Week 16, maandag 12 t/m zondag 18 april

Gestart door AthleticHolanda, apr 01, 2010, 17:33:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hielke

Nog even een eindsprintje wat wedstrijden betreft, voor het grote gat dat zomerstop heet valt...

12/04 Jong ADO Den Haag - Jong sc Heerenveen (Forepark)
14/04 sc Heerenveen - PSV
16/04 FC Oss - Telstar (degradatiekraker!)
18/04 sc Heerenveen - NAC Breda

hgrm

zaterdag 17/04:
14.30: Capelle-Barendrecht
19.00: Almere Magpies - HCAW

Zondag 1"8/04:
14.00: HCAW - Almere Magpies
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Ik vermoed op vrijdag 16 april 2010 aanwezig te zijn bij de voorlaatste thuiswedstrijd van El Gouna FC en wel tegen Itthad Al Shorta laka Police Union.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

wekke

Citaat van: wekke op apr 07, 2010, 21:38:02
18/04 Scouting + Lyra-Oosterzonen

Wordt vervangen door Ajax-Heracles.

Vaig

Do 15-4: AFC - VVSB
Vr 16-4: Fortuna Sittard - BV Veendam
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

HJanneman

Citaat van: Breda op apr 15, 2010, 00:14:39
wo 14 apr : RC Mechelen - FC Rupel Boom

Lijkt mij een mooi affiche, maar hoe was het in werkelijkheid bij David tegen Goliath?

wekke

Ik ben er niet zo zeker van of er wel een extra plaatsje vrijkomt in derde nationale bij een fusie van Wielsbeke en RC Waregem. Het is zo dat Wielsbeke zijn plek in derde klasse afgedwongen heeft via een rechtszaak waardoor er nu al een club te veel zit in derde klasse. Bovendien moet tweede klasse ook terug naar 18 clubs gaan, zakt Moeskroen al zeker en zijn er vele tweedeklasse clubs waarbij dreigt dat ze hun licentie niet gaan halen.

Ik ben eens benieuwd hoe ze dit weer allemaal gaan oplossen.

Joost

Ik zie het ook nog gebeuren dat Peruwelz / Mouscron na het seizoen een rechtzaak wint en de punten alsnog terugkrijgt.

wekke

#23
Ja, wie weet. In ons apenlandje kan alles :-)

Vaig

Citaat van: Vaig op apr 15, 2010, 11:32:27
Do 15-4: AFC - VVSB
Dankzij de NS ben ik helaas niet verder gekomen dan Utrecht CS. Het was toen al zo laat, dat ik maar weer omgedraaid ben.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

hgrm

Citaat van: Breda op apr 15, 2010, 22:36:29
Op zondagmiddag ga ik bij nader inzien liever naar de zespuntenwedstrijd tussen Wijnegem en De Kempen.

Dat wordt een interessante....bij Wijnegem schijnt er mot te zijn...

http://voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2010-04-15/fc-de-kempen-zo-goed-als-zeker-van-promotie-naar-vierde-klasse
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: Breda op apr 15, 2010, 23:09:17
Klinkt als een goed verhaal :).

Wat wij hier met graagte zullen lezen!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

Citaat van: Breda op apr 15, 2010, 12:51:57
RC Mechelen - Rupel Boom was een heel leuke, attractieve wedstrijd (2-2 na 0-2). Veel volk (ik zou zeggen ca. 1200 man). Een risicowedstrijd ook met veel supporters van Boom, maar alles verliep in opperste gemoedelijkheid - veel ontspannener dan ik had gedacht in elk geval. Het is moeilijk voor te stellen hoe deze Mechelse supporters en dit prachtige decor, het Van Kesbeeckstadion, passen in de vierde klasse met tegenstanders als Bree en Tempo Overijse, mocht er onverhoopt degradatie volgen.

RCM speelt in elk geval de laatste weken goed genoeg om erin te blijven, getuige de punten die ineens worden gesprokkeld; het veldspel is ook helemaal niet slecht. Of het aan het einde van de rit ook daadwerkelijk voldoende punten zal hebben opgeleverd is maar helemaal de vraag. De verdediging slaat nogal eens een flater. De supporters hebben hun hoop gevestigd op een fusie tussen Wielsbeke en RC Waregem, waardoor er een extra plaatsje in 3e klasse zou zijn.

Klinkt als waar voor je geld!

Het blijft jammer dat je geen 'uitgebreidere' verslagen meer plaatst..

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op apr 10, 2010, 00:46:55
woe. 14-4 Tournai - KVSK United
vrij. 16-4 FC Oss - Telstar

het weekend is nog een vraagteken.
zondag 18 april: CS Visé - RC Mol-Wezel
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Niels_Zitterd