Hans on tour

Gestart door HRM1880, apr 30, 2011, 11:10:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

Ik ben ook maar eens aan het bloggen geslaan, echter nog een beginnende blogger, dus alle tips zijn welkom. Zowel in schrijfstijl, uitzicht, verhalen,... Helaas had ik in het verleden nooit een fototoestel bij, ben ik die foto's kwijt of interesseerde mij het toen nog niet om er een verhaal over te schrijven. Maar vanaf nu probeer ik het nauwgezet bij te houden.

http://hansontour.blogspot.com/

HRM1880

Brighton-Southampton en Worcester Park-Knaphill FC eindelijk toegevoegd.

Verwijderd lid

Ziet er leuk uit, heb nog niet gelezen, alleen gekeken.
Lezen komt binnenkort.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op apr 30, 2011, 11:10:07
Ik ben ook maar eens aan het bloggen geslaan, echter nog een beginnende blogger, dus alle tips zijn welkom. Zowel in schrijfstijl, uitzicht, verhalen,... Helaas had ik in het verleden nooit een fototoestel bij, ben ik die foto's kwijt of interesseerde mij het toen nog niet om er een verhaal over te schrijven. Maar vanaf nu probeer ik het nauwgezet bij te houden.

http://hansontour.blogspot.com/

dankzij jou ben ik er ook aan begonnen, maar heb nogal wat moeite met de lay-out, enz.....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

Citaat van: Vladimir1973 op jul 17, 2011, 21:39:47
dankzij jou ben ik er ook aan begonnen, maar heb nogal wat moeite met de lay-out, enz.....
Is bij mij ook nog altijd zoeken, heb hem vandaag nog aangepast. Gelukkig dat er sjablonen bestaan waardoor je zelf niet te veel werk hebt.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op jul 17, 2011, 22:16:38
Is bij mij ook nog altijd zoeken, heb hem vandaag nog aangepast. Gelukkig dat er sjablonen bestaan waardoor je zelf niet te veel werk hebt.

ik zou een aantal zaken wel willen zoals het bij jou is. Bv, wanneer je klikt op een wedstrijd je meteen naar dat verslag en foto's doorgestuurd wordt. Zal nog maar wat zoeken zeker.....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Sebastiaan_W

Ik heb 2 weken geleden ook een blog aangemaakt bij blogspot, maar ik ben ook nog druk bezig met de lay-out....

HRM1880

Verslag van Lens-Troyes staat online.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op aug 14, 2011, 17:58:40
Verslag van Lens-Troyes staat online.

leuk verslag! ben er vorig seizoen ook geweest. De spionkop op de lange zijde maakte toch wel indruk op mij

Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Footballfrans

Leuke verhalen met mooie foto's! Genieten.

HRM1880

Was de zin om te schrijven een beetje kwijt, had er ook niet meer echt veel tijd voor. Dus hou ik het tijdelijk bij foto's en zie nog wel of ik ooit terug verslagen begin. Heb ook ineens mijn achterstand opgehaald, staan er nu bij op.

Utrecht-Ajax
Forest Green Rovers-York City
Charlton-Huddersfield
Nottingham Forest-Leeds United
Hereford-Cheltenham
Aston Villa-Manchester City

HRM1880

Preussen Munster-Chemnitzer en Sporting Hasselt-Kadijk Overpelt staan er ook op.
Volgende wordt een tripje naar Engeland met als hoogtepunt Birmingham-Antwerp, wat tevens een jubileumwedstrijd zal worden voor mij. Dat wordt namelijk mijn honderste bezochte ground.