Week 22, maandag 30 mei t/m zondag 5 juni

Gestart door AthleticHolanda, mei 24, 2011, 18:58:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Op 1 juni ga ik waarschijnlijk naar de Mittelrheinpokal finale in Troisdorf, verder hangt het vooral af van de ontwikkelingen in diverse nacompetitie's etc.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op mei 24, 2011, 18:58:28
Op 1 juni ga ik waarschijnlijk naar de Mittelrheinpokal finale in Troisdorf, verder hangt het vooral af van de ontwikkelingen in diverse nacompetitie's etc.

Wie spelen er tegen elkaar?

wekke


voetbalfan


AthleticHolanda

Turkije zit al hier vlakbij in Tegelen op trainingskamp, stiekem hoop ik op een oefenwedstrijd in de buurt maar ik kan nog niets vinden.

Citaat van: Hugo op mei 24, 2011, 19:39:05
Wie spelen er tegen elkaar?

Wegberg-Beeck tegen Germania Windeck.

Niet de meest sensationele clubs maar in zo'n wedstrijd laten ze zich vaak van hun beste kant zien, de supporters dan. Windeck, toen nog Dattenfeld, zag ik al eens in de finale en dat was erg leuk, toen speelden ze wel tegen Bonner SC die een grotere fanschare hebben, nu zal de publieke belangstelling wel wat lager zijn.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op mei 24, 2011, 20:25:30
Turkije zit al hier vlakbij in Tegelen op trainingskamp, stiekem hoop ik op een oefenwedstrijd in de buurt maar ik kan nog niets vinden.

Wegberg-Beeck tegen Germania Windeck.

Niet de meest sensationele clubs maar in zo'n wedstrijd laten ze zich vaak van hun beste kant zien, de supporters dan. Windeck, toen nog Dattenfeld, zag ik al eens in de finale en dat was erg leuk, toen speelden ze wel tegen Bonner SC die een grotere fanschare hebben, nu zal de publieke belangstelling wel wat lager zijn.

Ik denk niet dat Wegberg meer dan een paar honderd man meeneemt.

georgesv


spons

zaterdag 4 juni : Brazilie - Nederland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid


Bier und Bratwurst

zat 4 juni   FK Banik Most - Viktoria Zizkov
Het ene stadion is het andere niet!

Footballfrans

30-5 Swansea-Reading; helaas nog geen kaarten. Werden niet verzonden naar het buitenland. Iemand nog tips om aan kaarten te komen?

maze


Bier und Bratwurst

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 25, 2011, 07:07:49
zat 4 juni   FK Banik Most - Viktoria Zizkov

0-1 is dit geworden waarbij Viktoria  naast stadgenoot Dukla nu ook gepromoveert is naar het hoogste nivo.
Het ene stadion is het andere niet!