Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Joost

Ik wil eigenlijk gewoon op vakanties gaan en Länderpunkt Slovenië daar gaan behalen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op mei 31, 2020, 12:15:09
Ik hoop dat we het komende seizoen wel naar de amateurs mogen en wil dan proberen om de "Nederlandse 92" compleet te maken

ja dan ga ik ook weer verder met de amateurs
Het ene stadion is het andere niet!

rogo_breda

Ik ga nu eerst voor complementeren van de Belgische eerste amateurklasse, hopelijk te beginnen met Virton.

Joost

Virton speelt tweede amateur.

rogo_breda

#3394
Oh? Is dat al zeker ja?

Joost

Citaat van: rogo_breda op jun 01, 2020, 19:07:16
Oh? Is dat al zeker ja?

Eerste amateur gaan ze zeker niet spelen want daarvoor hebben ze uberhaupt geen licentie gekregen.

FCT1980

Ik heb nog geen plannen.
Zie het allemaal wel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Tribuneklanten

Nadat Gran Canaria in April noodgedwongen geannuleerd werd lijtk ook de zomervakantie in Denemarken in Augustus in het water te vallen.
Nederlanders zijn pas na de zomer welkom in Denemarken. Als alternatief Drenthe maar geboekt en nog steeds de stille hoop om in de zomer toch naar het buitenland op vakantie te kunnen.

FC_Emmen

Citaat van: Tribuneklanten op jun 02, 2020, 08:15:48
Als alternatief Drenthe maar geboekt en nog steeds de stille hoop om in de zomer toch naar het buitenland op vakantie te kunnen.
Niets mis mee.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

wekke

12/06 - 14/06 St Petersburg
18/06 - 21/06 Kopenhagen
07/07-13/07 Londen
24/07 - 31/07 Italië
26/09 - 01/10 Berlijn

Covid-19 mag gaan stoppen met de planning te dwarsbomen :D
Als supporter van een amateurclub heb ik er wel nog alle moed in om een relatief normaal seizoen door te maken.

Joost

Citaat van: wekke op jun 03, 2020, 07:48:12
12/06 - 14/06 St Petersburg
18/06 - 21/06 Kopenhagen
07/07-13/07 Londen
24/07 - 31/07 Italië
26/09 - 01/10 Berlijn

Covid-19 mag gaan stoppen met de planning te dwarsbomen :D
Als supporter van een amateurclub heb ik er wel nog alle moed in om een relatief normaal seizoen door te maken.

Heb je wel nog een hoop geld terug kunnen krijgen of is het ook een financiele strop?

wekke

Citaat van: Joost op jun 03, 2020, 08:52:19
Heb je wel nog een hoop geld terug kunnen krijgen of is het ook een financiele strop?

Alle hotels waren nog annuleerbaar dus dat was snel geregeld. We liggen nu wel nog in dispuut met de luchtvaartmaatschappij aangaande de vlucht van en naar St Petersburg. De maatschappij wil ons verplichten om een voucher aan te nemen, maar wij blijven weigeren en ons geld terug eisen. Mocht men die voucher nu geldig maken tot en met december 2021 dan valt er te praten, maar op dit moment bieden ze enkel vouchers tot 31 december 2020 aan.

Joost

Citaat van: wekke op jun 03, 2020, 09:00:21
Alle hotels waren nog annuleerbaar dus dat was snel geregeld. We liggen nu wel nog in dispuut met de luchtvaartmaatschappij aangaande de vlucht van en naar St Petersburg. De maatschappij wil ons verplichten om een voucher aan te nemen, maar wij blijven weigeren en ons geld terug eisen. Mocht men die voucher nu geldig maken tot en met december 2021 dan valt er te praten, maar op dit moment bieden ze enkel vouchers tot 31 december 2020 aan.

Dat valt toch wel redelijk mee gelukkig.

red28

Is er al een voorzichtig uitzicht op het kunnen bezoeken van (lagere) profclubs mét publiek ergens in Europa?