Hoofdmenu

Portugal

Gestart door Terranova, jan 11, 2013, 10:31:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: hgrm op jan 19, 2017, 22:49:22
Eén van de reisopties voor de voorjaarsvakantie is Estoril-Sporting op 25 februari.
Vorig jaar was deze wedstrijd vrijwel uitverkocht dus kaartjes van te voren regelen is wel een must.
Heeft iemand enig idee hoe dat werkt in Portugal? Op de website is niks over ticketing te vinden. Gewoon mailen? Zijn ze daar klantvriendelijk?

Volgens mij deed Sporting vorig seizoen nog volop mee voor de landstitel en nu zijn ze opnieuw vroegtijdig uitgeschakeld. Gewoon een kaartje aan de kassa kopen lijkt me dan ook geen enkel probleem
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Citaat van: hgrm op jan 19, 2017, 22:49:22
Eén van de reisopties voor de voorjaarsvakantie is Estoril-Sporting op 25 februari.
Vorig jaar was deze wedstrijd vrijwel uitverkocht dus kaartjes van te voren regelen is wel een must.
Heeft iemand enig idee hoe dat werkt in Portugal? Op de website is niks over ticketing te vinden. Gewoon mailen? Zijn ze daar klantvriendelijk?

Toch nog wedstrijden uitverkocht in Portugal? Zag gister een mapje voorbij komen waarin te zien is dat de bezettingsgraad 26% is.

cafebac

Citaat van: hgrm op jan 19, 2017, 22:49:22
Eén van de reisopties voor de voorjaarsvakantie is Estoril-Sporting op 25 februari.
Vorig jaar was deze wedstrijd vrijwel uitverkocht dus kaartjes van te voren regelen is wel een must.
Heeft iemand enig idee hoe dat werkt in Portugal? Op de website is niks over ticketing te vinden. Gewoon mailen? Zijn ze daar klantvriendelijk?

echt een heel kleinschalig clubje dat Estoril. Als die uitverkopen komt dat op zeker door de awayfans maar dat is ook echt maar een steenworp. Neem voor de zekerheid een poncho mee, het kan daar pittig regenen ;)

De Twaalfde Man

Aankomende december zit ik te denken aan een weekendje Lissabon met FC Porto - Benfica op het programma.

Hoe gaat de kaartverkoop voor die pot in zijn werk en kan ik ergens online kaarten regelen hier voor?

Thijs

Citaat van: De Twaalfde Man op aug 28, 2017, 17:22:23
Aankomende december zit ik te denken aan een weekendje Lissabon met FC Porto - Benfica op het programma.

Hoe gaat de kaartverkoop voor die pot in zijn werk en kan ik ergens online kaarten regelen hier voor?

Als je naar die wedstrijd wil zou je toch beter een weekendje Porto kunnen doen? Porto ligt volgens mij meer dan 300 kilometer van Lissabon af.

De Twaalfde Man

Citaat van: Thijs op aug 31, 2017, 13:22:18
Als je naar die wedstrijd wil zou je toch beter een weekendje Porto kunnen doen? Porto ligt volgens mij meer dan 300 kilometer van Lissabon af.
Zou kunnen inderdaad, maar ben niet vies van een road trip. Zie ik nog wat van het land ook. Maar goed, zijn op dit moment vooral nog opties :). Kijk ook naar volgend jaar. Ben vooral even benieuwd naar hoe de kaartverkoop rond de topwedstrijden is geregeld.

jona93

Citaat van: De Twaalfde Man op aug 28, 2017, 17:22:23
Aankomende december zit ik te denken aan een weekendje Lissabon met FC Porto - Benfica op het programma.

Hoe gaat de kaartverkoop voor die pot in zijn werk en kan ik ergens online kaarten regelen hier voor?
Kaarten zou in Portugal geen probleem moeten zijn normaal gezien vorig seizoen naar Porto geweest voor de CL wedstrijd tegen Brugge en je kon daar aan het stadion ook nog tickets kopen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Saltacampos

Citaat van: jona93 op aug 31, 2017, 14:45:55
Kaarten zou in Portugal geen probleem moeten zijn normaal gezien vorig seizoen naar Porto geweest voor de CL wedstrijd tegen Brugge en je kon daar aan het stadion ook nog tickets kopen
Mjah, maar Porto-Benfica is wel de absolute klassieker in Portugal, samen met Benfica-Sporting, de wedstrijden die ik over de jaren heen op tv gezien heb, waren die stadions toch precies altijd uitverkocht. Vorig seizoen 50.019 toeschouwers tegen Benfica volgens soccerway, dus dat is heel dicht bij de maximumcapaciteit van 50.399 en misschien ligt dat enkel aan de uitfans of hebben ze een grotere bufferzone voorzien of zo. Tegen Club Brugge waren er maar 32.310 toeschouwers.
Over land and sea

AthleticHolanda

Volgens mij moet je altijd lid zijn van de club bij Porto wil je legaal kaartjes voor toppers kunnen kopen. Dat was voor de Champions League wedstrijd die ik daar bezocht eveneens het geval, maar destijds kocht ik bijna tegen kostprijs een dag voor de wedstrijd een kaartje vlakbij de stadionkassa van een handelaar.

De Twaalfde Man

Ja ik zag bij FC Porto wel dat ze een link hebben naar online ticketverkoop, maar die staat er alleen op de Portugese versie en niet bij de Engelse.

Bij Benfica hebben ze wel gewoon een duidelijke online ticket verkoop.

Mokum1900

iemand die weet wanneer het programma bekent word voor  13 januari , ik kon op de site vinden van hoe of wanneer het bekent word
Waar je ook gaat ik volg je overal

jurr1488

Heeft er iemand toevallig een membership van Benfica? Ik wil 23 september naar Benfica tegen Aves, en dan is er een aanbieding voor members. Van 42,50 naar 2,50 eu per ticket. Dat lijkt me toch wel een vraag waard :).

FCT1980

Citaat van: jurr1488 op sep 12, 2018, 16:44:44
Heeft er iemand toevallig een membership van Benfica? Ik wil 23 september naar Benfica tegen Aves, en dan is er een aanbieding voor members. Van 42,50 naar 2,50 eu per ticket. Dat lijkt me toch wel een vraag waard :).

Dat is misschien wel een membership waard ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Robin

Nog iemand met een membership hier toevallig bij Benfica?

ricodejong4

In het weekend dat ik in Lissabon ben staan zowel Belenenses - Benfica (derby) en Sporting CP - Braga op het programma. Aangezien ik met mijn vriendin ben zullen we 1 potje bezoeken maar ik twijfel heel erg welke, daar ik het beide leuke affiches vind. Heeft iemand ervaringen bij beide clubs? Is het als buitenstaander überhaupt haalbare kaart om tickets voor Belenenses - Benfica te bemachtigen?