Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jdebruin96

Heeft er iemand met account van Cercle Brugge welke voor 01-06-2021 is aangemaakt en ik mag lenen? Ik wil graag een ticket hebben voor Cercle Brugge - Club Brugge voor 26-12

Sander11

Iemand enig idee of met de trein Manchester - Burnley goed te doen is?
HEYA DEN BOSCH!

ALenstra

Volgens http://northernrailway.co.uk is het een reis van drie kwartier maar wel met een niet beste frequentie.

Nort

Citaat van: Sander11 op jan 16, 2022, 21:26:32
Iemand enig idee of met de trein Manchester - Burnley goed te doen is?
Er gaan rechtstreekse treinen vanaf Manchester Victoria naar Burnley...

Jeroen503

Aangezien ik er wel vertrouwen in heb dat er vanaf morgen weer publiek toegestaan is in de stadions hoop ik a.s. vrijdag TOP Oss - FC Den Bosch te bezoeken. Ik schiet hier maar even de vraag in.
Aangezien er voorgaande jaren geen sprake was van online verkoop verwacht ik dat dit jaar ook niet (alleen fysieke verkoop bij het stadion). Zelf kom ik niet uit de buurt van Oss, is er wellicht iemand die voor mij een kaart zou kunnen aanschaffen?

watergatehopper

Citaat van: Nort op jan 17, 2022, 15:02:45
Er gaan rechtstreekse treinen vanaf Manchester Victoria naar Burnley...

Dat is vanaf het vliegveld twee keer overstappen. 1 x naar piccadilly en 1x naar Victoria zoals Nort schrijft.
In het noorden wil het nogal eens lastig zijn met openbaar vervoer vanwege de verschillende aanbieders of uitval van treinen. Beste is om de app National Rail hiervoor te gebruiken. Hierop zie je live info van alle maatschappijen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Stadiumhopper

Mannen van het goede leven. Ik ben opzoek naar een sjaal van FC Den Bosch. Het liefst eentje met de tekst FC Den Bosch en aan het begin en op het einde een logo van FC Den Bosch. Kan iemand mij helpen?
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Sander11

Citaat van: Feijenoorder op jan 25, 2022, 13:17:24
Mannen van het goede leven. Ik ben opzoek naar een sjaal van FC Den Bosch. Het liefst eentje met de tekst FC Den Bosch en aan het begin en op het einde een logo van FC Den Bosch. Kan iemand mij helpen?

DIe sjaals zijn bij de club niet meer te koop, ik heb er ook geen meer voor je verwacht wel dat ze nog gaan komen!
HEYA DEN BOSCH!

Thomas26

Citaat van: Jeroen503 op jan 24, 2022, 11:35:37
Aangezien ik er wel vertrouwen in heb dat er vanaf morgen weer publiek toegestaan is in de stadions hoop ik a.s. vrijdag TOP Oss - FC Den Bosch te bezoeken. Ik schiet hier maar even de vraag in.
Aangezien er voorgaande jaren geen sprake was van online verkoop verwacht ik dat dit jaar ook niet (alleen fysieke verkoop bij het stadion). Zelf kom ik niet uit de buurt van Oss, is er wellicht iemand die voor mij een kaart zou kunnen aanschaffen?

Kaarten zijn alleen persoonlijk te kopen en worden op naam gezet (dus niet overdraagbaar). Verder mag je er maar 1 per persoon kopen. Vaak wordt er ook gecontroleerd op je paspoort/ID of je wel uit Oss en omgeving komt, of in ieder geval niet uit Den Bosch.

Jeroen503

Citaat van: Thomas26 op jan 26, 2022, 20:59:22
Kaarten zijn alleen persoonlijk te kopen en worden op naam gezet (dus niet overdraagbaar). Verder mag je er maar 1 per persoon kopen. Vaak wordt er ook gecontroleerd op je paspoort/ID of je wel uit Oss en omgeving komt, of in ieder geval niet uit Den Bosch.

Gezien de regels rondom stadions die zijn afgegeven afgelopen dinsdag is de lol wat mij betreft sowieso wel redelijk weg. Ga wel lekker bij de amateurs kijken de komende periode.

dinkelburg19

Niemand die kan helpen met 1 kaartje voor Top Oss - Den bosch?
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

FCT1980

Hallo allen,

Is er iemand die me kan helpen aan twee kaarten voor:
Watford - Arsenal 12 maart 2022
of
Manchester City - Manchester United 12 maart 2022

Zaterdags gaan we naar Villa - Southampton en we zouden graag een andere wedstrijd mee pakken.
Als iemand een alternatief heeft dan bovengenoemde wedstrijden dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Vast bedankt!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joep2002

Citaat van: FCT1980 op jan 28, 2022, 10:23:43
Hallo allen,

Is er iemand die me kan helpen aan twee kaarten voor:
Watford - Arsenal 12 maart 2022
of
Manchester City - Manchester United 12 maart 2022

Zaterdags gaan we naar Villa - Southampton en we zouden graag een andere wedstrijd mee pakken.
Als iemand een alternatief heeft dan bovengenoemde wedstrijden dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Vast bedankt!

Ik weet dat groundhopticket.nl vaak tickets heeft voor Manchester City. Ben zelf ook al vaker met ze in zee geweest, altijd goed geregeld en reële prijzen, dus je zou ze een berichtje kunnen sturen.

ALenstra

#5203
Die wedstrijden zijn niet op 12 maart maar een week eerder. Volgens de website van Watford gaan kaarten voor Arsenal vanaf 1 februari in de verkoop. Voor de wedstrijden in de EFL zijn nog geen exacte tijden bevestigd, dat zal rond 4 februari gebeuren.

FCT1980

Ik bedoel ook 6 maart.
Excuses voor het ongemak.
Bij Watford heb ik wel een account maar dat moet ik actualiseren met mijn telefoonnummer en dat werkt niet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!