UEFA Europa League 2009/2010

Gestart door Houseman, jun 22, 2009, 14:32:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Dennis-V op jun 23, 2009, 22:10:04
Maar Joost ... ooit gehoord van de krenten in de pap ? Juist een trip naar een land waar je anders waarschijnlijk nooit zal komen is zo'n dikke krent in de voetbalpap. Het voetbal is een perfect excuus om zo'n reis te maken.

Helemaal mee eens, voor mij zou na zo'n loting zelfs het hele voetbalseizoen geslaagd zijn.

Met Aeroflot kan je trouwens al een retourtje Yerevan boeken voor 414 euro inclusief alle taxen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Ik wist niet dat de vluchten zo goedkoop waren, ik ging uit van minstens 1000 euro voor de vlucht.

spons

Citaat van: Joost op jun 23, 2009, 22:30:25
Ik wist niet dat de vluchten zo goedkoop waren, ik ging uit van minstens 1000 euro voor de vlucht.

voor 1.000 euro vlieg je tegenwoordig naar Australie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Citaat van: Dennis-V op jun 23, 2009, 22:12:22
In Sofia was het zelfs minder dan 2 of 3 euro als ik me niet vergis. Heb toen een hele stapel kaarten opgekocht en deze via eBay met winst weer van de hand gedaan. (net als in 2002 bij Dynamo Kiev - Feyenoord en in 2005 bij Rapid Boekarest - Feyenoord.

Ik betaalde in 2006 voor Levski Sofia - Artmedia Bratislava 8 euro voor een kaartje en dan zat ik nog op de hoofdtribune ook. Kaartje kocht ik ook op de dag van de wedstrijd. Dat is in Oost-Europa geen probleem.


Lek11

#19
Zwaanswijk: NAC-fans blijf thuis
LONDEN - Patrick Zwaanswijk voorziet de supporters van NAC Breda van advies richting het uitduel met Gandzasar Kapan, dat voor 23 juli in de voorronde van de UEFA Cup staat gepland. "Ga alsjeblieft niet meereizen, want Kapan heeft een negatief reisadvies", zegt de routinier van de Brabantse eredivisionist in onze rubriek Wimbledon Vandaag. "Dat is dus lekker voor ons. Maar in principe moeten we een ronde verder kunnen komen."

Ik vraag me af of hij wel heeft meegekregen dat de wedstrijd in Yerevan wordt gespeeld, en dus niet in Kapan.

Rinus A.

Citaat van: Lek11 op jun 25, 2009, 10:02:58
Zwaanswijk: NAC-fans blijf thuis
LONDEN - Patrick Zwaanswijk voorziet de supporters van NAC Breda van advies richting het uitduel met Gandzasar Kapan, dat voor 23 juli in de voorronde van de UEFA Cup staat gepland. "Ga alsjeblieft niet meereizen, want Kapan heeft een negatief reisadvies", zegt de routinier van de Brabantse eredivisionist in onze rubriek Wimbledon Vandaag. "Dat is dus lekker voor ons. Maar in principe moeten we een ronde verder kunnen komen."

Ik vraag me of hij wel heeft meegekregen dat de wedstrijd in Yeravan wordt gespeeld, en dus niet in Kapan.

Vandaar ook het negatieve reisadvies voor Kapan ;)

spons

Citaat van: Breda op jun 29, 2009, 20:38:00
Zojuist ben ik in het supportershome van NAC geweest voor een bijeenkomst betreffende een georganiseerde trip richting Jerevan. Ik ging puur om op de hoogte te zijn, want ik heb dus al geboekt voor mezelf. Erg druk was het niet, een man of 25, waarvan er ca. 15 zeker meegaan. Met dien verstande dat er misschien nog wel meer mensen individueel gaan - ik heb zelfs al gehoord dat er zes man per auto willen gaan. Dus de 100 man waarop Laurens hierboven gokte, is misschien wel erg hoog gegrepen. Een man of 50 zal het worden, schat ik.

wat heb jij geboekt en voor hoeveel als ik vragen mag ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op jun 29, 2009, 21:10:47
Ik heb voor mijn gevoel weinig betaald; verder hoef ik, binnen het redelijke (heel modaal salaris heeft deze jongen) gelukkig niet op een dubbeltje meer of minder te letten.

volgens mij heb je mijn vraag nog niet beantwoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

sorry zag net dat je een pb had gestuurd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

Het lijkt me een prachtig avontuur, Breda. In Groningen zal een aantal supporters nu dubbel balen van de off-day tegen NAC, gok ik...

Zelf kijk ik met veel belangstelling uit naar de loting van 7 augustus, voor de vierde ronde. Een mooie Europese trip in mijn zomervakantie zie ik wel zitten.  

spons

Citaat van: Breda op jun 29, 2009, 22:55:39

Als het budget het enigszins toelaat, plak ik er in augustus nog een trip naar Noord-Ierland overheen aan vast.

heb je je tijd en geld niet nodig voor de volgende europacupronde ? lijkt me dat die armeense ploeg geen probleem mag zijn voor nac
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op jul 01, 2009, 12:35:12
Hangt van de bestemming af; als die me aanspreekt, ga ik toch wel mee, een tweede ronde. Maar NAC is zelfs al eens uitgeschakeld door Cardiff City in de Europabeker, dus laten we niet de beer schieten voordat hij geschoten is.

Misschien mogen jullie wel naar Bilbao (hoop ik niet overigens), maar er zitten nog heel veel meer leuke clubs tussen...
Denk aan Fulham, HSV, Lille, Club Brugge, Braga, etc.

Citaat van: Breda op jul 01, 2009, 12:35:12V.w.b. Noord-Ierland: Glentoran-Linfield is een bijzondere stadsderby in een geweldig mooi stadion en het lijkt me machtig om die eens mee te maken.

Zou ik ook heel graag nog eens bezoeken maar gaat deze zomer niet gebeuren, zou deze wel veel liever op The Oval zien dan andersom.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jul 01, 2009, 14:26:45
maar er zitten nog heel veel meer leuke clubs tussen...
Denk aan Fulham, HSV, Lille, Club Brugge,.

Dat vind ik nou voor een europese wedstrijd juist de landen die ik niet zou willen loten.

Doe mij dan maar Armenie zoals NAC nu of Azerbeidjan, Kazachastan of Moldavie ofzo
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Bovendien speelt bij Feyenoord natuurlijk nog mee dat als het binnen een straal van zo'n 1.000 kilometer is er altijd weer een enorme hoeveelheid doorgesnoven randdebielen meegaan die het altijd weer weten te verzieken en daar heb je met 100 man in zo'n exotische bestemming geen last van
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jul 01, 2009, 16:06:43
Bovendien speelt bij Feyenoord natuurlijk nog mee dat als het binnen een straal van zo'n 1.000 kilometer is er altijd weer een enorme hoeveelheid doorgesnoven randdebielen meegaan die het altijd weer weten te verzieken en daar heb je met 100 man in zo'n exotische bestemming geen last van

Mooie beschrijving, haha... daar kunnen we bij Utrecht maar al te goed over meepraten.