Week 51 maandag 20 december t/m zondag 26 december

Gestart door AthleticHolanda, dec 05, 2010, 22:13:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op dec 17, 2010, 11:40:16
De kaartjes zijn binnen cq uitgeprint:

22/12: Achilles-RKC
23/12: Genemuiden-Groningen.

Hoop voor jou dat ze niet gelijktijdig worden ingehaald... (?)

spons

Citaat van: Joost op dec 23, 2010, 00:08:19
Ik was bij Roda v PSV maar heb maar 1 helft kunnen zien. De westhelft. Schandalig.

ik heb het met moeite op de tv wel met een half oog gezien maar je hebt niet veel gemist hoor
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op dec 23, 2010, 14:17:56
Hoop voor jou dat ze niet gelijktijdig worden ingehaald... (?)

Dat zit er wel in, als het op de 18e allemaal doorgaat,
In dat geval heb ik nog een gratis kaartje voor Achilles-RKC in de aanbieding. Wel zelf uitprinten...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

26-12 K. AS Eupen - s.v. Zulte-Waregem (als de weersomstandigheden het toelaten om van Veenendaal naar Eupen te rijden.

3434

Zelf wacht ik tot een topploeg naar Eupen afzakt om te gaan. Knap dat je van zover komt om een ploeg als Zulte Waregem, met alle respect, te zien. Al spelen ze wel aardig voetbal, maar ik bedoel qua support.

Of ga jij puur voor het stadion? (Daar is op zich niets mis mee maar ik ga liever kijken voor een 'vol' huis dan 3500 betalenden)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

Citaat van: 3434 op dec 23, 2010, 19:32:52
Zelf wacht ik tot een topploeg naar Eupen afzakt om te gaan. Knap dat je van zover komt om een ploeg als Zulte Waregem, met alle respect, te zien. Al spelen ze wel aardig voetbal, maar ik bedoel qua support.

Of ga jij puur voor het stadion? (Daar is op zich niets mis mee maar ik ga liever kijken voor een 'vol' huis dan 3500 betalenden)

Ik ga in de eerste plaats voor het stadion. Het maakt me niet zoveel uit tegen wie er wordt gespeeld, zolang het maar niet virendschappelijk is; daar ben ik afgelopen zomer van genezen.

voetbalfan

Citaat van: Meester op dec 23, 2010, 19:09:29
26-12 K. AS Eupen - s.v. Zulte-Waregem (als de weersomstandigheden het toelaten om van Veenendaal naar Eupen te rijden.

Het zal dan toch voor een andere keer zijn, Meester. Eupen - Zulte Waregem is afgelast evenals Charleroi - Germinal Beerschot. Er zullen nog wedstrijden volgen...

Verwijderd lid

dank voor je oplettendheid, heb nu 12-2 maar geprikt tegen Cercle Brugge.

ðe waan

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 22, 2010, 19:57:51
Toen was Heracles nog leuk om af en toe heen te gaan. Bornsestraat was gezellig. Op die tribune heb ik een aantal wedstrijden ooit bekeken.

Ik ben daar zelfs onbedoeld nog eens verzeild geraakt in het uitvak. Stond ik ineens tussen 25 AZ-supporters. In de rust kon ik wel eenvoudig switchen naar de tribune achter het doel. Vooral voor het zicht was dat een stukje beter.

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 22, 2010, 19:57:51
Toen was Heracles nog leuk om af en toe heen te gaan. Bornsestraat was gezellig. Op die tribune heb ik een aantal wedstrijden ooit bekeken.

Ik ben er 1x geweest. 6.500 toeschouwers bij Heracles - Telstar, prachtig!

voetbalfan

Citaat van: voetbalfan op dec 05, 2010, 22:45:48
22/12  Westerlo - Lierse
26/12  Westerlo - Lokeren

(29/12 Lierse- Westerlo)

Beiden afgelast, geen voetbal dit weekend.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op dec 24, 2010, 16:16:47
Ik ben er 1x geweest. 6.500 toeschouwers bij Heracles - Telstar, prachtig!

Vier keer Heracles - Cambuur daar gezien, met in 1992 het debuut van Jan Bruin.

Cyclebob

Ik Heracles - SVV 2-1 in december 1989, toendertijd topper 1e divisie. Het verbaast me trowens dat ze het "nieuwe"stadion ook alweer willen verlaten
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Cyclebob

Dan zou ik een VHS videorecorder moeten zoeken die mijn videoband van dat jaar nog af kan spelen...
Ongetwijfeld Folkert Velten.  Wat ik me kan herinneren: 2-0 achter en wat gelazer van Almeloërs rond mijn rood-groene vlag. Het was week na SVV-NAC in de Kuip en er was één bus mee.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

ðe waan

Citaat van: witte leeuw op dec 24, 2010, 16:16:47
Ik ben er 1x geweest. 6.500 toeschouwers bij Heracles - Telstar, prachtig!

Ik ben denk ik bij dezelfde wedstrijd geweest. In '94 of zo. Volgens mij kon Heracles een periodetitel pakken.