week 21: ma 18 t/m zo 24 mei (lang weekend alert)

Gestart door hgrm, apr 30, 2009, 23:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Dankzij Hemelvaart en Pinksteren kent mei twee lange weekenden achter elkaar. Het eeste is van donderdag 21 t/m zondag 24 mei. Dankzij een medeforumlid ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik de laatste wedstrijd van Alemannia Aachen op Tivoli zal kunnen bezoeken. Een goede gelegenheid om er een lang weekend van te maken:

do 21/05: nog niet besloten. Gegadigden zijn Bergisch Gladbach, Victoria Goch en TuRu Düsseldorf (allemaal niveau 6 in Duitsland).
Al Bergisch Gladbach nog in de promotiestrijd naar de Oberliga is verwikkeld, is dat natuurlijk wel een hele leuke.

vr 22/05: Darmstadt 98 - Aschaffenburg in de Regionalliga Süd

za 23/05: Stuttgart Kickers (3. Liga) of Hessen Kassel (regionalliga Süd)
Hangt er vanaf hoe de stand is. Kickers kan dan al gedegradeerd zijn of juist een laatste-kans wedstrijd spelen. Kassel daarentegen strijdt juist voor promotie naar de 3. Liga.

zo 24/05: De laatste wedstrijd van Alemannia op Tivoli.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Dennis-V

Citaat van: Hugo op mei 01, 2009, 07:47:04
Gezellig! Zijn er nog forumleden die niet komen?

Ik heb andere dingen te doen.

Hugo

Citaat van: Dennis-V op mei 03, 2009, 23:00:51
Ik heb andere dingen te doen.

Ik had jouw ook echt niet verwacht, jij mag toch enkel naar Feyenoord tegenwoordig?

hgrm

Citeerdo 21/05: nog niet besloten. Gegadigden zijn Bergisch Gladbach, Victoria Goch en TuRu Düsseldorf (allemaal niveau 6 in Duitsland).
Al Bergisch Gladbach nog in de promotiestrijd naar de Oberliga is verwikkeld, is dat natuurlijk wel een hele leuke.

Het gaat één van de halve finales worden in de Luxemburgse beker.
Er moet nog geloot worden, dus welke is nog even de vraag.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Maroboduus

Citaat van: hgrm op mei 05, 2009, 23:37:58
Het gaat één van de halve finales worden in de Luxemburgse beker.
Er moet nog geloot worden, dus welke is nog even de vraag.

Dan hoop ik voor je dat de loting zou uitvalt dat FC Déifferdeng 03 en/of FC Diddeleng thuis speelt/spelen. De stadions van die clubs zijn ware pareltjes, terwijl het stadion van FC Etzella Ettelbrück beduidend minder is en dat van UN Käerjeng 97 de moeite van het bezoeken amper waard is. Het is ook nog afwachten of beide wedstrijden daadwerkelijk op de 21ste gespeeld gaan worden.

hgrm

Ik hoop er stiekum op dat de ene om pak 'm beet 16.00 uur en de andere om 20.00 uur gespeeld wordt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Dennis-V

Halbfinale am 21.05.2009

UN Käerjéng 97 (BGL) - FC Differdingen 03 (BGL)   
 
Etzella Ettelbrück (BGL) - F 91 Düdelingen (BGL)

Aanvangstijden zijn mij nog niet bekend.
http://webplaza.pt.lu/~funar58/

Citaat van: Maroboduus op mei 07, 2009, 12:41:32
Dan hoop ik voor je dat de loting zou uitvalt dat FC Déifferdeng 03 en/of FC Diddeleng thuis speelt/spelen. De stadions van die clubs zijn ware pareltjes, terwijl het stadion van FC Etzella Ettelbrück beduidend minder is en dat van UN Käerjeng 97 de moeite van het bezoeken amper waard is. Het is ook nog afwachten of beide wedstrijden daadwerkelijk op de 21ste gespeeld gaan worden.

Helaas spelen beide teams uitwedstrijden ...

Lek11

Weet iemand of er op Hemelvaart nog leuke wedstrijden op het programma staan?

AthleticHolanda

Citaat van: Lek11 op mei 15, 2009, 15:32:29
Weet iemand of er op Hemelvaart nog leuke wedstrijden op het programma staan?

In Nederland:

14.30
Baronie - WKE
Feyenoord - NAC Breda
FC Groningen - FC Utrecht

18.00
IJsselmeervogels - Harkemase Boys

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op mei 15, 2009, 15:55:59
In Nederland:

14.30
Baronie - WKE
Feyenoord - NAC Breda
FC Groningen - FC Utrecht

18.00
IJsselmeervogels - Harkemase Boys

Plus vast nog wel ergens wat amateurwedstrijden in diverse nacompetities. Die wedstrijd van IJsselmeervogels is overigens wel erg aantrekkelijk.

Wouter

19/05 FC Dordrecht - Roda JC
21/05 Etzella Ettelbrück - F 91 Düdelingen

+hopelijk zaterdag 23/5 of zondag 24/5 de 1ste eindrondewedstrijd, als Lierse morgen de barrage overleeft...
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

hgrm

Citaat van: hgrm op apr 30, 2009, 23:57:03

do 21/05: nog niet besloten. Gegadigden zijn Bergisch Gladbach, Victoria Goch en TuRu Düsseldorf (allemaal niveau 6 in Duitsland). FC Groningen-FC Utrecht, dankzij een collega met een seizoenkaart aldaar.

vr 22/05: Darmstadt 98 - Aschaffenburg in de Regionalliga Süd

za 23/05: Stuttgart Kickers (3. Liga) of Hessen Kassel (regionalliga Süd)
Met 's avonds FC Nancy in Frankrijk.

zo 24/05: De laatste wedstrijd van Alemannia op Tivoli.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

21-05  Feyenoord - NAC
21-05  IJsselmeervogels - Harkemase Boys
23-05  Racing Genk - KV Mechelen ( onder voorbehoud )
24-05  wellicht opnieuw Feyenoord - NAC en anders wellicht in het amateurvoetbal   ergens een wedstrijdje in de nacompetitie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen