week 21: ma 18 t/m zo 24 mei (lang weekend alert)

Gestart door hgrm, apr 30, 2009, 23:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op mei 15, 2009, 18:44:23
Die wedstrijd van IJsselmeervogels is overigens wel erg aantrekkelijk.

Nog geweest? Als Harkema supporter was het zeer zeker de moeite...

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op mei 22, 2009, 12:49:21
Nog geweest? Als Harkema supporter was het zeer zeker de moeite...

Dat laatste ben ik niet hoor. Maareh niet geweest.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op mei 22, 2009, 12:58:29
Dat laatste ben ik niet hoor. Maareh niet geweest.

Oké, sympathisant dan... ;-) of dat ook niet?

Zou het overigens wel prachtig vinden als Harkema het weet te redden, zou dat echt een stunt van jewelste vinden. Dan ga ik ze op zeker bezoeken in de algehele finale.

Joost


Stadionhopper

Citaat van: Joost op mei 24, 2009, 17:31:25
Dat was het dan, Tscho Tivoli.

Was er nog iets speciaals? Vorige week bij Augsburg was er niet echt iets speciaals.
Werd Sarah Brightmann met Andrea Bocelli gedraaid met "time to say goodbye"?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op mei 24, 2009, 17:36:53
Was er nog iets speciaals? Vorige week bij Augsburg was er niet echt iets speciaals.
Werd Sarah Brightmann met Andrea Bocelli gedraaid met "time to say goodbye"?

Er waren wat oud-spelers opgetrommeld en vooraf kwam Jupp Ebert live zingen. Na afloop was er nog een speciaal gecomponeerd lied en dat was het eigenlijk. Wel was alle drank op op de Wurselener Wall. Alle drank.

Stadionhopper

Citaat van: Joost op mei 24, 2009, 19:35:20
Er waren wat oud-spelers opgetrommeld en vooraf kwam Jupp Ebert live zingen. Na afloop was er nog een speciaal gecomponeerd lied en dat was het eigenlijk. Wel was alle drank op op de Wurselener Wall. Alle drank.

Dus niet een speciaal programme eromheen? Wel jammer natuurlijk, Tivoli is (was) een pareltje.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Ik lees net dat op 26 juli Alemannia Aachen - Werder Bremen op de (oude) Tivoli gespeeld gaat worden?

Waarom? vraag ik me af. Waarom nog een wedstrijd in het Tivoli? Een heel jaar hebben mensen naar de wedstrijd tegen Augsburg toegeleefd en wordt het afscheid in principe uitgesteld.

Was het niet mooier geweest om deze wedstrijd in het nieuwe stadion te spelen als openingswedstrijd?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op mei 24, 2009, 19:43:34
Ik lees net dat op 26 juli Alemannia Aachen - Werder Bremen op de (oude) Tivoli gespeeld gaat worden?

Waarom? vraag ik me af. Waarom nog een wedstrijd in het Tivoli? Een heel jaar hebben mensen naar de wedstrijd tegen Augsburg toegeleefd en wordt het afscheid in principe uitgesteld.

Was het niet mooier geweest om deze wedstrijd in het nieuwe stadion te spelen als openingswedstrijd?

Het afscheid is vandaag genomen, deze pot wordt gespeeld voor een halfvol stadion op zijn hoogst.

Ici c est Paris

Ben vrijdag even op de Kleine Heizel geweest en vandaag naar een internationaal jeugdtoernooi geweest hier in Maarssen. Anderlecht won het toernooi ten koste van Ajax, Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Sporting Lissabon, Malmo, Austria Wien, CSKA Moskou en gastheer OSM'75.

spons

Het uiteindelijke programma is dit weekend geworden :

23/05  VDL - CION  ( beslissingswedstrijd om promotie naar de 3e klasse )

24/05  HVV - Quick ( beslissingswedstrijd om promotie naar de 1e klasse )



2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: Breda op mei 24, 2009, 21:05:00
Dat programma was er wel, maar na de wedstrijd buiten het stadion. Dat programma hebben 'wij' niet afgewacht. Voor de wedstrijd was er een groep oud-spelers (waarvan eentje van bijna 100, dat was wel mooi); voor en na de wedstrijd is er uitbundig gezongen. Veel meer tralala hoefde van mij niet, eerlijk gezegd.

Ik was vrij laat in het stadion omdat ik nog een kaartje moest verkopen voor een zeker iemand. Uiteindelijk verkocht voor 15 euro, net boven verkoopprijs, aan een Finse groundhopper (?!). Ik ben er zeker van dat je vlak aftrap voor minder dan officiele prijs een kaartje had kunnen scoren. Er liepen nog erg veel mensen met kaartjes te leuren.

Sfeer en wedstrijd waren eerste helft best wel okay, kwam waarschijnlijk omdat er geen capo aanwezig was in vak S. Tweede helft kakte het allemaal wat in. Helaas geen veldbestorming achteraf. Maar wel een leuke, laatste, middag op de Tivoli. Ik had niet de indruk dat de meeste fans erg dramatisch doen over het afscheid van de "oude" Tivoli.

Sebastiaan_W

Afgelopen zaterdag naar DETO(Vriezenveen) - SDVB(Barneveld) geweest. Was een nacompetitieduel voor promotie naar de hoofdklasse.

DETO mag het a.s. zaterdag op het terrein van WHC in Wezep opnemen tegen DOVO. De winnaar van dit duel komt volgend seizoen uit in de hoofdklasse.

Stadionhopper

Citaat van: Joost op mei 24, 2009, 19:51:51
Het afscheid is vandaag genomen, deze pot wordt gespeeld voor een halfvol stadion op zijn hoogst.

Had je het toch mis, met ruim 16.000 toeschouwers. Dus dit was als het ware toch het echte afscheid van het Tivoli? Nog iets speciaal georganiseerd?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper