Hoofdmenu

Straffen KNVB

Gestart door Stadionhopper, sep 12, 2008, 17:48:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lek11

Roda JC-speler Anouar Hadouir is vier wedstrijden geschorst vanwege de overtreding op Niels Wellenberg van NEC, afgelopen zaterdag.

Ik vind het een veel te lichte straf, erg mager. Als het aan mij ligt schors je die speler minstens tot het einde van het seizoen. Schandalige, smerige trap en zo nutteloos. Voor hetzelfde geld trapt hij de enkel van Wellenberg helemaal kapot met als gevolg dat die nooit meer kan voetballen. Als je zo'n overtreding inzet denk je toch ook aan de mogelijke gevolgen?

Hier een filmpje van de overtreding:
Voetbal NEC - Roda JC Diep Rood Anouar Hadouir(RJC)

Verschrikkelijk ook dat onbegrip nadat hij de rode kaart heeft gekregen. Walgelijk.

Bij Studio Voetbal afgelopen zondag hadden ze het er nog even over en lieten ze de (voorspelbare) reactie van Roda-trainer Harm van Veldhoven zien. Van Veldhoven werd in de studio eigenlijk direct voor gek verklaard met zijn onbegrijpelijke reacties wat we van hem gewend zijn.

Joost

Ik heb weinig zin om volledig in te gaan op je reactie maar laat ik dit citaat eventjes opmerken:

'De zichtbaar geschrokken Brabander stapte meteen na afloop van het duel de medische ruimte van het Goffertstadion binnen om te informeren naar de ernst van de blessure'


Joost

Het ging niet over van Veldhoven maar over Hadouir.

Overigens heb ik het interview met van Veldhoven nog tweemaal bekeken en ik snap de commotie om zijn uitspraak niet.

Joost

Citaat van: Breda op mrt 16, 2010, 18:28:20
Hmm, dat had ik niet begrepen. Van Veldhoven komt uit Luyksgestel, in Brabant. Hadouir is volgens mij een Marokkaan.

Van Veldhoven moet gewoon zeggen dat Hadouir inderdaad een schandelijke overtreding heeft gemaakt. Dan ben je oprecht. Het leek er nu op dat hij zo praatte om te voorkomen dat zijn speler een grote straf zou opgelegd krijgen.

Hadouir komt uit 's Hertogenbosch.

HvV zegt in het interview ook dat het een schandelijke overtredingen is, niet in die bewoordingen dat wel, maar de NOS heeft enigszins geknipt in het interview.

http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/26293/van_veldhoven_na_nec-roda_jc.html