Twee jaar geleden vloog ZW er ook al uit tegen RC Mechelen, geen cupfighters.

3434

27-10-2010: Club Brugge - Lommel United
31-10-2010: Patro Eisden - Overpeltse VV
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

Voor de mensen die zaterdag naar Kaiserslautern reizen is het raadzaam om vroeg te vertrekken; in de binnenstad is ook een Halloweenfeest. Extra drukte op de wegen naar Kaiserslautern derhalve.

Bossche Bol

Citaat van: Meester op okt 28, 2010, 19:16:45
Voor de mensen die zaterdag naar Kaiserslautern reizen is het raadzaam om vroeg te vertrekken; in de binnenstad is ook een Halloweenfeest. Extra drukte op de wegen naar Kaiserslautern derhalve.
Ja, ik zag het op de FCK-site staan. Had me al voorgenomen een uurtje eerder te vertrekken.

Maar bedankt voor de waarschuwing.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Verwijderd lid

vanmiddag onverwacht toch even de ramptoerist uitgehangen door naar het wersestadion in ahlen te gaan. in een heel leuke wedstrijd heb ik ahlen met 4-1 zien winnen van wehen wiesbaden, de  club die tot dan toe tweede op de ranglijst stond. foto's volgen morgenavond.

Joost

Ik vond mezelf deze avond plots terug in Stadion de Borg voor Real Neeroeteren-Maaseik tegen KFC Eksel in Tweede Provinciaal B. Thuisploeg staat mee bovenaan, Eksel wat onderin. Thuisploeg begon fel en scoorde na 10 minuten 1-0. Eksel probeerde daarna wat maar kon niet echt dreigend worden. RNM scoorde na de pauze vlot 2-0 en via een mooie goal 3-0. Doordat RNM zich zeker waande van de zege liepen ze niet meer achteruit maar gingen nog voor een vierde goal, die kwam er niet. Ongeveer 120 toeschouwers.

TeeZee

Vandaag naar RVVH v GVVV (3-3, leuke wedstrijd) en Excelsior v Heerenveen (0-2, leuk publiek) geweest.

hgrm

Citaat van: TeeZee op okt 30, 2010, 23:01:20
Vandaag naar RVVH v GVVV (3-3, leuke wedstrijd) en Excelsior v Heerenveen (0-2, leuk publiek) geweest.

hé, da's toevallig....
Ik ook.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Last minute inval:

31-10 Rheydter SV - FC Remscheid (Landesliga Niederrhein Gruppe 2)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Cyclebob


31/10 ONA-SVV 3-0, na Schiedamse bal op de paal in begin, regelmatige thuisoverwinning. Mooi om de oude 60/70+ baasjes van de oud eerste elftallen ONA en SVV te zien verbroederen. Tsch: ca. 150
30/10 Aalsmeer - Haarlem Kennemerland 2-1. Slechte pot, af en toe brachten de vliegtuigen van Schiphol afleiding. Tsch: ca. 100.




Citaat van: Breda op okt 30, 2010, 17:26:52
+ za 30 okt : Capelle - Spakenburg

Morgen ONA zal wel saaie pot worden, gezien de doelcijfers van SVVSMC tot nu toe.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga